Klagetråd

Fødte igår morges, sett baby 4 ganger i halvtime hver gang. Var ikke helt slik jeg hadde sett før meg at ting skulle bli...
Heldigvis har baby og far det fint på barsel, og jeg blir forhåpentligvis flyttet ned snart:Heartred
Så dumt at det ikke ble slik du hadde sett for deg ❤️ Håper formen din blir bedre snarlig sånn at du blir gjenforent med familien din! ❤️og gratulerer så mye med lille!
 
Huff, sender en klem :Heartpink
Men, sykemeld deg? Ikke vits å slite ut unødvendig... spesielt ikke når du har såpass vondt! Viktigere at du har det bra da!

Julegavetips!
Her er noen av mine innkjøp så langt, Håper det kan være til litt hjelp:

- Samboer: bambus-longs-sett fra Stormberg (bra tilbud nå), ullsokker, comfyballs(også tilbud på nettside), elektrisk tannbørste(billig på normal), headset til mobil&et til pc/PS4.

Lillesøster: promarkers, stort lerret-foto med løve på, 2 meter lang ladekabel fra ideals of sweden(noen på tilbud der, feks 2m lang ladekabel til 105kr) :D

Mamma: ullpledd fra kid(mange fine pledd der nå!!), bioterm hudkrem (oransje flaske)
Morfaren min: vin og innrammet babybilde
Svigermor: innrammet babybilde, hårfjerningsmaskin bestilt fra nettet (flawless et eller annet), koster 199kr på den rimeligste siden.

Ellers: kan man feks gi konfektesker (europris har mange rimelige!), fleecegenser/andre klær fra xxl!
Det meste her er jo bestilt på nettet, så man trenger ikke farte rundt, ikke spesielt dyrt med frakt heller!


ps. ville kanskje hivd mann ut på sofa en gang i bland hvis han snorker

Takk for støttende ord.
Tror jeg hadde mest en dårlig dag i går, var skikkelig deppa og alt var bare leit :(

Litt bedre i dag, søvnen i natt var ok.
Takk for gode julegavetips; tenker det må bare bli en del "kjedelige" julegaver i år, som f.eks. ulltøy o.l. Det er jo noe som alle uansett får god bruk for.
 
Takk for støttende ord.
Tror jeg hadde mest en dårlig dag i går, var skikkelig deppa og alt var bare leit :(

Litt bedre i dag, søvnen i natt var ok.
Takk for gode julegavetips; tenker det må bare bli en del "kjedelige" julegaver i år, som f.eks. ulltøy o.l. Det er jo noe som alle uansett får god bruk for.
Kommer alltid en dag i morgen, og godt er det. :Heartpink:Heartpink
 
Kjenner på forkjølelsessymptomer. Håper det går fort over. Storebror begynner nok også å bli forkjølet. Litt stressende med tanke på evt fødsel snart, selv om det er en mnd til termin.
 
Legen var der ikke, og JM jeg møtte idag hadde inntrykk av at vi bare skulle fortsette å lage fødselsplan (ikke noe om igangsetting slik jeg hadde avtalt med JM sist).. snakket lenge før hun skulle til å avslutte og sende meg avgårde. Da sa jeg heldigvis fra om at jeg hadde inntrykk av at jeg skulle få en endelig bekreftelse om igangsetting i dag, og at jeg nå kom til å gå derifra skuffet og redd. Heldigvis skjønte hun det, og satt opp enda en ny time om 3 uker (38+0) for modningsakupunktur og samtale med lege, og at hun kunne garantere at det ble igangsettelse, men hun kunne ikke si dato annet enn at det ble rundt termin. Syns det ble litt rot, men ja.. hun ordnet jo opp. Spent på hvordan det blir videre :wideyed:
Hvordan går det? Har du fått vært på ny time?:happy:
 
Fått så vondt mellom skulderbladene de siste dagene. Håper det ikke blir verre :/
 
Åååh, så SYKT potte tett i nesen!! Saltvannspray og neseskyller hjelper så og si ikke i det hele tatt... :arghh:
 
Vært ganske avslappet med tanke på korona, helt frem til nå. Skremmende hvor mye smitte som oppstår nå. Kommer fra et lite sted hvor det ikke har vært særlig med smitte, men nå de siste ukene har det bare eksplodert.. med termin om en uke, vurderer jeg å sette meg selv og samboer litt i selvvalgt karantene for å unngå mest mulig eksponering..
 
Fått så vondt mellom skulderbladene de siste dagene. Håper det ikke blir verre :/
Det har kommet her også, og husker jeg hadde det før og etter fødsel forrige svangerskap også. Jeg har ønska meg gavekort på massasje etter fødsel, håper at det kan hjelpe på!
 
Back
Topp