*klagetråd*

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Husker ikke om vi har en sånn tråd, å kunne heller ikke finne den. Mulig jeg er blind men:hilarious:
Oppretter en uansett! Klage er lov uansett hvor stort eller lite det er!
Jeg har vært skikkelig bekymra for å miste, men de gangene det har skjedd har symptomene vært vage eller manglene. I dag derimot, GUD så kvalm jeg er! Å tungpusta... føler jeg puster som en med kols, å jeg sitter bare i sofaen :rolleyes:
 
Klager over manglende symptomer... Føler meg overhode ikke gravid....
 
Like kvalm selv :hungover:
Har vært utenfor døra en gang de siste 2 ukene, å det var taxi bort til legen og hjem igjen.. med opplast 3 ganger i løpet av turen. Dette første trimesteret er det jævligste jeg har vært med på. Så hjelpesløs. Klarer ikke gjøre noe selv.. og kvalmestillende?... glem det.. funker ikke.
 
Kvalm her også.. og ikke minst sulten hele tida.. og sliten. Jeg er så lei av å være sliten!
 
Jeg skulle lese teori til masteroppgava, vaske, rydde og pusse å sparkle over pipa en gang til i dag, jeg har bare liggi på sofaen mens minsta var i barnehagen, så jeg merker godt følelsen av å være sliten :p skal jobbe kortvakt i morgen, bare 4 timer. Men likevel lurer jeg på hvordan jeg skal orke med den syke kvalmen og trøttheten:depressed:
 
Blei vekket til konsert i senga i dag. Storesøster har funnet frem pianoet sitt og satt å klimpra. Hun vil jo ikke lære noen sang på det, hun vil bare trykke uhemmet. Nå måtte jeg sende de for å leke i loftstue, mens jeg roer hodet mitt litt. Ikke det beste i verden å våkne til når man har vondt i hodet.
 
Har lyst på en røyk/snus....
Lei av og blø! ....

Ungene skjønner ikke hvorfor jeg er frustrert og lett irritabel om dagene. (Tennåringer 12 og 13 )
Kan ikke forklare.

La det bli tirsdag !


Sykt lyst på Sushi og et glass vin!
 
Jeg har vært nødt til å finne frem gravidbuksene/tightsene mine i dag.. alle bukser er vonde å ha på :( syns det er tidlig å starte med dette allerede. Jeg vil liksom skjule det lengst mulig, men verken bukser eller jakker passer.. jeg er bare 7 uker på tirsdag:oops: flere?
 
Jeg har også mage allerede og er 7 uker Var ikke sånn sist. Da kunne jeg skjule det til uke 17.. det er ti år siden også så trodde ikke det skulle synes godt selvom det er andre gang så tidlig Så måtte kjøpe meg gravidstrømpebukser her om dagen- de vanlige får jeg ikke puste av lenger
 
Straks 7 uker her også, og måtte kneppe opp bukser og skjørt i slutten av uka. Formen har vært fin så langt om man ser bort fra trøtthet og oppblåsthet, men sistnevnte har nok noe med det å gjøre. Liker ikke å ha noe tyngde over magen eller noe som presser på.
 
Har jobbet i hele uken men knappen åpen :hilarious:
Heldigvis skal jeg bare på jobb på torsdag i hele uken her så kan hende jeg overlever uten gravidbukser til neste uke, vil være i uke 8 neste uke.
 
Trett...trett...trett...føles som om kroppen har gått i stand-by modus:meh: og hver morgen er jeg så uvel...er så vanskelig å holde maska når man må på jobb, ingen vet jo om dette enda. Er bare 5+4 idag, så meningen er jo å holde dette hemmelig enda ei god stund:wideyed:
 
Jeg har fram til nå «klaga» over lite symptomer. Visste jo egentlig at det var dumt. Nå ligger jeg rett ut på sofaen, kjennes ut som jeg må spy hvert øyeblikk :hungover: Får vonde minner fra første svangerskap hvor jeg spydde i 5 mnd, orker ikke det en gang til :(:(:( Skal på jobb klokka 15, og skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare det... Hjelp :sorry: Er 6+4 i dag
 
Vi har allerede en klagetråd i våre viktigste tråder. Jeg erstatter den med denne, siden denne ligger på frontsiden, og sikkert er mer naturlig å bruke.
 
Må klage litt over den elendige formen min :hungover: Tar det jo på en måte som et godt tegn, men å måtte løpe på do på jobb i dag for og spy var ikke kjempegøy... er generelt veeldig kvalm og har lyst til å spy hele tiden..:(
 
Har hatt gravidbukser i ca ei uke allerede. Har egentlig mest lyst til å være naken. Men det er visst ikke greit når man jobber i barnehage....
 
Har hatt gravidbukser i ca ei uke allerede. Har egentlig mest lyst til å være naken. Men det er visst ikke greit når man jobber i barnehage....
Haha. Om det er noen trøst så er det nok ganske mange jobber det ikke er greit å gå naken. Lurer på hvordan mine kolleger på kontoret ville reagert om jeg kom naken:) Jeg jobber i byggebransjen, så mulig det hadde gått relativt greit:hilarious:
 
Jeg må lære meg å spise før jeg laget maten til ungene :smiley-angelic006 blir så kvalm hvis jeg ikke for spist.. for etterpå for det i ett.. ble ikke frosset før kl 09.30 og jeg sto opp 07.10 :sick009
 
Har verken legetime eller tul før 29.10 å det er så leeenge til :( da er jeg ca 10 uker. Tror jeg må prøve å lure meg til en jordmortime før den tid altså
 
Back
Topp