Jøss! Så irriterende!må bare tilføye at de rotet til samme test under sist svangerskap også. Måtte da også ta den to ganger... aldri hørt om noen andre som det har skjedd med, men nå er det altså andre gang det skjer med meg!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss! Så irriterende!må bare tilføye at de rotet til samme test under sist svangerskap også. Måtte da også ta den to ganger... aldri hørt om noen andre som det har skjedd med, men nå er det altså andre gang det skjer med meg!!!
Jeg føler meg så ufresh
Jeg elsker å eksperimentere med håret mitt, gjør alt selv hjemme, og farger det flere ganger i året. Jeg kjøpte inn hårfarge til helga før jeg fant ut at jeg var gravid, og har enda ikke turt å farge håret, så det er så... blæææ, teit Nå begynner det å bli mange måneder siden sist, desember kanskje, men jeg finner ingen konkrete JA eller NEI svar om man kan farge håret under en graviditet, så jeg tørr ikke
Noen med erfaring her?
Åhærregud, lykke!!Du kan farge håret
Åhærregud, lykke!!
Vet du om jeg må kjøpe farge med/ uten noe ekstra? synes det er så mye tilsetninger i pakkene
Begynte på jobb igjen på mandag som var og nå føler jeg meg så sykt sliten og dritt. Har vært mye stress med planleggingsdager og nye folk på teamet. Tålmodigheten min har blitt nesten ikke-eksisterende og føler jeg kan klikke for ting som til vanlig ikke egentlig irriterer meg. Har følt meg ganske sprek og i god form helt frem til nå, men har nå også fått smerter i korsryggen. Om det er slik det skal være fremover vet jeg ikke hvor lenge jeg orker å stå i jobb i fulltid, men får altfor dårlig samvittighet om jeg sykemeldes.
føler veldig med deg, akkurat samme situasjon her