Klagetråd

Føler meg psykisk nedbrutt av å gå i månedsvis uten å få inn normalt med penger, arbeidsgiverne mine har ikke sendt inntekstmelding for meg så de siste månedene har vært veldig vonde økonomisk. Er så sliten.. :bag::banghead::bag::banghead: (det ble til slutt sendt, men lang behandlingstid)..

Føler meg heller ikke særlig spesiell, føler jeg er helt venneløs egentlig. Ingen bryr seg om graviditeten min, og en som liksom skal være kompis spurte meg her om dagen om jeg ikke skulle være med ut å DRIKKE.. jeg bare «ehhh, jeg er snart høygravid», han bare «åja, det hadde jeg glemt»....

Ville bare sende deg en god klem. :Heartred
 
Ville bare sende deg en god klem. :Heartred

Følger opp med en klem jeg også❤️ Det er ekstra lett å føle seg ensom i disse korona-tider. Jeg merker jeg er kjempedårlig til å ta kontakt med folk selv fordi jeg er så latterlig sliten om dagen, så kanskje er det en grunn til at man ikke hører så mye fra andre heller. Uansett, håper ting bedrer seg for deg raskest mulig❤️❤️❤️
 
Følger opp med en klem jeg også❤️ Det er ekstra lett å føle seg ensom i disse korona-tider. Jeg merker jeg er kjempedårlig til å ta kontakt med folk selv fordi jeg er så latterlig sliten om dagen, så kanskje er det en grunn til at man ikke hører så mye fra andre heller. Uansett, håper ting bedrer seg for deg raskest mulig❤️❤️❤️
Takk for gode ord.. :Heartred:Heartred:Heartred
 
Har blitt lagt inn på sykehus pga mulig tidlig vannavgang, på ukjent sykehus i ukjent by. Skulle egentlig bare bort i helgen på konfirmasjon, det slapp jeg da.

Fikk vite at jeg skulle på observasjon over natten og behandling med antibiotika, ingen sa til meg at behandlingen skulle vare i 3 dager. Har foreløpig ingen tegn på fødsel å vil egentlig bare hjem, i hvertfal til riktig fylke. Mulig jeg kan få kjøre hjemover til annet sykehus hvis det ikke brått skjer noe. Samboer får ikke være her så er ensom og lei å føler jeg ikke får nyte siste delen av graviditeten, det er også sparsomt med info om hva som skjer videre. Litt deilig å få ut noe av frustrasjonen her, så får jeg bare smøre meg med tålmodighet de neste dagene
 
:Heartred
Føler meg psykisk nedbrutt av å gå i månedsvis uten å få inn normalt med penger, arbeidsgiverne mine har ikke sendt inntekstmelding for meg så de siste månedene har vært veldig vonde økonomisk. Er så sliten.. :bag::banghead::bag::banghead: (det ble til slutt sendt, men lang behandlingstid)..

Føler meg heller ikke særlig spesiell, føler jeg er helt venneløs egentlig. Ingen bryr seg om graviditeten min, og en som liksom skal være kompis spurte meg her om dagen om jeg ikke skulle være med ut å DRIKKE.. jeg bare «ehhh, jeg er snart høygravid», han bare «åja, det hadde jeg glemt»....

håper du har noen å snakke med :) jeg luftet slike tanker med jordmor og fikk henvisning videre i mitt forrige svangerskap! Det hjalp meg å se litt annerledes på ting. Husk at du er verdifull og viktig - spesielt for babyen i magen :Heartred
 
Åååh, nå må jeg også bare få ventilere og sutre litt.
I det store og det hele er det sikkert bare småtterier, men summen av alt gjør at jeg er drittlei av å gå gravid :arghh:

