3gutter-ennsålenge
Forumet er livet
Må si det er svært krevende med tre barn hjemme og ikke akkurat godt humør på meg.. alt irriterer meg.
i dag er jeg sånn også, lettere irritabel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må si det er svært krevende med tre barn hjemme og ikke akkurat godt humør på meg.. alt irriterer meg.
Samme herTul ble avlyst pga koronadritten. Fader altså!!!!
Høres mer ut som låsning enn løsning i så fall, jeg hadde begge deler forrige svangerskap og venter bare på at det skal slå til!Nå har jeg ingen erfaring med bekkenvondt. Men våkna idag med skikkelig vondt i ene sida av hofta. Merker det ikke når jeg sitter, men når jeg beveger meg.. noen med erfaring fra bekkenløsning/låsing som kjenner seg igjen i dette? Er i så tilfelle ekstremt tidlig å få problem med bekkenet synes jeg (uke 5+5)
Tul ble avlyst pga koronadritten. Fader altså!!!!
Hadde time til mandag og de ringte i dag. Var på sykehuset da, men fikk time hos privat gyn.håper ikke min blir avlyst... har ikke hørt noe enda...
Min er hos privat gyn, er eneste som har samarbeidsavtale med Fertilitetssenteret herHadde time til mandag og de ringte i dag. Var på sykehuset da, men fikk time hos privat gyn.
Jeg fikk hos noen andre. Hadde vært hos henne tidligere, men i følge nettsiden så trenger man ikke henvisning uansett. Vet ikke om det er i ditt område, men sjekk ut Søsterhjemmet i Porsgrunn hos Trine Fredriksen.Min er hos privat gyn, er eneste som har samarbeidsavtale med Fertilitetssenteret her
Det er jo like langt som å kjøre til Fertilitetsklinikken ved sykehuset Telemark Jeg skal ha TUL i forbindelse med IVF, for å se at alt er ok og på riktig plass osv. Får jeg ikke her hjemme må jeg kjøre nærmere 3 timer hver vei for å få TUL ved Fertilitetsklinikken.Jeg fikk hos noen andre. Hadde vært hos henne tidligere, men i følge nettsiden så trenger man ikke henvisning uansett. Vet ikke om det er i ditt område, men sjekk ut Søsterhjemmet i Porsgrunn hos Trine Fredriksen.
For meg blir det like langt uansett. Er ingen private noe nærmereDet er jo like langt som å kjøre til Fertilitetsklinikken ved sykehuset Telemark Jeg skal ha TUL i forbindelse med IVF, for å se at alt er ok og på riktig plass osv. Får jeg ikke her hjemme må jeg kjøre nærmere 3 timer hver vei for å få TUL ved Fertilitetsklinikken.
Her er det heldigvis en godkjent i umiddelbar nærhet, så jeg kan gå lokalt - forutsatt at de holder åpent!For meg blir det like langt uansett. Er ingen private noe nærmere
Får håpe du beholder timen din - og at alt er som det skal være
Opplever mye av det samme. Er 5+1 idag, så er nok helt vanlig. Måtte forhøre meg med lege tidligere på dagen. Men ser jo her at det samme gjelder deg. Noe som gjør meg enda tryggere på at det er normalt. Er kjempe nervøs for å miste!Det kjennes ut som jeg får menssmerter! Det gjør ganske vondt. Er det farlig? Jeg er i tillegg ganske kvalm og har litt forhøyet temperatur. Bør jeg være bekymret?