Klagetråd

Opplever mye av det samme. Er 5+1 idag, så er nok helt vanlig. Måtte forhøre meg med lege tidligere på dagen. Men ser jo her at det samme gjelder deg. Noe som gjør meg enda tryggere på at det er normalt. Er kjempe nervøs for å miste!
Så godt å få bekreftet fra legen. Kvalmen forsvant litt, men har kommet litt tilbake i varierende grad, særlig hvis jeg ikke spiser. Fremdeles har jeg litt mensmurringer, men håper det kun er positivt. Jeg er 5+2 i dag så vi er ganske likt i løypa.
 
Lei av å fryse så mye
 
Er så lei samboer!!! Han gjør alt han kan for at jeg skal ha det bra, men nå har han gått hjemme i to uker pga permittering og det går meg så sinnsykt på nervene! Prøver og ikke gjøre det så tydelig at jeg er så irritert men han merker jo at det er noe.

Og sjokolade!! ELSKER DET! Men nå, vil ikke ha det, i det hele tatt!! Kanskje greit siden man skal holde seg unna sånt....
 
Er så lei samboer!!! Han gjør alt han kan for at jeg skal ha det bra, men nå har han gått hjemme i to uker pga permittering og det går meg så sinnsykt på nervene! Prøver og ikke gjøre det så tydelig at jeg er så irritert men han merker jo at det er noe.

Og sjokolade!! ELSKER DET! Men nå, vil ikke ha det, i det hele tatt!! Kanskje greit siden man skal holde seg unna sånt....


Haha! Vi er flere i den båten.. stakkars mann!
 
Er så lei samboer!!! Han gjør alt han kan for at jeg skal ha det bra, men nå har han gått hjemme i to uker pga permittering og det går meg så sinnsykt på nervene! Prøver og ikke gjøre det så tydelig at jeg er så irritert men han merker jo at det er noe.

Og sjokolade!! ELSKER DET! Men nå, vil ikke ha det, i det hele tatt!! Kanskje greit siden man skal holde seg unna sånt....

Haha, jeg tar gjerne imot litt aversjon mot sjokolade - her har jeg kun lyst på søtt hele tiden! Har allerede begynt å kjenne endel på kvalmen og er fryktelig oppblåst, men det eneste jeg greier å tenke på å putte i munnen er godteri :arghh:
 
Haha, jeg tar gjerne imot litt aversjon mot sjokolade - her har jeg kun lyst på søtt hele tiden! Har allerede begynt å kjenne endel på kvalmen og er fryktelig oppblåst, men det eneste jeg greier å tenke på å putte i munnen er godteri :arghh:

Jeg gruer meg smålig til ett kvalme for oppblåst har jeg vært hele mitt liv tror jeg
Og hvordan skal de forvente at vi skal klare og holde oss unna ting som på en måte ikke er bra for oss når det er det kroppen roooper etter? Jeg håper smaken for sjokolade kommer tilbake!
 
Her har jeg vært sykt kvalm i hele dag, inntil jeg åpna en pose potetgull :wacky: må snart få trent litt ordentlig igjen!
 
Nå har jeg ingen erfaring med bekkenvondt. Men våkna idag med skikkelig vondt i ene sida av hofta. Merker det ikke når jeg sitter, men når jeg beveger meg.. noen med erfaring fra bekkenløsning/låsing som kjenner seg igjen i dette? Er i så tilfelle ekstremt tidlig å få problem med bekkenet synes jeg :( (uke 5+5)


Hørtes litt likt ut som mitt forrige svangerskap. Jordmor sa det som regel var hormonelt utløst når det var tidlig i graviditeten. Hos meg ble plagene mer borte uti 2.semester. :) Håper det ikke blir langvarig hos deg!
 
Jeg gruer meg smålig til ett kvalme for oppblåst har jeg vært hele mitt liv tror jeg
Og hvordan skal de forvente at vi skal klare og holde oss unna ting som på en måte ikke er bra for oss når det er det kroppen roooper etter? Jeg håper smaken for sjokolade kommer tilbake!

Det kommer til å kreve ekstreme mengder viljestyrke hvis jeg skal klare å holde meg unna sjokoladen fremover. Og så sterk er jeg ikke :laughing002
 
Sover dårlig for tida. Sliter med å finne en liggestilling som er komfortabel. Hvordan skal resten av svangerskapet gå når jeg allerede nå sliter? :hilarious:
 
Jeg er SÅÅÅ kvalm...:hungover: alltid trøtt, men sover likevel dårlig.. og tiden går ekstremt sakte!
 
Kjeder meg!! Eldste gjør skolearbeid, yngste sysler med sitt og gubben sover på sofaen...
Orker ikke strikke, frister ikke å gå ut, og tiden til i morgen går så saaaaaakte...

sånn. Dagens klaging.
 
har sånn ekkel smak i kjeften.. ikke metallsmak, bare sånn merkelig
 
Har falt helt sammen og orker ingenting. Orker hverken forum eller sosiale medier. Har så vondt i kroppen grunnet en sykdom jeg har, tror aldri det har vært så ille og vondt før. Har en time på sykehus i slutten av mars, er kjemperedd den blir avlyst, det orker jeg ikke :(
Krysser fingrene.
 
Har falt helt sammen og orker ingenting. Orker hverken forum eller sosiale medier. Har så vondt i kroppen grunnet en sykdom jeg har, tror aldri det har vært så ille og vondt før. Har en time på sykehus i slutten av mars, er kjemperedd den blir avlyst, det orker jeg ikke :(
Krysser fingrene.
Sender en klem over til deg! :Heartpink
 
Back
Topp