- Jeg er så TRØTT! Nettene er bare et styr, mannen snorker, jeg finner aldri en komfortabel stilling, vipps er det morgen og småen må i BHG, jeg må jobbe, og så blir jeg så trøtt at jeg sover vekk hele ettermiddagen på sofaen og våkner med verdens verste samvittighet.
- Bekkenet gjør VONDT!
- Sykt nedpress og kynnere gjør det ikke bedre...
- Pulsen raser plutselig i taket av den minste ting. 149 i puls av å stå og lage middag, liksom.. Hva faen!
- Jeg har ikke fått kjøpt en eneste julegave - dette skulle jeg liksom ha på stell i GOOD tid. Ikke har jeg aning på hva jeg skal kjøpe til folk heller.
- DET ER SÅ SYKT LENGE IGJEN TIL TERMIN 29. nov! Alle andre her inne har så mye tidligere termin, og noen har allerede født! Mens jeg må gå og vente og vente.. Typisk nok føder jeg vel på overtid og mister BHG plass også.

Æsj, altså. I dag er jeg bare negativ. :(
 
Åååh, nå må jeg også bare få ventilere og sutre litt.
I det store og det hele er det sikkert bare småtterier, men summen av alt gjør at jeg er drittlei av å gå gravid :arghh:

- Jeg er så TRØTT! Nettene er bare et styr, mannen snorker, jeg finner aldri en komfortabel stilling, vipps er det morgen og småen må i BHG, jeg må jobbe, og så blir jeg så trøtt at jeg sover vekk hele ettermiddagen på sofaen og våkner med verdens verste samvittighet.
- Bekkenet gjør VONDT!
- Sykt nedpress og kynnere gjør det ikke bedre...
- Pulsen raser plutselig i taket av den minste ting. 149 i puls av å stå og lage middag, liksom.. Hva faen!
- Jeg har ikke fått kjøpt en eneste julegave - dette skulle jeg liksom ha på stell i GOOD tid. Ikke har jeg aning på hva jeg skal kjøpe til folk heller.
- DET ER SÅ SYKT LENGE IGJEN TIL TERMIN 29. nov! Alle andre her inne har så mye tidligere termin, og noen har allerede født! Mens jeg må gå og vente og vente.. Typisk nok føder jeg vel på overtid og mister BHG plass også.

Æsj, altså. I dag er jeg bare negativ. :(

Kan signere på de fleste punktene her! Har termin 25. november, det er så lenge til! Veldig få julegaver på stell (tilogmed mannen var enig i at vi skulle ordne det senest i høstferien - men har han bidratt på de få gavene som har kommet i hus? Neeeei), alt er tungt, søvnen er oppstykket og dårlig, orker ingenting :shifty:

Ser for meg at jeg sitter og sutrer over akkurat det samme i klagetråden langt uti desember:depressed:
 
Åååh, nå må jeg også bare få ventilere og sutre litt.
I det store og det hele er det sikkert bare småtterier, men summen av alt gjør at jeg er drittlei av å gå gravid :arghh:

- Jeg er så TRØTT! Nettene er bare et styr, mannen snorker, jeg finner aldri en komfortabel stilling, vipps er det morgen og småen må i BHG, jeg må jobbe, og så blir jeg så trøtt at jeg sover vekk hele ettermiddagen på sofaen og våkner med verdens verste samvittighet.
- Bekkenet gjør VONDT!
- Sykt nedpress og kynnere gjør det ikke bedre...
- Pulsen raser plutselig i taket av den minste ting. 149 i puls av å stå og lage middag, liksom.. Hva faen!
- Jeg har ikke fått kjøpt en eneste julegave - dette skulle jeg liksom ha på stell i GOOD tid. Ikke har jeg aning på hva jeg skal kjøpe til folk heller.
- DET ER SÅ SYKT LENGE IGJEN TIL TERMIN 29. nov! Alle andre her inne har så mye tidligere termin, og noen har allerede født! Mens jeg må gå og vente og vente.. Typisk nok føder jeg vel på overtid og mister BHG plass også.

