Klagetråd

Jeg er livredd idag, har hatt blødninger siden Torsdag...ingen kramper eller smerter, men blødningene har blitt lysere og tatt seg opp siden igår! Idag ringte jeg legevakten og snakket med lege, har fått beskjed om å holde senga så mye som mulig og ikke anstrenge meg! Så skal jeg snakke med jordmor på Mandag hvis det ikke gir seg, skal også ringe legevakt hvis jeg får vondt før Mandag!
Det er så utrolig skummelt og jeg er livredd for å gjøre noe galt nå

Huff, så skummelt! Men husk at 1 av 3 gravide opplever blødning under svangerskapet, så det er stor sjanse for at det er noe helt uskyldig! Krysser fingrene for det, og for at det snart gir seg!
 
I går klagde jeg over kvalme, i dag er jeg mye mindre kvalm og har ikke så ømme pupper heller. Nå vil jeg gjerne ha kvalmen tilbake! Håper den bare har tatt en liten pause og at alt står bra til i magehuset!
 
Tannpusstips: Prøv med elektrisk tannbørste. Det hjalp meg veldig sist, uten tror jeg ikke jeg hadde klart å pusse tenner i det heletatt...
Det skal jeg prøve:)krysser fingrene for at det blir bedre h, for med vanlig så vis jeg kommer litt for langt bak eller kommer en lukt når jeg pusser då er det gjort:dead:
 
I går klagde jeg over kvalme, i dag er jeg mye mindre kvalm og har ikke så ømme pupper heller. Nå vil jeg gjerne ha kvalmen tilbake! Håper den bare har tatt en liten pause og at alt står bra til i magehuset!

Kvalmen roet seg betraktelig til meg for to dager siden, og i dag er den tilbake med full styrke. Det er fullt mulig med små pauser i symptomene!
 
Huff, så skummelt! Men husk at 1 av 3 gravide opplever blødning under svangerskapet, så det er stor sjanse for at det er noe helt uskyldig! Krysser fingrene for det, og for at det snart gir seg!
Tusen takk for gode ord! Det var jeg faktisk ikke klar over, og setter stoe pris på at du tok deg tid til å svare♥️ Krysser fingrene og prøver å nyte kvelden sammen med mannen når vi først har en kveld alene♥️ Håper alt går bra!
 
Kvalmen roet seg betraktelig til meg for to dager siden, og i dag er den tilbake med full styrke. Det er fullt mulig med små pauser i symptomene!

Ja, jeg vet det jo egentlig! Er bare litt skummelt likevel :) Takk skal du ha!
 
Ikke så ofte jeg klager, men nå MÅ jeg bare :hungover:
Minsten her våknet i halv tolv tiden i natt og holdt seg våken til 03.55. Klokken FIRE!!! Og sto opp til vanlig tid klokken 6.:wideyed:
Kom tuslende inn til meg og hadde show i fire timer. Både sang og eventyr :wacky: Pappaen jobber natt, men han får bare utsette å legge seg til jeg har fått sovet et par timer. 2 timer er aaaalt for lite!
 
Ikke så ofte jeg klager, men nå MÅ jeg bare :hungover:
Minsten her våknet i halv tolv tiden i natt og holdt seg våken til 03.55. Klokken FIRE!!! Og sto opp til vanlig tid klokken 6.:wideyed:
Kom tuslende inn til meg og hadde show i fire timer. Både sang og eventyr :wacky: Pappaen jobber natt, men han får bare utsette å legge seg til jeg har fått sovet et par timer. 2 timer er aaaalt for lite!

Å himmel. Lykke til!
 
Gruer meg til kveldens vakt på jobben, er så kvalm :( føler jeg går og små gulper hele tiden, flere?:yuck:
 
Har begynt å fise mye igjen :eek:
2 dager fri fra jobb og veldig lite aktivitet - er så utrolig sliten :banghead:
 
Det skal jeg prøve:)krysser fingrene for at det blir bedre h, for med vanlig så vis jeg kommer litt for langt bak eller kommer en lukt når jeg pusser då er det gjort:dead:

Det var akkurat det jeg sleit med også, og med den elektriske slapp jeg å komme borti ganen, da brakk jeg meg med en gang. Ellers også bruke fluorskyll (eller ta fluortabletter hvis du ikke orker å skylle) så redder du tennene igjennom den verste perioden. Den kvalmen er no herk altså...
 
Festlig start på dagen...har vært kvalm og uvel fra jeg våknet, har ikke fått ned noe mat, men har klart å ta vitaminene... Nå kastet jeg opp, og ettersom jeg ikke har spist noe var det den oppløste trantabletten som kom i retur... så nå er jeg kvalm og har en deilig trandunst i halsen... :sour:;)
 
Ligger i senga etter å ha lagt ungen. Er så sulten at jeg er kvalm, og det eneste jeg har lyst på er burgerking-mat! :hilarious::confused:
 
Jeg hadde masse jobb å ta igjen etter at jeg sov bort hele formiddagen, og hva har jeg gjort etter at mini sovnet? Jeg har sett fire episoder av Glee... Gratulerer mor, gå og legg deg... :banghead:
 
Ligger i senga etter å ha lagt ungen. Er så sulten at jeg er kvalm, og det eneste jeg har lyst på er burgerking-mat! :hilarious::confused:

Fant en halvspist barneburger og slappe pommesfrites fra i går, kvelden er reddet! :D
 
Beklager ekle detaljer på forhånd. Ikke les dette til frokosten. :depressed:

Vi har en sittegruppe på verandaen under tak. Jeg var litt lat her om dagen og lot putene ligge i sittegruppa. Og i dag er det meldt en del regn her, så tenkte at jeg fikk ta inn putene. Det er seteputer og ryggputer i denne gruppa og ryggputene blåser alltid ned på seteputene.

Jobbet meg igjennom putestabling, og skulle løfte på den siste puta....
Der hadde en av kattene kastet opp en halvspist mus på seteputa og ryggputa lå oppå som et lokk. :depressed::depressed:
Og det stinket! Og jeg måtte jo rydde opp i det før frokost.:dead:
Dette var ingen god morgen... :thefinger
 
Klager over at symptomene mine har avtatt veldig de siste dagene. Er ikke spesielt kvalm eller svimmel mer. Har svinget veldig den siste uka, men nå føler jeg meg helt ok. Veldig uvant da jeg var veldig dårlig i mitt forrige svangerskap. Blir litt bekymret, men mange har fine svangerskap uten særlig med symptomer og får friske barn. Gleder meg til tul om tre uker. Håper å roe nervene litt etter tul!
 
Fikk telefon fra legen idag at hcg har sunket til 44, så da har det desverre gått galt denne gangen Ønsker dere lykke til idere i graviditetene♥️
 
Fikk telefon fra legen idag at hcg har sunket til 44, så da har det desverre gått galt denne gangen Ønsker dere lykke til idere i graviditetene♥️

Å nei, så trist å høre, Bygdemammaen :sorry: Lykke til med videre prøving, håper på å se deg raskt tilbake i ei termingruppe ❤
 
Har sånn tyngde i bekkenområdet i ettermiddag, minner om nedpress, men det er jo veldig rart å ha så tidlig? :hilarious:
8+1 i dag.
 
Back
Topp