Heldig! Vi har kosta på den drittbilen nesten like mye som vi betalte for den :/Bilstreik her også, men er heldigvis garantisak så jeg har fågratis leiebil mens jeg venter...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig! Vi har kosta på den drittbilen nesten like mye som vi betalte for den :/Bilstreik her også, men er heldigvis garantisak så jeg har fågratis leiebil mens jeg venter...
Uff det der hørtes heftig slitsomt og vondt utGod bedring til deg,håper du kommer deg snart
Lykke tilhåper det er stenten sin skyld sånn at du får det bedre etterpå.Tuuusen takk, det har ikke vært mye kjekke uker disse 2 1/2 siste nei Men idag er det time på sykehus for å fjerne stenten, så jeg krysser fingre og tær for at ubehag forsvinner med den Og hvis ikke, så vet jeg vertfall at det ikke er den og da må jeg få dem til å finne ut hva som er galt
Isbilen var tom for lakris-is!!!!
Isbilen var tom for lakris-is!!!!
Er det sant??? Må spise ti på en gang da... er en timer kjøre til nærmesteRema1000 har den
Lykke tilhåper det er stenten sin skyld sånn at du får det bedre etterpå.
Fantastiske nyheterhåper du slipper noe mer nåTuusen takk Nå er stenten ute og ting kjennes faktisk allerede bedre ut, legen spurte hvordan det hadde gått og jeg sa at jeg helt ærlig må si at det har vært utrolig ubehagelig - da er det nok stenten sa han. Og ja, jeg tror også det var det for jeg er mye bedre, så nå håper jeg at det ikke utvikler seg noen uvi eller noe - for han sa at det er jo litt ekstra risko for det rett etterpå nå - men den konstante svien er vertfall borte + all blodet i urinen har avtatt allerede
Der sa kroppen min stopp! Etter å ha presset meg til maks siden corona tidene startet, er kroppen min helt ferdig. Har ikke hatt noen plager så langt i graviditeten, men de to siste ukene har jeg følt meg utslitt, fått kvalme over meg på jobben og blødninger. Har dog funnet ut at blødninger stammer fra en polypp på livmor. Måtte jobbe veldig hardt for å klare å ikke sette frem en fasade til lege om at alt står bra til og klarte til slutt over telefon og gi beskjed om at jeg ikke har det helt bra. Sykemeldt 2 uker frem til ferien min starter. Veldig, veldig nødvendig. Bort med flink pike syndromet
Fornuftig!! Masse god bedring Pass på deg selv, husk at det er ekstra viktig å ikke presse seg selv under graviditeten (mvh. ei som er håpløs til tider selv)
Logget inn på Fürst, og der sto glukosesvaret etter to timer som «utgår» med en merknad om Manglende sentrifugering av blodprøve. Vet altså ikke om jeg orker å ta den en gang til...