Æsj, altså. I dag er jeg bare negativ. :(

Uff da! Hørest ut som du bør diskutere symelding med legen. Er ikke noe greit å ikke fungere utenom arbeidstid. Og et lite tips: ørepropper i silikon fra apoteket har reddet mang en natt her i hus med snorkende mann. De er heller ikke vonde :)
 
Uff da! Hørest ut som du bør diskutere symelding med legen. Er ikke noe greit å ikke fungere utenom arbeidstid. Og et lite tips: ørepropper i silikon fra apoteket har reddet mang en natt her i hus med snorkende mann. De er heller ikke vonde :)
Å herregud, ja. Livet før og etter de øreproppene :D Gruer meg nesten litt til å slutte når baby kommer.
 
Uff da! Hørest ut som du bør diskutere symelding med legen. Er ikke noe greit å ikke fungere utenom arbeidstid. Og et lite tips: ørepropper i silikon fra apoteket har reddet mang en natt her i hus med snorkende mann. De er heller ikke vonde :)

Jeg har trappet ned til å jobbe 60% nå. Så jobber 9-15 dager og har 1 dag fri i uken. Det hjelper litt på, men enkelte dager blir likevel sånn pga. dårlig søvn om natten. Skal prøve ørepropper - i natt tenkte jeg at det MÅ jeg begynne å bruke, for han snorket som et helt sagbruk!!! :arghh:
 
Åååh, nå må jeg også bare få ventilere og sutre litt.
I det store og det hele er det sikkert bare småtterier, men summen av alt gjør at jeg er drittlei av å gå gravid :arghh:

- Jeg er så TRØTT! Nettene er bare et styr, mannen snorker, jeg finner aldri en komfortabel stilling, vipps er det morgen og småen må i BHG, jeg må jobbe, og så blir jeg så trøtt at jeg sover vekk hele ettermiddagen på sofaen og våkner med verdens verste samvittighet.
- Bekkenet gjør VONDT!
- Sykt nedpress og kynnere gjør det ikke bedre...
- Pulsen raser plutselig i taket av den minste ting. 149 i puls av å stå og lage middag, liksom.. Hva faen!
- Jeg har ikke fått kjøpt en eneste julegave - dette skulle jeg liksom ha på stell i GOOD tid. Ikke har jeg aning på hva jeg skal kjøpe til folk heller.
- DET ER SÅ SYKT LENGE IGJEN TIL TERMIN 29. nov! Alle andre her inne har så mye tidligere termin, og noen har allerede født! Mens jeg må gå og vente og vente.. Typisk nok føder jeg vel på overtid og mister BHG plass også.

Æsj, altså. I dag er jeg bare negativ. :(
Kjære deg! Sender deg en stor klem i dag!
 
Småtten kom hjem pjusk fra bhg på fredag og formen har variert gjennom helga (heldigvis ikke høy feber), men han var ikke i form til bhg idag og sikkert ikke imorgen heller.
I tillegg har han smitta mannen som plutselig ligger nede for telling han også. Han er sånn som aldri er syk, så dette er jo fryktelig typisk :meh: Da slipper jeg sikkert ikke unna selv heller :grumpy:
 
Småtten kom hjem pjusk fra bhg på fredag og formen har variert gjennom helga (heldigvis ikke høy feber), men han var ikke i form til bhg idag og sikkert ikke imorgen heller.
I tillegg har han smitta mannen som plutselig ligger nede for telling han også. Han er sånn som aldri er syk, så dette er jo fryktelig typisk :meh: Da slipper jeg sikkert ikke unna selv heller :grumpy:

Uff, så kjedelig! Men kanskje heller nå enn til fødsel?
 
