Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for det Ja, vi går på med nytt mot etter litt sorgÅ nei, så trist å høre, Bygdemammaen Lykke til med videre prøving, håper på å se deg raskt tilbake i ei termingruppe ❤
Tusen takk for det Ja, vi går på med nytt mot etter litt sorg
Skikkelig dritt dag og på mandag kommer dommen om vi har mistet eller ikke...
Blødningen kom snikende i dag med litt klumper, Sorry for detaljer
Er i dag også 1 år siden vi mistet ei jente i uke 20+2
Å, så utrolig urettferdig og stor klem på en vanskelig dag, årdager er tøffe og omstendighetene gjør det jo ikke akkurat noe bedre.
Huff, fryktelig at dette skulle skje akkurat på denne dagen, tenker den er vanskelig nok fra før Hvis det ikke går veien nå håper jeg dere lykkes snart. Har ikke mistet så sent selv, men vært gjennom flere runder ivf og sa/ma, det er tøffe tak i seg selv. klemSkikkelig dritt dag og på mandag kommer dommen om vi har mistet eller ikke...
Blødningen kom snikende i dag med litt klumper, Sorry for detaljer
Er i dag også 1 år siden vi mistet ei jente i uke 20+2
Huff, fryktelig at dette skulle skje akkurat på denne dagen, tenker den er vanskelig nok fra før Hvis det ikke går veien nå håper jeg dere lykkes snart. Har ikke mistet så sent selv, men vært gjennom flere runder ivf og sa/ma, det er tøffe tak i seg selv. klem
En bagatell, men klagetråd er klagetråd:
Har en skikkelig ekkel, sur og metallisk smak i munnen i dag. Den har kommet og gått litt tidligere, men i dag føler jeg at jeg må spise pastiller konstant for å holde den i sjakk Blæh.
I dag må jeg klage og gråte litt.
Mannen dro på sjøen i går, og rett etter han dro rundt 15 starta jeg på den verste magetømmingen jeg har vært med på. Starta med oppkast utover ettermiddagen, så begynte jeg med diaré. Klarte ikke spise noe mellom slaga, så etterhvert kom det bare opp magesyre. Sovna rundt 21-22, og våkna 00 av at jeg måtte kaste opp og diare samtidig, i tillegg til at korsryggen min føltes som den skulle brenne opp. Satt på badet i sikkert en halvtime og grein mens det kom begge veier før jeg prøvde å legge meg igjen, men fikk jo ikke sove fordi det var sånn ekkel iling nedover beina. Er det dette som er symptomer på bekkenløsning? Holdt på frem og tilbake til 05, fikk sovna litt igjen, men når jeg våkna 08 var det pån igjen. Trygt å si at dagen er avlyst, og jeg prøver å få kroppen i balanse igjen. Jeg er støl i brystet etter all oppkasten og føler meg rett og slett råtten tvers igjennom.
Og lei meg for at jeg var helt alene når det sto på.
I dag må jeg klage og gråte litt.
Mannen dro på sjøen i går, og rett etter han dro rundt 15 starta jeg på den verste magetømmingen jeg har vært med på. Starta med oppkast utover ettermiddagen, så begynte jeg med diaré. Klarte ikke spise noe mellom slaga, så etterhvert kom det bare opp magesyre. Sovna rundt 21-22, og våkna 00 av at jeg måtte kaste opp og diare samtidig, i tillegg til at korsryggen min føltes som den skulle brenne opp. Satt på badet i sikkert en halvtime og grein mens det kom begge veier før jeg prøvde å legge meg igjen, men fikk jo ikke sove fordi det var sånn ekkel iling nedover beina. Er det dette som er symptomer på bekkenløsning? Holdt på frem og tilbake til 05, fikk sovna litt igjen, men når jeg våkna 08 var det pån igjen. Trygt å si at dagen er avlyst, og jeg prøver å få kroppen i balanse igjen. Jeg er støl i brystet etter all oppkasten og føler meg rett og slett råtten tvers igjennom.
Og lei meg for at jeg var helt alene når det sto på.