*klagetråd*

Er lei av å hangle, kvalm, trett, smerter/ubehag i magen:hungover: det beste er å ligge på sofaen...men passer så dårlig når man er på jobb:wideyed:
Håper å få komme til legen idag, er vel egt ikke så mye de kan gjøre men...

Jeg sliter med å ikke si det til folk!! Det eeer så vanskelig å holde tett, men er bare 4+1/5+0 eller noe i den duren :hilarious: har tul i uke 10, etter det er det vel grei skuring :hilarious: KLARER IKKE VENTE

Jeg er helt utslitt etter gårsdagen, natta og dagen i dag. Alt stresset og redselen. Heldigvis har vi sett at alt we bra, men føler det er innafor å klage litt likevel!

Sliten etter en lang dag på jobb + at bilen er på verksted og vi er uten leiebil. Måtte gå å hente storesøster i barnehagen etter jobb. Hennes barnehage er på toppen av byen mens min er litt lengre ned. Måtte delvis klarte oppover. Brukte 25 min på en vei jeg til vanlig bruker 10 min på. Er så sliten. Nå vil jeg legge meg litt på soffan mens storesøster ser litt tegnefilm.

Eneste jeg kan klage på nå er at jeg ikke kan drikke rødvin på lenge :excited001 elsker å sove på magen, gruer meg til jeg ikke kan det.

Er alene med begge barna til søndagen, lillegutt er syk, jeg er syk, formen er dritt fra før, kvalmen og sult om hverandre og storegutt skal på fotballcup i helga!! Og mamma og pappa min kan ikke hjelpe for de er syk og :schocked028
Give me mercy :smiley-angelic001

Føler meg som en dritt dag ut og dag inn :wtf: Vært veldig plaget med kvalme og oppkast, så fikk kvalmestillende av legen. Har tatt de i 2 dager nå og de fungerer forsåvidt på kvalmen. Men jeg blir så sliten og trøtt. Tror ikke jeg overdriver hvis jeg sier jeg sover 17 timer i døgnet :dead: Gjør jo ikke annet. Greier ikke å ta meg av kommende storebror, rydde, lage middag eller noen ting. Ligger bare i fosterstilling på sofaen... Kan bli deprimert av mindre:(

Jeg er så uvel hele tiden og mat frister ikke selvom jeg er skrubbsulten :hungover:
Men samtidig føler jeg at jeg mister symptomer, har ikke like ømme nipler og hvilepulsen min har sunket igjen etter å ha hatt stigning eller ligget høyt i to uker :wideyed: Bekymrer meg altfor mye...

Er så lei av å småspise hele tiden, men det hjelper litt på kvalmen. Blir akutt sulten og da klarer jeg ikke å gjøre noe. Men blir så matlei og mye er vanskelig å spy opp igjen.

Jeg sliter skikkelig med bekkenet om dagen, og er bare 6 uker :( klarer ikke sitte eller ligge i samme stilling over tid. Igår måtte jeg gå fra jobb, for det var så vondt å sitte på kontorstolen at jeg var helt på gråten.

Er så lei av å småspise hele tiden, men det hjelper litt på kvalmen. Blir akutt sulten og da klarer jeg ikke å gjøre noe. Men blir så matlei og mye er vanskelig å spy opp igjen.

Føler med deg!
Jeg er dritt lei av å være kvalm og kaste opp :hungover:

Lei kvalme og oppkast

Er lei av å være så kvalm og dårlig hele tiden. Dersom jeg tar meg en dusj må jeg hvile etterpå. Dersom jeg går opp trappen i huset må jeg sette meg ned like etter for å ikke svime av. Har vært borte fra jobb i 7 uker (ferie og sykemelding like etter) og jeg kjenner meg veldig ensom... Er også veldig lei av å hele tiden finne unnskyldninger til å ikke være med familie og venner, de vet ikke om graviditeten. Jeg orker ingenting, er så dårlig. Har lyst til å fortelle det, men samboer vil vente til uke 12. Det er 2 uker igjen og tiden snegler seg avgårde.

Mye klaging men det var jammen godt å få ut litt frustrasjon :yuck:

Jeg har ikke gjort noen verdens ting de siste 3 dagene, har null gnist til å finne på noe. Trenger frisk luft men jeg orker ikke! Helt slapp og apatisk på en måte

Er lei av å være så kvalm og dårlig hele tiden. Dersom jeg tar meg en dusj må jeg hvile etterpå. Dersom jeg går opp trappen i huset må jeg sette meg ned like etter for å ikke svime av. Har vært borte fra jobb i 7 uker (ferie og sykemelding like etter) og jeg kjenner meg veldig ensom... Er også veldig lei av å hele tiden finne unnskyldninger til å ikke være med familie og venner, de vet ikke om graviditeten. Jeg orker ingenting, er så dårlig. Har lyst til å fortelle det, men samboer vil vente til uke 12. Det er 2 uker igjen og tiden snegler seg avgårde.

Mye klaging men det var jammen godt å få ut litt frustrasjon :yuck:
Sånn er det ofte her også, må ta en hvil hvis jeg har gjort noe i huset. Hengte nettopp opp klær, måtte spy masse midtveis, gjorde det ferdig og ligger nå slakt på sofaen.

Er sååå trøtt :hilarious: klarer ikke holde meg våken til klokken 10på kvelden engang, og sover gjerne en time eller to på dagen :wideyed: gleder meg til trøttheten er over

Er sååå trøtt :hilarious: klarer ikke holde meg våken til klokken 10på kvelden engang, og sover gjerne en time eller to på dagen :wideyed: gleder meg til trøttheten er over
Må også sove en dupp på dagen, kan ikke huske at jeg var så trøtt i sist svangerskap.

Må også sove en dupp på dagen, kan ikke huske at jeg var så trøtt i sist svangerskap.
Jeg var, men var lettere da fordi jeg ikke hadde en 2,5åring :hilarious: det gikk over etter en stund, antar det bedret seg etter første trimester, og håper det gjør det nå også :)

Back
Topp