Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker å fryse i første trimester, litt mer normal pluss i andre, veldig varm i tredje. Kan anbefale elektrisk teppe.Trodde man ble varm med alle hormonene som gravid, ble det sist! Nå fryser jeg konstant! Tre lag med ull og fortsatt kald
Nå som jeg føler meg fanget i en evig bakrus så savner jeg virkelig cola! Noen som har erfaring med koffeinfri cola? Smaker det greit?
Jaa, du har rett i det. Men klarer ikke helt å gjøre det enda, når (nok) koffein øker sannsynligheten for SA. Jeg er nok litt hysterisk endaKan drikke vanlig cola også, bare ikke stoore mengder! Jeg drikker pepsi hver dag
Første trimester hadde jeg på sommeren sist, så merket ikke noe til det da blir vel tredje ganske varm for oss oh, kanskje jeg skulle hatt det på jobb..Jeg bruker å fryse i første trimester, litt mer normal pluss i andre, veldig varm i tredje. Kan anbefale elektrisk teppe.
Følern, zombie-modus og gjespet maaaasse i flere timerInnafor å legge seg nå? Så.trøtt.
Helt vanlige linfrø fra pakken, eller må de ligge i bløt eller noe?Anbefaler deg en full teskje med linfrø i et halvt glass Biola og så spise det hver eneste morgen. Eneste som hjalp meg da jeg var skikkelig forstoppet 1. svangerskap.
Vanlig linfrø fra pakken. Legger de ikke i bløt (da hadde jeg spydd )Helt vanlige linfrø fra pakken, eller må de ligge i bløt eller noe?
Supert, det skal jeg jammen prøve! Jeg ble veldig forstoppet i tredje trimester sist, og det har ikke gitt seg enda, 2,5 år senere. Har en slags rutine, men skal prøve dette med linfrø.Vanlig linfrø fra pakken. Legger de ikke i bløt (da hadde jeg spydd )
Funket skikkelig bra de to andre svangerskapene. Jeg måtte også ta store mengder med jern i begge svangerskapene, og to dager etter at jeg startet med linfrø i joghurt eller Biola, så var jeg ikke lenger forstoppet
Oi! Man skal jo ikke gå og være forstoppet såå lenge. Undersøkt hos legen da?Supert, det skal jeg jammen prøve! Jeg ble veldig forstoppet i tredje trimester sist, og det har ikke gitt seg enda, 2,5 år senere. Har en slags rutine, men skal prøve dette med linfrø.
Ja, har vært hos fastlegen. Men hvis det for eksempel er en fødselsskade som kanskje kan forbedres, så bør/må man vente til man er ferdig med å få barn. Som jeg da blir i august.Oi! Man skal jo ikke gå og være forstoppet såå lenge. Undersøkt hos legen da?
Håper dette med linfrø hjelper for deg. Du kan jo eventuelt ta større mengder linfrø enn en teskje. Men da er det viktig at du drikker mye væske. Jo mer linfrø jo høyere væskeinntak bør man ha
Ja, det høres bra ut ! Bare husk å ta tak i det en stund etter fødsel og ikke la det ligge i 10 år som mange gjørJa, har vært hos fastlegen. Men hvis det for eksempel er en fødselsskade som kanskje kan forbedres, så bør/må man vente til man er ferdig med å få barn. Som jeg da blir i august.