Klagetråd

En tråd i 'November 2020' startet av MaleneK, 10 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet Novemberlykke 2020

i dag er jeg sånn også, lettere irritabel

2. Annkamor1234 Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Kvalmen kom i dag 6+5.kjenne mæ så trøtt å sliten. Ingen energi i d hele tatt

3. Klukk Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Halsbrann og uggen i magen. Syns dette er altfor tidlig, 4+0! Lurer på hvordan dette skal gå. Jobber i helsevesenet så har ikke tid akkurat nå:facepalm:

4. Blondie84 Betatt av forumet Oktoberlykke2020❤

Møkkalei av å være hjemme! Jeg ble ikke lærer for å sitte hjemme framfor PC’n, jeg vil være på jobb sammen med barna og ungdommen :arghh:
    Håper denne coronaen forsvinner fort!

• Enig Enig x 3
  5. SloppyJane Elsker forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Tul ble avlyst pga koronadritten. Fader altså!!!! :banghead::banghead::banghead::banghead:

• Liker ikke Liker ikke x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  6. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet Novemberlykke 2020

trøøøøøøøtt

7. Gullx2 Glad i forumet Novemberlykke 2020 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Samme her :arghh::arghh:

• Liker ikke Liker ikke x 1
  8. Smor27 Elsker forumet Novemberlykke 2020 August 2018

Kvalm, uggen i magen og hodepine. Vært sånn i en uke nå. Hadde et håp om det var sykdom, men mer og mer redd for at det er på grunn av graviditeten nå. Skal jobbe hele helga og bare kveld! :eek: :(

• Hjertelig Hjertelig x 1
  9. s_91 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Nå har jeg ingen erfaring med bekkenvondt. Men våkna idag med skikkelig vondt i ene sida av hofta. Merker det ikke når jeg sitter, men når jeg beveger meg.. noen med erfaring fra bekkenløsning/låsing som kjenner seg igjen i dette? Er i så tilfelle ekstremt tidlig å få problem med bekkenet synes jeg :( (uke 5+5)

10. Endelig Elsker forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

Høres mer ut som låsning enn løsning i så fall, jeg hadde begge deler forrige svangerskap og venter bare på at det skal slå til!

11. Endelig Elsker forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

håper ikke min blir avlyst... har ikke hørt noe enda...

• Enig Enig x 1
  12. SloppyJane Elsker forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Hadde time til mandag og de ringte i dag. Var på sykehuset da, men fikk time hos privat gyn.

13. Endelig Elsker forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

Min er hos privat gyn, er eneste som har samarbeidsavtale med Fertilitetssenteret her

14. SloppyJane Elsker forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Jeg fikk hos noen andre. Hadde vært hos henne tidligere, men i følge nettsiden så trenger man ikke henvisning uansett. Vet ikke om det er i ditt område, men sjekk ut Søsterhjemmet i Porsgrunn :) hos Trine Fredriksen.

15. Endelig Elsker forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

Det er jo like langt som å kjøre til Fertilitetsklinikken ved sykehuset Telemark :) Jeg skal ha TUL i forbindelse med IVF, for å se at alt er ok og på riktig plass osv. Får jeg ikke her hjemme må jeg kjøre nærmere 3 timer hver vei for å få TUL ved Fertilitetsklinikken.

16. SloppyJane Elsker forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

For meg blir det like langt uansett. Er ingen private noe nærmere :)
    Får håpe du beholder timen din - og at alt er som det skal være :)

• Liker Liker x 1
  17. Endelig Elsker forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

Her er det heldigvis en godkjent i umiddelbar nærhet, så jeg kan gå lokalt - forutsatt at de holder åpent!

• Liker Liker x 1
  18. Ivftroll Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Migrene:hungover:

19. Bygdejenta Glad i forumet Novemberlykke 2020

Jeg er så oppblåst og det presser så på nederst i magen!

20. LM Andre møte med forumet

Opplever mye av det samme. Er 5+1 idag, så er nok helt vanlig. Måtte forhøre meg med lege tidligere på dagen. Men ser jo her at det samme gjelder deg. Noe som gjør meg enda tryggere på at det er normalt. Er kjempe nervøs for å miste!

Del denne siden