Ikke nok med at jeg har begynnende svangerskapsforgiftning, nå har jeg også fått regnbuehinnebetennelse i det ene øye.. Det dritvondt, jeg er satt helt ut av spill..
Kan ikke få så mye medisin som jeg burde, så det tar sin tid å så det slått ned.. Kal tilbake på avd på mandag, så får vi se h ordan det ser ut. Må kanskje ha sprøyte i øyet!!! Eller prednosolon tbl.. Sy es litt synd på meg selv nå altså.
Uff! Absolutt innenfor å synes synd på deg selv! Sender deg en klem.

Går greit da jeg tross alt får sovet 6 timer, men håper det ikke blir værre. Og jeg som hadde så gode rutiner for søvn kan visst ikke planlegge alt
Gruer meg til samtale på føden.. følte meg hørt etter forrige samtale, men nå er det liksom legen som skal bestemme 
Største problemet er at det ikkje er plass til både vår dobbeltseng og sprinkelseng til mini på soverommet vårt. Heller ikkje plass til kommode og skap på soverommet. Så kvar mini skal sova på nettene og kvar kleda til mini skal bu, har eg enda ikkje funne ut av 
Hadde håpt å sleppa å kjøpa Bedside crib, og heller bruka sprinkelseng frå starten av. Så kunne dei pengane vore spart. Men kanskje det må revurderast. Og kanskje det kan funka med lave plastkassar under senga for oppbevaring? Spørs om det uansett bedside eller ikkje må inn ei smalare seng på soverommet. Så må mannen flytta ut til me får flytta heile familien over på eit større soverom
Ikkje drømmesituasjon, men me får prøva å finna gode, praktiske og forhåpentligvis midlertidige løysingar.