*klagetråd*

Klager over at jeg ikke kan spise salami mer :p
 
ER SÅ DRITT LEI. Har kasta opp 3 ganger allerede i dag :dead: Sitter nå med en saftis, men føler den snart kommer i retur også.. Må vel innom apoteket og bruke enda en 200-lapp på ny kvalmestillende.. Dyrt å være dårlig :confused:
 
Stramme bukser, forstoppa, kvalm, kondis som har forduftet, sliten av ingenting, ekstremt trøtt og null energi. Gleder meg til dette forhåpentligvis bedrer seg snart.
 
ER SÅ DRITT LEI. Har kasta opp 3 ganger allerede i dag :dead: Sitter nå med en saftis, men føler den snart kommer i retur også.. Må vel innom apoteket og bruke enda en 200-lapp på ny kvalmestillende.. Dyrt å være dårlig :confused:
Har du funnet en kvalmestillende som fungerer???
 
K V A L M!!!!!!!!!

Kastet lpp flere ganger allerede idag, og jeg skal straks på jobb :puke_r
 
Nei, så jeg skal nå prøve en 4. type :sorry: Pyridoksin. Håper den funker, men jeg begynner å miste håpe på å finne noe...
Hmm.. kun prøvd postafen denne gangen jeg, vet fra tidligere at afipran og phenergan (?) Ikke fubgerer. Hørte ei venninne nevne zofran igår,men ser d står at d ikke anbefales under graviditeten...
 
Hmm.. kun prøvd postafen denne gangen jeg, vet fra tidligere at afipran og phenergan (?) Ikke fubgerer. Hørte ei venninne nevne zofran igår,men ser d står at d ikke anbefales under graviditeten...

Prøvde afipran forrige svangerskap. Nå har jeg prøvd postafen og phenergan. Problemet er at jeg syns bivirkningene er så ille, så det blir som å velge mellom to onder liksom :wtf:
 
Blødninger som har tatt seg opp i natt, kjempe deprimert, venter bare på at alt skal være over slik at jeg kan fortsette med livet :smiley-angry017
 
Var usikker på om jeg skulle poste denne på klagetråden eller jubeltråden, men den endte her!

Symptomene forsvinner; kvalmen blir mindre og mindre, formen blir bedre og bedre. Er 11+4, så vet de sier at det skal begynne å avta nå. Men det er absolutt med en bismak!! o_O
 
Prøvde afipran forrige svangerskap. Nå har jeg prøvd postafen og phenergan. Problemet er at jeg syns bivirkningene er så ille, så det blir som å velge mellom to onder liksom :wtf:
Samme her. Bare at hos meg hjalp det ikke på kvalmen ,ble kun ufattelig trøtt/neddopet..
 
Kvalmere en noensinne og jeg er 11+3... trodde det nå skulle gi seg snart:meh:

Er dessverre ikke sånn at alle slipper unna rundt uke 12.. Fikk høre det hele tiden med nummer 1, at bare man kom til uke 12 ble alt bedre! Det var en sinnsyk nedtur, for hos meg ble det ikke bedre før i uke 21 :eek: Derfor er jeg mer forberedt denne gangen.
 
ER SÅ DRITT LEI. Har kasta opp 3 ganger allerede i dag :dead: Sitter nå med en saftis, men føler den snart kommer i retur også.. Må vel innom apoteket og bruke enda en 200-lapp på ny kvalmestillende.. Dyrt å være dårlig :confused:

Kvalmestillende er sjukt dyrt!
 
Back
Topp