*klagetråd*

Fikk ut 15 egg i 2015 jeg. Ferskforsøket gikk på første forsøk og nå hadde vi ett frys i april som ikke festet seg også satte vi inn det siste nå! Altså har det falt fra endel under tining bl.a... opplevde ikke lang ventetid i hele tatt vi selv om vi hadde offentlig. Første gang fikk vi time etter 1 mnd. 1 mnd etter første samtale testet vi positivt. Denne gangen fikk vi oppstart med søskenforsøk i kommende syklus ;)
Jeg fikk innkalling til samtale etter en drøy måned, men da var jeg allerede gravid.
 
Føler med deg. Begynner å bli rimelig lei den kvalmen jeg også. For ikke snakke om å våkne lys våken på natten og ikke få sove igjen :(
12 uker i dag men fortsatt ganske redusert ja...prøvde meg en tur på senteret for å se etter noen julegaver men det kunne jeg bare glemme, måtte pent gå hjem igjen

Me får berre kryssa fingrane på at det går over om ikkje lenge :Heartred
 
Skyllemiddel er noe av det jeg ikke tåler. Jobber i bhg og barna sine klær lokter så mye skyllemiddel :wtf: veldig intense lukt!! Håper denne ultra mega gode luktesansen demper seg snart..
 
Tårekanalene er flomåpne i dag, har typ grått hele dagen, klarer ikke slutte! :sad002
 
Skyllemiddel er noe av det jeg ikke tåler. Jobber i bhg og barna sine klær lokter så mye skyllemiddel :wtf: veldig intense lukt!! Håper denne ultra mega gode luktesansen demper seg snart..
Jeg trodde det var vanlig å vaske barneklær med parfymefritt. Lykke til!
 
Det er sant!! Selv om vårt ferskforsøk ikke var det dyreste, da vi slipp unna med kort protokoll og egentlig ikke hadde så mye medisinutgifter (sammenlignet med andre med ivf altså.. prisen er HØY uansett). Hadde dere mange forsøk før det gikk denne gangen?

Enig, det er fryktelig dyrt :meh: Men samtidig er vi jo heldige som har den muligheten.
Vi nærmet oss 300k før jeg ble gravid. Det økonomiske var veldig stressende underveis, nå tenker jeg heldigvis ikke så mye på det lenger, så lenge mini blir værende helt til mål...
 
Enig, det er fryktelig dyrt :meh: Men samtidig er vi jo heldige som har den muligheten.
Vi nærmet oss 300k før jeg ble gravid. Det økonomiske var veldig stressende underveis, nå tenker jeg heldigvis ikke så mye på det lenger, så lenge mini blir værende helt til mål...
Det var veldig dyrt:eek: Vi havnet kanskje på 60k til sammen for 2 unger privat.
 
Back
Topp