Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som jeg skulle sagt det selv.. 13+4 i dag, og trodde virkelig dette hadde gitt seg.. vært kvalm siden søndag.Når man trodde man var over kneiken med kvalmen etter noen fine dager. Så kom Kvalmen tilbake etter en ekkel lukt i heisen og jeg kastet opp i dusjen. Forbanna dritt!!
Noe evig dritt! Er selv 13+2i dag. Håper det gir segSom jeg skulle sagt det selv.. 13+4 i dag, og trodde virkelig dette hadde gitt seg.. vært kvalm siden søndag.
Det er absolutt ikke nok! Kan du legge deg nå?Jeg er sååååååååååååååååååå trøtt. La meg 23, sovnet 1, våknet 2 av ungene som styrte på en halvtime, fikk sove en gang etter 4, morgen litt før 7. Det er ikke nok!
Ja, heldigvis! Håper jeg får til.Det er absolutt ikke nok! Kan du legge deg nå?
Samme her!!! Blir gal av å sitte på jobb og hutre dag ut og dag inn, uansett bekledningJeg fryyyyyyyyser hele tiden
Samme her! Ene eleven min spurte meg i sta om jeg måtte på do eller noe siden jeg sto rart da jeg prøvde å varme megSamme her!!! Blir gal av å sitte på jobb og hutre dag ut og dag inn, uansett bekledning
Haha huff.. håper dette gir seg snart, er liksom kaldt nok fra før i denne årstida!Samme her! Ene eleven min spurte meg i sta om jeg måtte på do eller noe siden jeg sto rart da jeg prøvde å varme meg
Det var jo veldig mye vektnedgang på så kort tid. Regner med at du får ekstra oppfølging med ultralyder? Godt å høre at minsten har det bra da. Men blir dine verdier sjekket? Det er jo helt forferdelig å ikke få i seg mat!!Er så leiii! Ned 20 kilo siden midten av desember, sliter med å få i meg og holde på maten, og har null energi. Men føler ikke helt jeg kan klage når jeg får høre hvor bra den lille i magen har det og at det «bare» er jeg som er i dårlig form, ikke begge.. vet jo om mange som har det mye verre enn meg, men shit så lei jeg er av å ikke orke noe lenger eller ikke få i meg mat
Ingen spesiell oppfølging, for alle blodprøver er fine, magen vokser ganske mye og er nå 14+3 på vei, med bare fine prøver og alt som ser bra ut på tul.. men kjipt å ikke føle seg bra, ikke orke å gjøre noe eller få i seg mat… :/Det var jo veldig mye vektnedgang på så kort tid. Regner med at du får ekstra oppfølging med ultralyder? Godt å høre at minsten har det bra da. Men blir dine verdier sjekket? Det er jo helt forferdelig å ikke få i seg mat!!
Ved så mye vektnedgang er det mange som blir innlagt og får intravenøst veske så de kommer seg og får i seg nok næring. Uansett om man er normalvektig eller ikke. Hvem du får til lege eller JM? Får du kvalmestillende? Forferdelig ha det så tøft!Ingen spesiell oppfølging, for alle blodprøver er fine, magen vokser ganske mye og er nå 14+3 på vei, med bare fine prøver og alt som ser bra ut på tul.. men kjipt å ikke føle seg bra, ikke orke å gjøre noe eller få i seg mat… :/
Så merkelig! Jeg fikk masse ekstra oppfølging på sykehuset da jeg ikke gikk opp noenting i vekt da jeg var gravid med nummer to og hadde hyperemesis (gikk den 3 kg fram til uke 20). Begynte å gå litt opp i vekt først rundt uke 22-25, tror jeg det var. Fikk ultralyder hver mnd og noen ganger annen hver uke fra rundt uke 16 pga det pluss flere timer hos jordmor.Ingen spesiell oppfølging, for alle blodprøver er fine, magen vokser ganske mye og er nå 14+3 på vei, med bare fine prøver og alt som ser bra ut på tul.. men kjipt å ikke føle seg bra, ikke orke å gjøre noe eller få i seg mat… :/
Jeg er også mye svimmel om jeg er sliten og spesielt om jeg har sovet dårlig! Minste med halsbetennelse her hjemme har våknet ca hver time 3 netter på rad (ikke i natt heldigvis ) og de 3 dagene har jeg vært helt gåen og ekstra svimmel! Utrolig slitsomt og skummelt.Er snart i uke 13+0. Er fortsatt veldig sliten på kveldene, stiv og støl i skrotten. Er jeg veldig sliten er jeg ofte mye svimmel som jeg syns er så ekkelt… Flere? Er ikke bare blodtrykksfall liksom, men bare helt random. I dette svangerskapet er altså ettermiddagene/kveldene absolutt værste tiden på døgnet. Svimmel zombie…