Klagetråd

må bare tilføye at de rotet til samme test under sist svangerskap også. Måtte da også ta den to ganger... aldri hørt om noen andre som det har skjedd med, men nå er det altså andre gang det skjer med meg!!!
Jøss! Så irriterende!
 
Føler jeg ble akutt kjempe gravid og dødssliten. Vært noen tøffe dager på jobb (jobber på sykehus) med mye gåing og stress.. Kjenner jeg er så sliten og plutselig fått både halsbrann og føler meg tidvis så sinnsykt tungpustet av å gjøre ingen ting! Kjenner ut som en evighet til termindato om 12 uker... Krysser fingrene for at det kan roe seg litt på jobb fremover, for dette vet jeg ikke hvor lenge jeg orker... Blæ!
 
Jeg føler meg så ufresh :yuck::rolleyes:
Jeg elsker å eksperimentere med håret mitt, gjør alt selv hjemme, og farger det flere ganger i året. Jeg kjøpte inn hårfarge til helga før jeg fant ut at jeg var gravid, og har enda ikke turt å farge håret, så det er så... blæææ, teit :joyful: Nå begynner det å bli mange måneder siden sist, desember kanskje, men jeg finner ingen konkrete JA eller NEI svar om man kan farge håret under en graviditet, så jeg tørr ikke :bored:
Noen med erfaring her?
 
Jeg føler meg så ufresh :yuck::rolleyes:
Jeg elsker å eksperimentere med håret mitt, gjør alt selv hjemme, og farger det flere ganger i året. Jeg kjøpte inn hårfarge til helga før jeg fant ut at jeg var gravid, og har enda ikke turt å farge håret, så det er så... blæææ, teit :joyful: Nå begynner det å bli mange måneder siden sist, desember kanskje, men jeg finner ingen konkrete JA eller NEI svar om man kan farge håret under en graviditet, så jeg tørr ikke :bored:
Noen med erfaring her?

Du kan farge håret :)
 
Merker trolig bekkenløsning. Hadde ikke det med førstemann:/
 
Begynte på jobb igjen på mandag som var og nå føler jeg meg så sykt sliten og dritt. Har vært mye stress med planleggingsdager og nye folk på teamet. Tålmodigheten min har blitt nesten ikke-eksisterende og føler jeg kan klikke for ting som til vanlig ikke egentlig irriterer meg. Har følt meg ganske sprek og i god form helt frem til nå, men har nå også fått smerter i korsryggen. Om det er slik det skal være fremover vet jeg ikke hvor lenge jeg orker å stå i jobb i fulltid, men får altfor dårlig samvittighet om jeg sykemeldes. :sorry:
 
Begynte på jobb igjen på mandag som var og nå føler jeg meg så sykt sliten og dritt. Har vært mye stress med planleggingsdager og nye folk på teamet. Tålmodigheten min har blitt nesten ikke-eksisterende og føler jeg kan klikke for ting som til vanlig ikke egentlig irriterer meg. Har følt meg ganske sprek og i god form helt frem til nå, men har nå også fått smerter i korsryggen. Om det er slik det skal være fremover vet jeg ikke hvor lenge jeg orker å stå i jobb i fulltid, men får altfor dårlig samvittighet om jeg sykemeldes. :sorry:

føler veldig med deg, akkurat samme situasjon her :)
 
Første dag fysisk på jobb og jeg er såååå trøtt! Håper det blir bedre, men redd det ikke gjør det...
 
Bekkenlåsninga tilbake. Nå klarer jeg en halv dag på jobb uten smerter, før det slår til igjen. Er heldigvis relativt smertefri på morgenene enn så lenge. Utrolig takknemlig for gradert sykemelding.
 
Jeg vil bare sutre litt for at mat som jeg vanligvis ELSKER og koser meg med, ikke smaker så digg som det pleier....! Nesten som at smaksløkene blir litt "hemmet" av å gå gravid..! Litt trist for det, og håper det normaliserer seg etter at mini er kommet ut! :hungry:

Flere som opplever dette?

Ellers så er bekkenet mitt VONDT og DUMT for tiden. Kjipt å måtte være så stillesittende for å holde det i sjakk :(
 
Går på veggen... grugleder meg til psykologtime på fredag, kommer til å bli hardt. Men er klar for å få hjelp
 
Hormonell som ett mareritt og ikke kontroll på egne følelser eller reaksjoner :banghead: hylgråt pga mannen hadde spist maten jeg gledet meg til og han måtte snu(hans egent ønske) for å sjekke at jeg har det bra når han er på veg til gutte tur :dead: så 1 stk super stresset mann, ei høyhormonell dame og litt kaos:dead: bare 9 uker igjen ca :facepalm:
 
Gikk en tur med guttungen på 3 i dag. Ikke akkurat den mest krevende turen, men det var søren meg nok. Begynte å kaldsvette og svimlet nesten, så var lettet da vi fant oss en benk på toppen der vi kunne sette oss ned og spise litt for å få opp blodsukkeret mitt... Begynte nesten å lure på om jeg kunne svimt av om ikke :dead:
 
Blir helt utslitt av enten morgenstell eller kveldsstell med mini på 3,5år :(
 
Back
Topp