Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kjennes ut som jeg får menssmerter! Det gjør ganske vondt. Er det farlig? Jeg er i tillegg ganske kvalm og har litt forhøyet temperatur. Bør jeg være bekymret?
Fikk nettopp SMS fra gyn om at han må avlyse alle timer frem til han er testet for korona Det betyr at timen min til TUL blir utsatt...
Kjedelig, men bra med forhåndsregler då!Fikk nettopp SMS fra gyn om at han må avlyse alle timer frem til han er testet for korona Det betyr at timen min til TUL blir utsatt...
Jeg har også begynt å synes at det er rimelig ubehageligEr så bekymra for coronaviruset.. usikkerheten gjør meg sprø
Samme her! Jeg får også menssmerter. Det føles ut som det! I natt våknet jeg kl. 2, og hadde sååå vondt! Men fikk beskjed fra andre på dette forumet om at det er livmora som vokserDet kjennes ut som jeg får menssmerter! Det gjør ganske vondt. Er det farlig? Jeg er i tillegg ganske kvalm og har litt forhøyet temperatur. Bør jeg være bekymret?