Klagetråd

Uff det der hørtes heftig slitsomt og vondt ut:inpain:God bedring til deg,håper du kommer deg snart:Heartred

Tuuusen takk, det har ikke vært mye kjekke uker disse 2 1/2 siste nei :Heartred Men idag er det time på sykehus for å fjerne stenten, så jeg krysser fingre og tær for at ubehag forsvinner med den :happy: Og hvis ikke, så vet jeg vertfall at det ikke er den og da må jeg få dem til å finne ut hva som er galt:wideyed:
 
Tuuusen takk, det har ikke vært mye kjekke uker disse 2 1/2 siste nei :Heartred Men idag er det time på sykehus for å fjerne stenten, så jeg krysser fingre og tær for at ubehag forsvinner med den :happy: Og hvis ikke, så vet jeg vertfall at det ikke er den og da må jeg få dem til å finne ut hva som er galt:wideyed:
Lykke til:Heartredhåper det er stenten sin skyld sånn at du får det bedre etterpå.:happy:
 
Sniker fra september.. Kjenner at jeg bare må få letta trykket litt :mad: Fikk svigerfar på besøk i dag! I utgangspunktet veldig hyggelig og barna er veldig glade. Men.. liker veldig lite at han overhodet ikke tar hensyn til mulig Coronasmitte. Ingen håndvask her. Og i sted skulle han og 5-åringen ut på lekebutikk. Forsøkte på en hyggelig måte å tilby dem vår bil med barnesete eller at jeg kunne gå og hente setet, men dette avviste han med å si at det bare var en liten tur. Ordnet i huset hele dagen frem til besøket kom, greit nok at samboer ikke kommenterer dette, men det første han gjør er å klage over noe på jobb.. lei også av at han aldri kommenterer noe ift meg lenger, eks å få høre at jeg er fin el.l, at han kommer og stryker over magen eller noe. Og nå har samboer kommet hjem fra butikken med brie (!!!), min favorittost, som han er fullstendig klar over at jeg ikke kan spise nå pga graviditet, men «kunne jo være at noen andre har lyst på». Kjenner at noen dager er jeg mer hormonell og sliten enn andre og da sitter tårene løst.. :confused:
 
Last edited:
Lykke til:Heartredhåper det er stenten sin skyld sånn at du får det bedre etterpå.:happy:

Tuusen takk :Heartred Nå er stenten ute og ting kjennes faktisk allerede bedre ut, legen spurte hvordan det hadde gått og jeg sa at jeg helt ærlig må si at det har vært utrolig ubehagelig - da er det nok stenten sa han. Og ja, jeg tror også det var det for jeg er mye bedre, så nå håper jeg at det ikke utvikler seg noen uvi eller noe - for han sa at det er jo litt ekstra risko for det rett etterpå nå - men den konstante svien er vertfall borte + all blodet i urinen har avtatt allerede :happy::happy::happy::happy:
 
Tuusen takk :Heartred Nå er stenten ute og ting kjennes faktisk allerede bedre ut, legen spurte hvordan det hadde gått og jeg sa at jeg helt ærlig må si at det har vært utrolig ubehagelig - da er det nok stenten sa han. Og ja, jeg tror også det var det for jeg er mye bedre, så nå håper jeg at det ikke utvikler seg noen uvi eller noe - for han sa at det er jo litt ekstra risko for det rett etterpå nå - men den konstante svien er vertfall borte + all blodet i urinen har avtatt allerede :happy::happy::happy::happy:
Fantastiske nyheter:happy:håper du slipper noe mer nå:Heartred
 
Der sa kroppen min stopp! Etter å ha presset meg til maks siden corona tidene startet, er kroppen min helt ferdig. Har ikke hatt noen plager så langt i graviditeten, men de to siste ukene har jeg følt meg utslitt, fått kvalme over meg på jobben og blødninger. Har dog funnet ut at blødninger stammer fra en polypp på livmor. Måtte jobbe veldig hardt for å klare å ikke sette frem en fasade til lege om at alt står bra til og klarte til slutt over telefon og gi beskjed om at jeg ikke har det helt bra. Sykemeldt 2 uker frem til ferien min starter. Veldig, veldig nødvendig. Bort med flink pike syndromet
 
Der sa kroppen min stopp! Etter å ha presset meg til maks siden corona tidene startet, er kroppen min helt ferdig. Har ikke hatt noen plager så langt i graviditeten, men de to siste ukene har jeg følt meg utslitt, fått kvalme over meg på jobben og blødninger. Har dog funnet ut at blødninger stammer fra en polypp på livmor. Måtte jobbe veldig hardt for å klare å ikke sette frem en fasade til lege om at alt står bra til og klarte til slutt over telefon og gi beskjed om at jeg ikke har det helt bra. Sykemeldt 2 uker frem til ferien min starter. Veldig, veldig nødvendig. Bort med flink pike syndromet

Fornuftig!! Masse god bedring :Heartred Pass på deg selv, husk at det er ekstra viktig å ikke presse seg selv under graviditeten (mvh. ei som er håpløs til tider selv) :)
 
Fornuftig!! Masse god bedring :Heartred Pass på deg selv, husk at det er ekstra viktig å ikke presse seg selv under graviditeten (mvh. ei som er håpløs til tider selv) :)

Tusen takk❤️ Helt enig, syns det er utrolig vanskelig! Men nå skal det slappes av og nytes :)
 
Har tatt glukosebelastning i dag. Heldigvis fikk jeg fine verdier, og syntes det skulle gå fint etter at jeg hadde drukket drikken (var egentlig ikke så ille som jeg hadde sett for meg), men etter en halv time måtte jeg be om å legge med ned. Følte meg så varm og kvalm :dead:
 
Halsbrannen har kommet :yuck: og det FØR glukosebelastningen er gjennomført :hungover:
 
Halsbrann... HATER halsbrann!!! :angry4
 
Logget inn på Fürst, og der sto glukosesvaret etter to timer som «utgår» med en merknad om Manglende sentrifugering av blodprøve. Vet altså ikke om jeg orker å ta den en gang til...
 
Logget inn på Fürst, og der sto glukosesvaret etter to timer som «utgår» med en merknad om Manglende sentrifugering av blodprøve. Vet altså ikke om jeg orker å ta den en gang til...

må bare tilføye at de rotet til samme test under sist svangerskap også. Måtte da også ta den to ganger... aldri hørt om noen andre som det har skjedd med, men nå er det altså andre gang det skjer med meg!!!
 
Back
Topp