Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herSå lei av å våkne supertidlig
Ventar i spenning eg også! Riktignok 1.gangs for min del, men verkeleg utålmodig no! 19+6 no. Kor langt har du kome? Syns som deg at "alle andre" kjenner både spark og anna bevegelse dagen lang. Og her sit eg og kjenner etter tidt og ofte, men ingenting! Fekk bekrefta på OUL for ei veke sidan at alt står bra til, så kjem vel her også! Morkaka bak til og med....Jeg vil kjenne at d er liv og bevegelse i magen det er nr 3 nå.. Og alle maser om at man kjenner d tidligere med flergangsfødende... *surk*...
Same her! Kor langt har du kome?Flere som har mistet graviditetssymptomene? Føler meg pluttselig ikke gravid lengre Cravingsa er borte å kun gått opp 1kg siden første test
Same her! Kor langt har du kome?
19+6. Og har fått bekrefta på OUL at det er liv og at alt ser bra uter faktisk ikke sikker, blir oul om 9 dager da legen ikke mente det var hastverk å finne ut hvor langt jeg var på vei
Men alt mellom 15-18 vil jeg tro
Enn du?
Føler med deg når det kommer til å måtte stoppe opp!! Virker som energien min stopper på 50%, kommer ikke høyere, vagger avgårde og får ikke gjort alt jeg vil, blir straffet med skikkelige bekkenplager etter minimalt med bevegelse .... hehe..Har så mye kynnere og jeg orker seriøst ikke det gjør ikke vondt men magen blir hard mange ganger i timen og helt uavhengig av anstrengelse. Føles akutt som om jeg må tisse og det er sykt stress hvis jeg ikke er hjemme må også stoppe opp hvis jeg anstrenger meg, feks går tur. Synes det er helt tullete, har såvidt mage i det hele tatt og jeg er ikke halvveis engang
Var skikkelig plaget med førstemann også