Klagetråd

Halsbrann og uggen i magen. Syns dette er altfor tidlig, 4+0! Lurer på hvordan dette skal gå. Jobber i helsevesenet så har ikke tid akkurat nå:facepalm:
 
Møkkalei av å være hjemme! Jeg ble ikke lærer for å sitte hjemme framfor PC’n, jeg vil være på jobb sammen med barna og ungdommen :arghh:
Håper denne coronaen forsvinner fort!
 
Tul ble avlyst pga koronadritten. Fader altså!!!! :banghead::banghead::banghead::banghead:
 
Kvalm, uggen i magen og hodepine. Vært sånn i en uke nå. Hadde et håp om det var sykdom, men mer og mer redd for at det er på grunn av graviditeten nå. Skal jobbe hele helga og bare kveld! :eek: :(
 
Nå har jeg ingen erfaring med bekkenvondt. Men våkna idag med skikkelig vondt i ene sida av hofta. Merker det ikke når jeg sitter, men når jeg beveger meg.. noen med erfaring fra bekkenløsning/låsing som kjenner seg igjen i dette? Er i så tilfelle ekstremt tidlig å få problem med bekkenet synes jeg :( (uke 5+5)
 
Nå har jeg ingen erfaring med bekkenvondt. Men våkna idag med skikkelig vondt i ene sida av hofta. Merker det ikke når jeg sitter, men når jeg beveger meg.. noen med erfaring fra bekkenløsning/låsing som kjenner seg igjen i dette? Er i så tilfelle ekstremt tidlig å få problem med bekkenet synes jeg :( (uke 5+5)
Høres mer ut som låsning enn løsning i så fall, jeg hadde begge deler forrige svangerskap og venter bare på at det skal slå til!
 
Hadde time til mandag og de ringte i dag. Var på sykehuset da, men fikk time hos privat gyn.
Min er hos privat gyn, er eneste som har samarbeidsavtale med Fertilitetssenteret her
 
Min er hos privat gyn, er eneste som har samarbeidsavtale med Fertilitetssenteret her
Jeg fikk hos noen andre. Hadde vært hos henne tidligere, men i følge nettsiden så trenger man ikke henvisning uansett. Vet ikke om det er i ditt område, men sjekk ut Søsterhjemmet i Porsgrunn :) hos Trine Fredriksen.
 
Jeg fikk hos noen andre. Hadde vært hos henne tidligere, men i følge nettsiden så trenger man ikke henvisning uansett. Vet ikke om det er i ditt område, men sjekk ut Søsterhjemmet i Porsgrunn :) hos Trine Fredriksen.
Det er jo like langt som å kjøre til Fertilitetsklinikken ved sykehuset Telemark :) Jeg skal ha TUL i forbindelse med IVF, for å se at alt er ok og på riktig plass osv. Får jeg ikke her hjemme må jeg kjøre nærmere 3 timer hver vei for å få TUL ved Fertilitetsklinikken.
 
Det er jo like langt som å kjøre til Fertilitetsklinikken ved sykehuset Telemark :) Jeg skal ha TUL i forbindelse med IVF, for å se at alt er ok og på riktig plass osv. Får jeg ikke her hjemme må jeg kjøre nærmere 3 timer hver vei for å få TUL ved Fertilitetsklinikken.
For meg blir det like langt uansett. Er ingen private noe nærmere :)
Får håpe du beholder timen din - og at alt er som det skal være :)
 
For meg blir det like langt uansett. Er ingen private noe nærmere :)
Får håpe du beholder timen din - og at alt er som det skal være :)
Her er det heldigvis en godkjent i umiddelbar nærhet, så jeg kan gå lokalt - forutsatt at de holder åpent!
 
Det kjennes ut som jeg får menssmerter! Det gjør ganske vondt. Er det farlig? Jeg er i tillegg ganske kvalm og har litt forhøyet temperatur. Bør jeg være bekymret?
Opplever mye av det samme. Er 5+1 idag, så er nok helt vanlig. Måtte forhøre meg med lege tidligere på dagen. Men ser jo her at det samme gjelder deg. Noe som gjør meg enda tryggere på at det er normalt. Er kjempe nervøs for å miste!
 
Back
Topp