Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du funnet en kvalmestillende som fungerer???ER SÅ DRITT LEI. Har kasta opp 3 ganger allerede i dagSitter nå med en saftis, men føler den snart kommer i retur også.. Må vel innom apoteket og bruke enda en 200-lapp på ny kvalmestillende.. Dyrt å være dårlig
![]()
Det er lov å bli hjemme. God bedring!K V A L M!!!!!!!!!
Kastet lpp flere ganger allerede idag, og jeg skal straks på jobb![]()
Har du funnet en kvalmestillende som fungerer???
Pyridoksin. Håper den funker, men jeg begynner å miste håpe på å finne noe...Hmm.. kun prøvd postafen denne gangen jeg, vet fra tidligere at afipran og phenergan (?) Ikke fubgerer. Hørte ei venninne nevne zofran igår,men ser d står at d ikke anbefales under graviditeten...Nei, så jeg skal nå prøve en 4. typePyridoksin. Håper den funker, men jeg begynner å miste håpe på å finne noe...
Joda vet det.. men jobber nå kun 20%, så skal prøve å komme gjennom noen timer idag tenkte jeg..Det er lov å bli hjemme. God bedring!
Hmm.. kun prøvd postafen denne gangen jeg, vet fra tidligere at afipran og phenergan (?) Ikke fubgerer. Hørte ei venninne nevne zofran igår,men ser d står at d ikke anbefales under graviditeten...

Blødninger som har tatt seg opp i natt, kjempe deprimert, venter bare på at alt skal være over slik at jeg kan fortsette med livet![]()

Samme her. Bare at hos meg hjalp det ikke på kvalmen ,ble kun ufattelig trøtt/neddopet..Prøvde afipran forrige svangerskap. Nå har jeg prøvd postafen og phenergan. Problemet er at jeg syns bivirkningene er så ille, så det blir som å velge mellom to onder liksom![]()
Kvalmere en noensinne og jeg er 11+3... trodde det nå skulle gi seg snart![]()
ER SÅ DRITT LEI. Har kasta opp 3 ganger allerede i dagSitter nå med en saftis, men føler den snart kommer i retur også.. Må vel innom apoteket og bruke enda en 200-lapp på ny kvalmestillende.. Dyrt å være dårlig
![]()
Blødninger som har tatt seg opp i natt, kjempe deprimert, venter bare på at alt skal være over slik at jeg kan fortsette med livet![]()
Kvalmestillende er sjukt dyrt!