Klagetråd

En tråd i 'November 2020' startet av MaleneK, 10 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Så dumt at det ikke ble slik du hadde sett for deg ❤️ Håper formen din blir bedre snarlig sånn at du blir gjenforent med familien din! ❤️og gratulerer så mye med lille!

• Enig Enig x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  2. _streken_ Glad i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Takk for støttende ord.
    Tror jeg hadde mest en dårlig dag i går, var skikkelig deppa og alt var bare leit :(

Litt bedre i dag, søvnen i natt var ok.
    Takk for gode julegavetips; tenker det må bare bli en del "kjedelige" julegaver i år, som f.eks. ulltøy o.l. Det er jo noe som alle uansett får god bruk for.

• Hjertelig Hjertelig x 2
  3. Mittnovemberbarn Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Kommer alltid en dag i morgen, og godt er det. :Heartpink:Heartpink

• Enig Enig x 1
  4. Kjærlighetimagen Betatt av forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

Kjenner på forkjølelsessymptomer. Håper det går fort over. Storebror begynner nok også å bli forkjølet. Litt stressende med tanke på evt fødsel snart, selv om det er en mnd til termin.

5. Lykkelig.Mamma Elsker forumet Novemberlykke 2020 ❤Januarlykke 2022❤

Hvordan går det? Har du fått vært på ny time?:happy:

6. Kjærlighetimagen Betatt av forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

Fått så vondt mellom skulderbladene de siste dagene. Håper det ikke blir verre :/

7. _streken_ Glad i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Åååh, så SYKT potte tett i nesen!! Saltvannspray og neseskyller hjelper så og si ikke i det hele tatt... :arghh:

8. MaTe Glad i forumet Novemberlykke 2020

Vært ganske avslappet med tanke på korona, helt frem til nå. Skremmende hvor mye smitte som oppstår nå. Kommer fra et lite sted hvor det ikke har vært særlig med smitte, men nå de siste ukene har det bare eksplodert.. med termin om en uke, vurderer jeg å sette meg selv og samboer litt i selvvalgt karantene for å unngå mest mulig eksponering..

• Enig Enig x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 3
  9. Endelig Elsker forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

Det har kommet her også, og husker jeg hadde det før og etter fødsel forrige svangerskap også. Jeg har ønska meg gavekort på massasje etter fødsel, håper at det kan hjelpe på!

Del denne siden