Klagetråd

En tråd i 'November 2020' startet av MaleneK, 10 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. SmerteiHjerte Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Så godt å få bekreftet fra legen. Kvalmen forsvant litt, men har kommet litt tilbake i varierende grad, særlig hvis jeg ikke spiser. Fremdeles har jeg litt mensmurringer, men håper det kun er positivt. Jeg er 5+2 i dag så vi er ganske likt i løypa.

• Morsom Morsom x 1
  2. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet Novemberlykke 2020

Lei av å fryse så mye

3. Smor27 Elsker forumet Novemberlykke 2020 August 2018

Samme her! Fryser så voldsomt og er uvel hele dagen...

4. Mayheleng Andre møte med forumet

Er så lei samboer!!! Han gjør alt han kan for at jeg skal ha det bra, men nå har han gått hjemme i to uker pga permittering og det går meg så sinnsykt på nervene! Prøver og ikke gjøre det så tydelig at jeg er så irritert men han merker jo at det er noe.

Og sjokolade!! ELSKER DET! Men nå, vil ikke ha det, i det hele tatt!! Kanskje greit siden man skal holde seg unna sånt....

• Morsom Morsom x 1
    • Vinner Vinner x 1
  5. Fleesa84 Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Julibarna2014

Haha! Vi er flere i den båten.. stakkars mann!

• Morsom Morsom x 1
  6. Mayheleng Andre møte med forumet

Føler dette blir en laaaaang graviditet om vi skal holdes inne over en lengre periode med dette korona greiene, og menn som er slitsomme. hahah

7. Dentol Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Haha, jeg tar gjerne imot litt aversjon mot sjokolade - her har jeg kun lyst på søtt hele tiden! Har allerede begynt å kjenne endel på kvalmen og er fryktelig oppblåst, men det eneste jeg greier å tenke på å putte i munnen er godteri :arghh:

8. Mayheleng Andre møte med forumet

Jeg gruer meg smålig til ett kvalme for oppblåst har jeg vært hele mitt liv tror jeg
    Og hvordan skal de forvente at vi skal klare og holde oss unna ting som på en måte ikke er bra for oss når det er det kroppen roooper etter? Jeg håper smaken for sjokolade kommer tilbake!

9. Endelig Elsker forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

Her har jeg vært sykt kvalm i hele dag, inntil jeg åpna en pose potetgull :wacky: må snart få trent litt ordentlig igjen!

10. Pinnsvinet Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Hørtes litt likt ut som mitt forrige svangerskap. Jordmor sa det som regel var hormonelt utløst når det var tidlig i graviditeten. Hos meg ble plagene mer borte uti 2.semester. :) Håper det ikke blir langvarig hos deg!

11. Dentol Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Det kommer til å kreve ekstreme mengder viljestyrke hvis jeg skal klare å holde meg unna sjokoladen fremover. Og så sterk er jeg ikke :laughing002

12. Mayheleng Andre møte med forumet

Det samme gjelder meg og saftis, bare MÅ ha det

• Morsom Morsom x 1
  13. Bygdejenta Glad i forumet Novemberlykke 2020

Sover dårlig for tida. Sliter med å finne en liggestilling som er komfortabel. Hvordan skal resten av svangerskapet gå når jeg allerede nå sliter? :hilarious:

14. MaleneK Glad i forumet Novemberlykke 2020

Kjører meg selv atter en gang i kjelleren av symptomanalysering.

• Enig Enig x 1
  15. Matja Flørter med forumet

Jeg er SÅÅÅ kvalm...:hungover: alltid trøtt, men sover likevel dårlig.. og tiden går ekstremt sakte!

16. Matja Flørter med forumet

Samme tenker jeg!! Må snart gå til innkjøp av BB hug me :angelic:

17. SloppyJane Elsker forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Kjeder meg!! Eldste gjør skolearbeid, yngste sysler med sitt og gubben sover på sofaen...
    Orker ikke strikke, frister ikke å gå ut, og tiden til i morgen går så saaaaaakte...

sånn. Dagens klaging.

18. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet Novemberlykke 2020

har sånn ekkel smak i kjeften.. ikke metallsmak, bare sånn merkelig

19. Liljepia90 Glad i forumet Novemberlykke 2020

Har falt helt sammen og orker ingenting. Orker hverken forum eller sosiale medier. Har så vondt i kroppen grunnet en sykdom jeg har, tror aldri det har vært så ille og vondt før. Har en time på sykehus i slutten av mars, er kjemperedd den blir avlyst, det orker jeg ikke :(
    Krysser fingrene.

• Hjertelig Hjertelig x 7
  20. Bygdejenta Glad i forumet Novemberlykke 2020

Sender en klem over til deg! :Heartpink

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden