Klagetråd

Sover også så dårlig, våkner hver natt og tar 1-1,5 t igjen føre jeg sovner. Ikke forkjølelse bare oppvåkning, sykt irriterende :hungover:
Samma her! Ikke vant til å slite med søvn, men nå ligger jeg mye våken og må konstant på do. Synes det var tidlig å venne på kroppen lite søvn, bleh!

Samma her! Ikke vant til å slite med søvn, men nå ligger jeg mye våken og må konstant på do. Synes det var tidlig å venne på kroppen lite søvn, bleh!

Enig! Pleier aldri våkne på nattan, og det merkes :bag:

Vondt i hodet og ikkje bæsjet siden torsdag :mad:

Innser nå at termin 26. august er 5 dager etter at min førstefødte begynner på skolen! Og jeg gråter så klart. Tenk om jeg går glipp av hennes første skoledag?? Da kommer jeg til å bli helt knust :( :( jeg håper så inderlig at jeg får vært der!!!

Innser nå at termin 26. august er 5 dager etter at min førstefødte begynner på skolen! Og jeg gråter så klart. Tenk om jeg går glipp av hennes første skoledag?? Da kommer jeg til å bli helt knust :( :( jeg håper så inderlig at jeg får vært der!!!
Ååå, det har jeg faktisk ikke tenkt på engang! Har dog termin (foreløpig) i begynnelsen, men så kjedelig å gå glipp av den første dagen❤️ krysser fingrene for at vi begge får blitt med :smiley-angelic003

Håper du får vært der! Jeg gikk glipp av min eldstes toårsdag pga fødsel, jeg var helt knust. :sorry:

Ååå, det har jeg faktisk ikke tenkt på engang! Har dog termin (foreløpig) i begynnelsen, men så kjedelig å gå glipp av den første dagen❤️ krysser fingrene for at vi begge får blitt med :smiley-angelic003
Krysser fingrene for det for oss begge :Heartred :smiley-angelic001
Det er liksom noe jeg har gruet meg til og sett fram til siden hun ble født omtrent, altså hennes første skoledag :Heartred

Håper du får vært der! Jeg gikk glipp av min eldstes toårsdag pga fødsel, jeg var helt knust. :sorry:
Føler med deg :( :Heartred

Er så sinsykt sliten, sitter på jobb og skjønner ikke hvordan jeg skal lage middag og være alene med mini på 2 år etter jobb og bhg. Håper hun er sliten og vil se på barnetv eller leke selvstendig:dead:
Forrige svangerskap var jeg sofasliter til uke 15 da jeg var helt utmatta, konstant utslitt, håper ikke det skjer igjen.

Er så sinsykt sliten, sitter på jobb og skjønner ikke hvordan jeg skal lage middag og være alene med mini på 2 år etter jobb og bhg. Håper hun er sliten og vil se på barnetv eller leke selvstendig:dead:
Forrige svangerskap var jeg sofasliter til uke 15 da jeg var helt utmatta, konstant utslitt, håper ikke det skjer igjen.
Jeg har samme erfaring fra tidligere. Har ikke startet opp her enda, tenker jeg har cirka 2 uker på meg før det slår til. Merkelig følelse å vite at man snart går inn i 2 måneder våken koma, fyllesyke, fatigue, kvalme, svimmelhet, oppkast. :hungover:
Lykke til med ettermiddagen! Vi får ta en dag om gangen.

Jeg har samme erfaring fra tidligere. Har ikke startet opp her enda, tenker jeg har cirka 2 uker på meg før det slår til. Merkelig følelse å vite at man snart går inn i 2 måneder våken koma, fyllesyke, fatigue, kvalme, svimmelhet, oppkast. :hungover:
Det var godt sagt, det føles ut som jeg er fyllesyk! Har hatt en hel dag på sofaen, finner ikke energien til å gjøre noe annet enn å holde kvalmen i sjakk. Hvor lenge skal dette vare? :arghh:

Det var godt sagt, det føles ut som jeg er fyllesyk! Har hatt en hel dag på sofaen, finner ikke energien til å gjøre noe annet enn å holde kvalmen i sjakk. Hvor lenge skal dette vare? :arghh:
Min erfaring er rundt 14+0, men det er vel sikkert individuelt som alt det andre. :depressed:

Uff, tenk at det skal så mye til for å lage et menneske ? :wacky: vi får ta en dag av gangen ja ❤️

Samme her. Jeg har foreløpig termin 13. Men begge de to andre har kommet lenge etter termin. Så krysser alt jeg har for st jeg får være der.

Klagetråd❤️❤️ helt tappet for energi i ny jobb, sliter med snusslutt og tilhørende humør. Flyr i flint for veldig lite og det går også utover 2-åringen. Får SÅ dårlig samvittighet etterpå. Håper hormonherjingen roer seg etter hvert.

Om alt går bra, så har jeg termin 3.aug...det er da midt i en gigantisk, super morsom rock/metal festival i Wacken, Tyskland. I 2023 er temaet viking. Er litt lei meg for at vi går glipp av en knall festival, super musikk og et morsomt tema. Vi får heller ikke møtt vennene våre fra flere andre land :sad010

Hadde fortrengt dette med å opp for å tisse på natta og bruke 1-1,5 t på å sovne igjen o_O så sliten og trøtt før dagen i det heletatt har starta.

Back
Topp