Klagetråd

Jeg vil kjenne at d er liv og bevegelse i magen :smiley-angry017 det er nr 3 nå.. Og alle maser om at man kjenner d tidligere med flergangsfødende... *surk*...
 
Sliten mamma hjemme med egentlig friskt barn som snørrer og hoster... Til vanlig hadde dette vært barnehageform, men regner med barnet hadde blitt sendt hjem igjen så da ble vi heller hjemme.
 
Bekken plager ut av en annen verden :/brukte 30 minutter opp 10 trappetrinn i dag. Blir ikke mye bevegelse fremover :(
 
Har virkelig ikke matlyst og har ikke hatt det siden jeg ble gravid. Har ikke spydd eller vært kvalm siden uke 14, men får ikke tilbake matlyst.
MEN! Jeg kan få helt plutselig ulvehunger! Og da får jeg lyst på kun spesifikke ting og HAUGER av det. Mannen ble nesten skremt da han ikke hadde sett meg spise noe særlig i helgen før jeg på søndag spiste en halv pakke Polarbrød og to tuber baconost:bag::hilarious: begynte nesten å grine når det var tomt for baconost:hilarious::hilarious::hilarious:

Kan jeg ikke bare få vanlig matlyst igjen?

Og så er jeg bokstaveligtalt møkk lei å måtte ta dupalac!:yuck:
 
Himla lei av å spy! Det har holdt på siden en eller annen dag i uke 6, nå er jeg i uke 17. Heldigvis har det roet seg en del ned, ved at jeg spiser hver 2-3 time. Glemmer jeg meg litt, sover litt lenge eller noe sånt kjenner jeg ølitt kvalme så kommer oppkastet i rakettfart noen sekunder senere:wtf::meh:
 
Skulle ønske at å vere gravid var grunn til å ha fri i 9 månader. Er så umotivert for jobb for tida! Det hadde vore mykje kjekkare å sitje heime og ete sjokolade og sjå på Netflix. *Klage* :)
 
Alt for mye dårlig samvittighet ovenfor jobb og sykmelding pga hodepine, og følelsen av å ikke bli trodd av legen. Nå når hodepinen har dempet seg, har kvalmen kommet tilbake om natta og jeg sover revva. Skulle virkelig ønske jeg klarte å glede meg over graviditeten.
 
Lei av å være en oppblåst prompemaskin!!! :hungover:
 
Flere som har mistet graviditetssymptomene? Føler meg pluttselig ikke gravid lengre :( Cravingsa er borte å kun gått opp 1kg siden første test
 
Jeg vil kjenne at d er liv og bevegelse i magen :smiley-angry017 det er nr 3 nå.. Og alle maser om at man kjenner d tidligere med flergangsfødende... *surk*...
Ventar i spenning eg også! Riktignok 1.gangs for min del, men verkeleg utålmodig no! 19+6 no. Kor langt har du kome? Syns som deg at "alle andre" kjenner både spark og anna bevegelse dagen lang. Og her sit eg og kjenner etter tidt og ofte, men ingenting! :banghead: Fekk bekrefta på OUL for ei veke sidan at alt står bra til, så kjem vel her også! Morkaka bak til og med....
 
Har så mye kynnere og jeg orker seriøst ikke :bored: det gjør ikke vondt men magen blir hard mange ganger i timen og helt uavhengig av anstrengelse. Føles akutt som om jeg må tisse og det er sykt stress hvis jeg ikke er hjemme :arghh: må også stoppe opp hvis jeg anstrenger meg, feks går tur. Synes det er helt tullete, har såvidt mage i det hele tatt og jeg er ikke halvveis engang :sorry:
Var skikkelig plaget med førstemann også :shifty:
 
Har så mye kynnere og jeg orker seriøst ikke :bored: det gjør ikke vondt men magen blir hard mange ganger i timen og helt uavhengig av anstrengelse. Føles akutt som om jeg må tisse og det er sykt stress hvis jeg ikke er hjemme :arghh: må også stoppe opp hvis jeg anstrenger meg, feks går tur. Synes det er helt tullete, har såvidt mage i det hele tatt og jeg er ikke halvveis engang :sorry:
Var skikkelig plaget med førstemann også :shifty:
Føler med deg når det kommer til å måtte stoppe opp!! Virker som energien min stopper på 50%, kommer ikke høyere, vagger avgårde og får ikke gjort alt jeg vil, blir straffet med skikkelige bekkenplager etter minimalt med bevegelse :mad:....:blackeye: hehe..
 
Back
Topp