Uff, så kjedelig! Men kanskje heller nå enn til fødsel?
Småtten er syk annenhver uke (bhg start i august) så han rekker sikkert en runde til med forkjølelse før baby og så rett etter baby kommer :sour: men forhåpentligvis slipper mannen unna mer, sånn at han får vært med på fødsel ja.. alltid kjedelig med sykdom :(
 
Småtten er syk annenhver uke (bhg start i august) så han rekker sikkert en runde til med forkjølelse før baby og så rett etter baby kommer :sour: men forhåpentligvis slipper mannen unna mer, sånn at han får vært med på fødsel ja.. alltid kjedelig med sykdom :(

Oida! Høres tøft ut!
 
Åååh, nå må jeg også bare få ventilere og sutre litt.
I det store og det hele er det sikkert bare småtterier, men summen av alt gjør at jeg er drittlei av å gå gravid :arghh:

- Jeg er så TRØTT! Nettene er bare et styr, mannen snorker, jeg finner aldri en komfortabel stilling, vipps er det morgen og småen må i BHG, jeg må jobbe, og så blir jeg så trøtt at jeg sover vekk hele ettermiddagen på sofaen og våkner med verdens verste samvittighet.
- Bekkenet gjør VONDT!
- Sykt nedpress og kynnere gjør det ikke bedre...
- Pulsen raser plutselig i taket av den minste ting. 149 i puls av å stå og lage middag, liksom.. Hva faen!
- Jeg har ikke fått kjøpt en eneste julegave - dette skulle jeg liksom ha på stell i GOOD tid. Ikke har jeg aning på hva jeg skal kjøpe til folk heller.
- DET ER SÅ SYKT LENGE IGJEN TIL TERMIN 29. nov! Alle andre her inne har så mye tidligere termin, og noen har allerede født! Mens jeg må gå og vente og vente.. Typisk nok føder jeg vel på overtid og mister BHG plass også.

Æsj, altså. I dag er jeg bare negativ. :(

Huff, sender en klem :Heartpink
Men, sykemeld deg? Ikke vits å slite ut unødvendig... spesielt ikke når du har såpass vondt! Viktigere at du har det bra da!

Julegavetips!
Her er noen av mine innkjøp så langt, Håper det kan være til litt hjelp:

- Samboer: bambus-longs-sett fra Stormberg (bra tilbud nå), ullsokker, comfyballs(også tilbud på nettside), elektrisk tannbørste(billig på normal), headset til mobil&et til pc/PS4.

Lillesøster: promarkers, stort lerret-foto med løve på, 2 meter lang ladekabel fra ideals of sweden(noen på tilbud der, feks 2m lang ladekabel til 105kr) :D

Mamma: ullpledd fra kid(mange fine pledd der nå!!), bioterm hudkrem (oransje flaske)
Morfaren min: vin og innrammet babybilde
Svigermor: innrammet babybilde, hårfjerningsmaskin bestilt fra nettet (flawless et eller annet), koster 199kr på den rimeligste siden.

Ellers: kan man feks gi konfektesker (europris har mange rimelige!), fleecegenser/andre klær fra xxl!
Det meste her er jo bestilt på nettet, så man trenger ikke farte rundt, ikke spesielt dyrt med frakt heller!


ps. ville kanskje hivd mann ut på sofa en gang i bland hvis han snorker
 
Fødte igår morges, sett baby 4 ganger i halvtime hver gang. Var ikke helt slik jeg hadde sett før meg at ting skulle bli...
Heldigvis har baby og far det fint på barsel, og jeg blir forhåpentligvis flyttet ned snart:Heartred
 
Fødte igår morges, sett baby 4 ganger i halvtime hver gang. Var ikke helt slik jeg hadde sett før meg at ting skulle bli...
Heldigvis har baby og far det fint på barsel, og jeg blir forhåpentligvis flyttet ned snart:Heartred

Gratulerer med baby :Heartred
 
Fødte igår morges, sett baby 4 ganger i halvtime hver gang. Var ikke helt slik jeg hadde sett før meg at ting skulle bli...
Heldigvis har baby og far det fint på barsel, og jeg blir forhåpentligvis flyttet ned snart:Heartred
Gratulerer så mye ❤
 
Back
Topp