Klagetråd

Har så mye kynnere og jeg orker seriøst ikke :bored: det gjør ikke vondt men magen blir hard mange ganger i timen og helt uavhengig av anstrengelse. Føles akutt som om jeg må tisse og det er sykt stress hvis jeg ikke er hjemme :arghh: må også stoppe opp hvis jeg anstrenger meg, feks går tur. Synes det er helt tullete, har såvidt mage i det hele tatt og jeg er ikke halvveis engang :sorry:
Var skikkelig plaget med førstemann også :shifty:
Mye kynnere her også i perioder, prøver å sette meg ned når jeg kjenner de begynner men litt lei allerede ja...
 
Føler med deg når det kommer til å måtte stoppe opp!! Virker som energien min stopper på 50%, kommer ikke høyere, vagger avgårde og får ikke gjort alt jeg vil, blir straffet med skikkelige bekkenplager etter minimalt med bevegelse :mad:....:blackeye: hehe..
Enig angående energien. Jeg har hypermesis, så kvalme, medisiner, oppkast og kynnere er tydeligvis det nye livet.... har lyst til å grine for hvor lenge det er igjen av svangerskapet.
 
Mye kynnere her også i perioder, prøver å sette meg ned når jeg kjenner de begynner men litt lei allerede ja...
Det er så ubrukelig. Over alt hvor man leser om Braxton Hicks står det at livmoren øver til fødsel og at dette et gode greier når fødselen faktisk kommer. Blir så provosert, for det hjalp ingenting for min forrige fødsel og denne gangen blir det nok keisersnitt, så her i hus har det ikke engang en funksjon :bored:
 
Det er så ubrukelig. Over alt hvor man leser om Braxton Hicks står det at livmoren øver til fødsel og at dette et gode greier når fødselen faktisk kommer. Blir så provosert, for det hjalp ingenting for min forrige fødsel og denne gangen blir det nok keisersnitt, så her i hus har det ikke engang en funksjon :bored:

her må ikke kroppen øve for mye, for her satt fødsel spontant i gang i uke 34 sist og jeg vil ihvertfall ikke ha noen fødsel tidligere enn det!
 
Kroppen er så veldig tung i dag og jeg er kjempe sliten. Var på en liten handletur i sta og måtte sette meg ned flere ganger da kroppen føltes så enormt tung ut. Lignet ikke på blodtrykksfall og jeg var helt klar i hodet, bare tung kropp som gjorde meg sliten.
Når jeg kom hjem sovnet jeg på sofaen. Nå har jeg lagd meg kaffe og skal få i meg lunsj, men gror nok det blir en lur nummer to på sofaen ja.
 
Vrikka ankelen igår. Heldigvis gikk det bra, men vondt å gå er det jo. Og sammen med litt bekkenproblemer var dette det siste jeg trengte nå.
 
her må ikke kroppen øve for mye, for her satt fødsel spontant i gang i uke 34 sist og jeg vil ihvertfall ikke ha noen fødsel tidligere enn det!
Så stress! Blir du bekymret for at lille kan komme tidlig denne gangen også? ❤️
 
Så stress! Blir du bekymret for at lille kan komme tidlig denne gangen også? ❤️
Jeg håper å tippe oktober denne gangen, altså gå litt lengre enn sist... Men er forberedt på september og drømmer om november-baby!
 
No skikkelig drit...
Aldri skjønt helt hva kynnere er :woot:
Mener du hvordan det kjennes ut? Det er når magen blir steinhard utenpå, som om magemusklene strammer seg, men det er sammentrekninger i livmoren. Ikke farlig eller vondt, men kan være ubehagelig :shy:
Ikke alle opplever dem eller merker særlig til det :happy:
 
Vil ha med far på oul neste uke :( Blir så feil å ikke ta han med!

Fikk ha med pappaen på oul 03.06 :Heartblue Men valgte henvisning til klinikk og ikke sykehuset så er nok derfor, for på det tidspunktet var det stengt for å ha med partner på SUS vertfall - men var inne på SUS sine sider nå og fra og med 08.06 endret de på det, så man får vertfall ha med partner der nå, håper de endrer det hos dere også innen oul timen deres, masse lykke til! :Heartred
 
Prøver å nyte en dag på stranda men jeg har åpenbart ingen strandløve-barn.. selv med lekekamerater og alskens badedyr måtte de hjem etter to timer :banghead::banghead:
Jeg elsker å være på stranda så dette kan bli en lang sommer :arghh:
 
Får ikke fornyet resepten på zofran og har nå spydd 7 ganger ca hver halvtime...
 
Isbilen var tom for lakris-is!!!! :banghead::banghead::banghead:
 
Heftig ubehag i blære så og si konstant med mindre jeg sitter helt i ro, ved toalettbesøk er det enda verre og det er i tillegg blod i urin :inpain: og det verste er at det blir maaaange av de der smertefulle toalettbesøkene....
Ble innlagt på sykehus for 2 1/2 uke siden med heftige, akutte smerter som viste seg å være nyrestein i urinleder, opererte onsdag for 2 uker siden, fikk i den forbindelse innlagt en midlertidig stent - etter det hadde jeg jo naturlig nok svie og blod i urin de første dagene, men dette fortsatte jo bare - har fått antibiotikabehandling på sykehus etter operasjon, måtte til legen på mandag forrige uke da jeg fremdeles var enormt vond, ny antibiotikakur, etter 3-4 dager, ingen effekt = ny antibiotika fra og med fredag av -idag - fremdeles ingen effekt - i tillegg er det nesten blitt vondere igjen + mer blod i urin, så nå håper jeg at det hjelper å fjerne stenten som skal ut imorgen for dette er slitsomt :depressed: antibiotika fra lege var jo for behandling av uvi, men det spørs om det ikke må være stenten siden det ikke er noen bedring med all den antibiotikaen....
 
Heftig ubehag i blære så og si konstant med mindre jeg sitter helt i ro, ved toalettbesøk er det enda verre og det er i tillegg blod i urin :inpain: og det verste er at det blir maaaange av de der smertefulle toalettbesøkene....
Ble innlagt på sykehus for 2 1/2 uke siden med heftige, akutte smerter som viste seg å være nyrestein i urinleder, opererte onsdag for 2 uker siden, fikk i den forbindelse innlagt en midlertidig stent - etter det hadde jeg jo naturlig nok svie og blod i urin de første dagene, men dette fortsatte jo bare - har fått antibiotikabehandling på sykehus etter operasjon, måtte til legen på mandag forrige uke da jeg fremdeles var enormt vond, ny antibiotikakur, etter 3-4 dager, ingen effekt = ny antibiotika fra og med fredag av -idag - fremdeles ingen effekt - i tillegg er det nesten blitt vondere igjen + mer blod i urin, så nå håper jeg at det hjelper å fjerne stenten som skal ut imorgen for dette er slitsomt :depressed: antibiotika fra lege var jo for behandling av uvi, men det spørs om det ikke må være stenten siden det ikke er noen bedring med all den antibiotikaen....
Uff det der hørtes heftig slitsomt og vondt ut:inpain:God bedring til deg,håper du kommer deg snart:Heartred
 
Synes står stille om dagen. Bilen streika og vi vet ikke om vi skal reparere eller kjøpe ny :/
 
Synes står stille om dagen. Bilen streika og vi vet ikke om vi skal reparere eller kjøpe ny :/
Bilstreik her også, men er heldigvis garantisak så jeg har fågratis leiebil mens jeg venter...
 
Back
Topp