Klagetråd

Blir snart sentimental av å vente på denne ultralyd timen som aldri kommer..
 
Klager over utmattelse idag. Er sol og fint vær her idag. Sånn 25 grader. Men her ligger jeg så sofaen og har såvet 2 ganger idag. Orker ingenting! Uvel og sliten. Kroppen kjennes ut som 200 kg! Blææ:wtf::wtf::wtf: gi meg styrke!!!
 
Skikkelig dritt dag og på mandag kommer dommen om vi har mistet eller ikke...
Blødningen kom snikende i dag med litt klumper, Sorry for detaljer :(
Er i dag også 1 år siden vi mistet ei jente i uke 20+2 ❤️
 
Skikkelig dritt dag og på mandag kommer dommen om vi har mistet eller ikke...
Blødningen kom snikende i dag med litt klumper, Sorry for detaljer :(
Er i dag også 1 år siden vi mistet ei jente i uke 20+2 ❤️

Å, så utrolig urettferdig :( og stor klem på en vanskelig dag, årdager er tøffe og omstendighetene gjør det jo ikke akkurat noe bedre. ❤️
 
Å, så utrolig urettferdig :( og stor klem på en vanskelig dag, årdager er tøffe og omstendighetene gjør det jo ikke akkurat noe bedre. ❤️

Ja eg som jubla litt over en ny graviditet før denne datoen kom og så skjer dette ❤️
Kjenne eg e fryktelig lei heile ivf karusellen i dag etter 3 mislykka!
Kjenne veldig at klokka tikker og lengselen etter et barn er stort nå ❤️
Men det er bare og hive seg på igjen og fortsette, kan ikke gi opp :)
Har 2 fersk forsøk igjen hos riksen, men vi lurer veldig på og gå privat nå istede :)
Her er det mannen som er problemet, men lurer veldig på meg sjøl også nå når det tar så lang tid...
 
Skikkelig dritt dag og på mandag kommer dommen om vi har mistet eller ikke...
Blødningen kom snikende i dag med litt klumper, Sorry for detaljer :(
Er i dag også 1 år siden vi mistet ei jente i uke 20+2 ❤️
Huff, fryktelig at dette skulle skje akkurat på denne dagen, tenker den er vanskelig nok fra før ❤️:sad010 Hvis det ikke går veien nå håper jeg dere lykkes snart. Har ikke mistet så sent selv, men vært gjennom flere runder ivf og sa/ma, det er tøffe tak i seg selv. klem
 
Huff, fryktelig at dette skulle skje akkurat på denne dagen, tenker den er vanskelig nok fra før ❤️:sad010 Hvis det ikke går veien nå håper jeg dere lykkes snart. Har ikke mistet så sent selv, men vært gjennom flere runder ivf og sa/ma, det er tøffe tak i seg selv. klem

Takk for det ❤️
Komme nok en oppdatering på mars gruppa ila mandagen om ka som har skjedd :)
 
Er så lei av å være så kvalm hele dagen og ikke fungerende. Vi er midt under flytting, og mannen reiser offshore snart og er borte 2 uker og jeg har 2 andre barn jeg må ta meg av i tillegg til pakking. Og den luktesansen gjør det ikke bedre når jeg blir kvalm av alle slags lukter og brekker meg.
 
Jeg kjenner at jeg er LEI :bored: Null energi, kaster opp alt, magen er vond, hodet er grøt, sover dårlig, konstant sliten, ingen matlyst... Æsj. Er 9+2, så håper det snart ruller over i mer happy-go-lucky-graviditet. Akkurat nå er småen mest til bry. :sorry: Gleder meg allerede til kroppen er ferdig som ruge- og melkemaskin. Men dette er første, så skal jeg tro mannen rett er det maaaange år til :yuck::angelic::hilarious:
 
Pewh! I dag er alt tungt. Magen er tung, puppene er tunge - hele kroppen er tung! Kjøpte meg tuc kjeks med soure cream smak og en cola, det fikk meg igjennom arbeidsdagen. Har vært ett slakt ellers og skikkelig kort lunte!
 
Klager over smerter i bekkenet og sikkert begynnende bekkenløsning. Hadde det de 2 andre svangerskapene også så ventet bare på det. Sliter med smerter fra hoftene fra før av så dette blir nok tungt etter hvert.
 
En bagatell, men klagetråd er klagetråd:

Har en skikkelig ekkel, sur og metallisk smak i munnen i dag. Den har kommet og gått litt tidligere, men i dag føler jeg at jeg må spise pastiller konstant for å holde den i sjakk :hungover: Blæh.
 
En bagatell, men klagetråd er klagetråd:

Har en skikkelig ekkel, sur og metallisk smak i munnen i dag. Den har kommet og gått litt tidligere, men i dag føler jeg at jeg må spise pastiller konstant for å holde den i sjakk :hungover: Blæh.

