Klagetråd

Er redd for at TUL blir utsatt.. ikkje fått time endå, men ser at sjukehuset utsett spesialhelsetenenesten - der det er forsvarleg.. innstilt på at eg ikkje får time før oul eller at eg må legge ut for privat ul..
 
Min tidlig ul som jeg skulle hatt i går ble utsatt på ubestemt tid :arghh: så da vet jeg fremdeles ikke hvordan det står til der inne.. men ble sykemeldt fire uker fremover, så får heldigvis mulighet til å slappe litt av fremover. Har ikke vært så lett med en 1 åring som fremdeles våkner x antall ganger i løpet av natta og jobb fra 8-16.
 
Min tidlig ul som jeg skulle hatt i går ble utsatt på ubestemt tid :arghh: så da vet jeg fremdeles ikke hvordan det står til der inne.. men ble sykemeldt fire uker fremover, så får heldigvis mulighet til å slappe litt av fremover. Har ikke vært så lett med en 1 åring som fremdeles våkner x antall ganger i løpet av natta og jobb fra 8-16.
Då er vi same båt med ul! Vurdera å privat..
 
Min tidlig ul som jeg skulle hatt i går ble utsatt på ubestemt tid :arghh: så da vet jeg fremdeles ikke hvordan det står til der inne.. men ble sykemeldt fire uker fremover, så får heldigvis mulighet til å slappe litt av fremover. Har ikke vært så lett med en 1 åring som fremdeles våkner x antall ganger i løpet av natta og jobb fra 8-16.
Ånei, kan du gå privat? Jeg har fått henvisning til privat TUL
 
Såååå sliten etter en dag uten barnehage, 13 dager igjen...
og så kløøøøør jeg på magen, syns det var tidlig!
 
Må du betale full pris?
Nei, ikke full pris med henvisning til TUL hos privat. Men er pga IVF og for å slippe over 2 timer kjøring hver vei...
 
Spysyke på mini :hungover:
 
Nei, ikke full pris med henvisning til TUL hos privat. Men er pga IVF og for å slippe over 2 timer kjøring hver vei...
Lure på om eg skal ringe til JM for å høyre om det same er mogleg her i og med at det blir nedprioritert på sjukehuset atm...
 
Jeg er så full av luft! :bag::bag: Har vondt i magen, men ingen ting kommer ut.. :arghh:
 
Jeg er så full av luft! :bag::bag: Har vondt i magen, men ingen ting kommer ut.. :arghh:
Ååh forferdelig. Forsøkt aktivitet? Tøy og bøy? Har og hørt at noe kaldt over magen, f.eks klut eller flaske med iskaldt vann, skal øke tarmaktiviteten.
 
Ååh forferdelig. Forsøkt aktivitet? Tøy og bøy? Har og hørt at noe kaldt over magen, f.eks klut eller flaske med iskaldt vann, skal øke tarmaktiviteten.
Japp. Full stopp.. men shotter duphalac så håpet er at det løsner snart.. flaks at jeg jobber på sykehjem. Kan fise og skylde på pasientene :bag::hilarious:
 
formen er opp og ned, men gråter masse om dagen. litt pga krisen som herjer, klarer ikke helt å glede meg over at jeg er gravid lenger. Håper ting går bedre enn de forventer
 
Våknet 1,5 time før guttungen idag og fikk ikke sove igjen :dead: teller timer til han legger seg for ett par timer etterpå og håper jeg også får sove! :wacky:
 
Må si det er svært krevende med tre barn hjemme og ikke akkurat godt humør på meg.. alt irriterer meg.
 
Sover dårlig, drømmer at jeg gjør det elendig på jobb, pasientene hater meg og skriker når jeg nærmer meg. Drømmer at jeg forsover meg. Konstant trøtt. Kanskje ikke så rart når jeg er på jobb hele natten :knegg:
 
Back
Topp