Klagetråd

Trodde man ble varm med alle hormonene som gravid, ble det sist! Nå fryser jeg konstant! Tre lag med ull og fortsatt kald:eek:

Trodde man ble varm med alle hormonene som gravid, ble det sist! Nå fryser jeg konstant! Tre lag med ull og fortsatt kald:eek:
Jeg bruker å fryse i første trimester, litt mer normal pluss i andre, veldig varm i tredje. :) Kan anbefale elektrisk teppe.

Nå som jeg føler meg fanget i en evig bakrus så savner jeg virkelig cola! Noen som har erfaring med koffeinfri cola? Smaker det greit?

Nå som jeg føler meg fanget i en evig bakrus så savner jeg virkelig cola! Noen som har erfaring med koffeinfri cola? Smaker det greit?

Kan drikke vanlig cola også, bare ikke stoore mengder! Jeg drikker pepsi hver dag :hilarious:

Jeg bruker å fryse i første trimester, litt mer normal pluss i andre, veldig varm i tredje. :) Kan anbefale elektrisk teppe.
Første trimester hadde jeg på sommeren sist, så merket ikke noe til det :hilarious: da blir vel tredje ganske varm for oss:cool: oh, kanskje jeg skulle hatt det på jobb..

Innafor å legge seg nå? :hilarious: Så.trøtt.

"Godt" vi er fler. Men søren da. Det er julaften neste helg, hvordan skal en komme seg igjennom alle disse sene selskapene, kan ikke legge seg 21-21.30 da :bag: :hilarious:
Flere som synes det er vanskelig med jobb når en er så konstant sliten og trøtt?

Meget trøtt her også. Hadde en times hvil tidligere i dag og kjenner jeg er klar til å legge meg igjen nå

Måtte bli hjemme fra jobb idag, sovet dårlig og kjenner meg utslitt lenge føre dagen starter :banghead:

Vi skal feire jul med kidsa til helgen og skal ha julegrøt på dagen for heile familien(30 stk) , og eg begynner å bli pjusk. Vondt i halsen, hodet, kroppen og feber. Får vel bare sove det vekk.

Anbefaler deg en full teskje med linfrø i et halvt glass Biola og så spise det hver eneste morgen. Eneste som hjalp meg da jeg var skikkelig forstoppet 1. svangerskap.
Helt vanlige linfrø fra pakken, eller må de ligge i bløt eller noe?

Helt vanlige linfrø fra pakken, eller må de ligge i bløt eller noe?
Vanlig linfrø fra pakken. Legger de ikke i bløt (da hadde jeg spydd :o )

Funket skikkelig bra de to andre svangerskapene. Jeg måtte også ta store mengder med jern i begge svangerskapene, og to dager etter at jeg startet med linfrø i joghurt eller Biola, så var jeg ikke lenger forstoppet :)

Vanlig linfrø fra pakken. Legger de ikke i bløt (da hadde jeg spydd :eek: )

Funket skikkelig bra de to andre svangerskapene. Jeg måtte også ta store mengder med jern i begge svangerskapene, og to dager etter at jeg startet med linfrø i joghurt eller Biola, så var jeg ikke lenger forstoppet :)
Supert, det skal jeg jammen prøve! :woot: Jeg ble veldig forstoppet i tredje trimester sist, og det har ikke gitt seg enda, 2,5 år senere. :sorry: Har en slags rutine, men skal prøve dette med linfrø. :)

Supert, det skal jeg jammen prøve! :woot: Jeg ble veldig forstoppet i tredje trimester sist, og det har ikke gitt seg enda, 2,5 år senere. :sorry: Har en slags rutine, men skal prøve dette med linfrø. :)
Oi! Man skal jo ikke gå og være forstoppet såå lenge. Undersøkt hos legen da? :Heartred

Håper dette med linfrø hjelper for deg. Du kan jo eventuelt ta større mengder linfrø enn en teskje. Men da er det viktig at du drikker mye væske. Jo mer linfrø jo høyere væskeinntak bør man ha :)

Oi! Man skal jo ikke gå og være forstoppet såå lenge. Undersøkt hos legen da? :Heartred

Håper dette med linfrø hjelper for deg. Du kan jo eventuelt ta større mengder linfrø enn en teskje. Men da er det viktig at du drikker mye væske. Jo mer linfrø jo høyere væskeinntak bør man ha :)
Ja, har vært hos fastlegen. Men hvis det for eksempel er en fødselsskade som kanskje kan forbedres, så bør/må man vente til man er ferdig med å få barn. Som jeg da blir i august. :angelic:

Ja, har vært hos fastlegen. Men hvis det for eksempel er en fødselsskade som kanskje kan forbedres, så bør/må man vente til man er ferdig med å få barn. Som jeg da blir i august. :angelic:
Ja, det høres bra ut ! Bare husk å ta tak i det en stund etter fødsel og ikke la det ligge i 10 år som mange gjør :(

Back
Topp