Det er så sjukt mye rart som skjer med kropp og sanser :yuck:

Jeg klager over at jeg bare fungerer 30% og er en skygge av meg selv. Irriterende og frustrerende! Har nettopp startet i ny jobb, og vil jo vise meg fra min beste side... Men blir heldigvis bare møtt med forståelse og gode ord ❤️
 
Har rett og slett blitt nokså forstoppet de siste dagene. Trøster meg med at det er et graviditetstegn. Leser på nettet at det anbefales å drikke mye vann, men jeg drikker allerede 3l+ daglig fordi jeg konstant er tørst...må vel ty til svisker...
 
Første dagene på jobb etter ferien og er seriøst helt ødelagt... Håper virkelig det blir bedre etterhvert! o_O
 
:arghh:I dag må jeg klage og gråte litt.

Mannen dro på sjøen i går, og rett etter han dro rundt 15 starta jeg på den verste magetømmingen jeg har vært med på. Starta med oppkast utover ettermiddagen, så begynte jeg med diaré. Klarte ikke spise noe mellom slaga, så etterhvert kom det bare opp magesyre. Sovna rundt 21-22, og våkna 00 av at jeg måtte kaste opp og diare samtidig, i tillegg til at korsryggen min føltes som den skulle brenne opp. Satt på badet i sikkert en halvtime og grein mens det kom begge veier før jeg prøvde å legge meg igjen, men fikk jo ikke sove fordi det var sånn ekkel iling nedover beina. Er det dette som er symptomer på bekkenløsning? Holdt på frem og tilbake til 05, fikk sovna litt igjen, men når jeg våkna 08 var det pån igjen. Trygt å si at dagen er avlyst, og jeg prøver å få kroppen i balanse igjen. Jeg er støl i brystet etter all oppkasten og føler meg rett og slett råtten tvers igjennom.

Og lei meg for at jeg var helt alene når det sto på. :arghh:
 
:arghh:I dag må jeg klage og gråte litt.

Mannen dro på sjøen i går, og rett etter han dro rundt 15 starta jeg på den verste magetømmingen jeg har vært med på. Starta med oppkast utover ettermiddagen, så begynte jeg med diaré. Klarte ikke spise noe mellom slaga, så etterhvert kom det bare opp magesyre. Sovna rundt 21-22, og våkna 00 av at jeg måtte kaste opp og diare samtidig, i tillegg til at korsryggen min føltes som den skulle brenne opp. Satt på badet i sikkert en halvtime og grein mens det kom begge veier før jeg prøvde å legge meg igjen, men fikk jo ikke sove fordi det var sånn ekkel iling nedover beina. Er det dette som er symptomer på bekkenløsning? Holdt på frem og tilbake til 05, fikk sovna litt igjen, men når jeg våkna 08 var det pån igjen. Trygt å si at dagen er avlyst, og jeg prøver å få kroppen i balanse igjen. Jeg er støl i brystet etter all oppkasten og føler meg rett og slett råtten tvers igjennom.

Og lei meg for at jeg var helt alene når det sto på. :arghh:

Huffda, dette hørtes ikke godt ut. Har du forsøkt kvalmestillende?
Du skal ikke gå mye over 24t uten å holde på væske før du bør kontakte lege/legevakt.
God bedring ❤️
PS iling i beina høres ut som rastløse bein, det er vanlig i svangerskap. Sånn om det er mer ubehagelig og ekkelt enn vondt.
 
:arghh:I dag må jeg klage og gråte litt.

Mannen dro på sjøen i går, og rett etter han dro rundt 15 starta jeg på den verste magetømmingen jeg har vært med på. Starta med oppkast utover ettermiddagen, så begynte jeg med diaré. Klarte ikke spise noe mellom slaga, så etterhvert kom det bare opp magesyre. Sovna rundt 21-22, og våkna 00 av at jeg måtte kaste opp og diare samtidig, i tillegg til at korsryggen min føltes som den skulle brenne opp. Satt på badet i sikkert en halvtime og grein mens det kom begge veier før jeg prøvde å legge meg igjen, men fikk jo ikke sove fordi det var sånn ekkel iling nedover beina. Er det dette som er symptomer på bekkenløsning? Holdt på frem og tilbake til 05, fikk sovna litt igjen, men når jeg våkna 08 var det pån igjen. Trygt å si at dagen er avlyst, og jeg prøver å få kroppen i balanse igjen. Jeg er støl i brystet etter all oppkasten og føler meg rett og slett råtten tvers igjennom.

Og lei meg for at jeg var helt alene når det sto på. :arghh:

Det hørtes ikke godt ut... Skjønner det blir ekstra tungt når du er alene. Håper formen blir bedre i dag:Heartred Høres nesten ut som omgangssyke,,, eller har du hatt så intens oppkast tidligere?
 
Back
Topp