Klagetråd

Jeg har migrenemurringer. Hadde det sist uke også uten at det skjedde noe men når hver SA har begynt med et anfall så er humøret ganske miserabelt i dag. :banghead:
 
Fordi jeg var sikker på at jeg fikk innkalling til tul i dag, og så var postkassa helt tom:arghh: ikke en regning en gang, men det er jo egentlig bra da:p
 
Kvisete, vondt i ryggen, ømme bryster, oppblåst.. haha føler meg ikke akkurat så hot for tiden :p
 
Det kjennes ut som jeg får menssmerter! Det gjør ganske vondt. Er det farlig? Jeg er i tillegg ganske kvalm og har litt forhøyet temperatur. Bør jeg være bekymret?
 
Har fått såå vondt i hodet den siste uka!!
 
Det kjennes ut som jeg får menssmerter! Det gjør ganske vondt. Er det farlig? Jeg er i tillegg ganske kvalm og har litt forhøyet temperatur. Bør jeg være bekymret?

Veldig vanlig med både menstruasjonssmerter, kvalme og forhøyet temperatur. Alle delene er tegn på at noe skjer med kroppen :) Ingen grunn til bekymring.
 

Vedlegg

  • B4473BA0-18C6-4FFC-86C6-1412BD59039A.jpeg
    B4473BA0-18C6-4FFC-86C6-1412BD59039A.jpeg
    45,2 KB · Visninger: 15
Våknet 4 i natt for jeg måtte på do og fikk ikke sove igjen før i 6 tiden, kvalm og vond mage. Mistenker jeg var veldig forstoppa, heldigvis hjalp der med chiapudding, men føler likevel at jeg ikke klarer å tømme meg helt. Sry for TMI
 
Fikk nettopp SMS fra gyn om at han må avlyse alle timer frem til han er testet for korona :( Det betyr at timen min til TUL blir utsatt...
 
Er så bekymra for coronaviruset.. usikkerheten gjør meg sprø
 
Det kjennes ut som jeg får menssmerter! Det gjør ganske vondt. Er det farlig? Jeg er i tillegg ganske kvalm og har litt forhøyet temperatur. Bør jeg være bekymret?
Samme her! Jeg får også menssmerter. Det føles ut som det! I natt våknet jeg kl. 2, og hadde sååå vondt! Men fikk beskjed fra andre på dette forumet om at det er livmora som vokser :)
 
Familien sitter å spiser middag, fiskeboller i hvit saus, å jeg liker jo det, men ikke nå tydeligvis
 
Sjukmelde meg 80% for å reise på kurs. No er det sjølvsagt avlyst. Då må eg på jobb. 5 timar gåing med lite pause med ein rygg som treng pause i middagslaging..
 
Begynner å bli bekymra for mindre symptomer. Men kan jo like godt være fordi jeg faktisk slapper av. :meh:
 
Back
Topp