Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du funnet en kvalmestillende som fungerer???ER SÅ DRITT LEI. Har kasta opp 3 ganger allerede i dag Sitter nå med en saftis, men føler den snart kommer i retur også.. Må vel innom apoteket og bruke enda en 200-lapp på ny kvalmestillende.. Dyrt å være dårlig
Det er lov å bli hjemme. God bedring!K V A L M!!!!!!!!!
Kastet lpp flere ganger allerede idag, og jeg skal straks på jobb
Har du funnet en kvalmestillende som fungerer???
Hmm.. kun prøvd postafen denne gangen jeg, vet fra tidligere at afipran og phenergan (?) Ikke fubgerer. Hørte ei venninne nevne zofran igår,men ser d står at d ikke anbefales under graviditeten...Nei, så jeg skal nå prøve en 4. type Pyridoksin. Håper den funker, men jeg begynner å miste håpe på å finne noe...
Joda vet det.. men jobber nå kun 20%, så skal prøve å komme gjennom noen timer idag tenkte jeg..Det er lov å bli hjemme. God bedring!
Hmm.. kun prøvd postafen denne gangen jeg, vet fra tidligere at afipran og phenergan (?) Ikke fubgerer. Hørte ei venninne nevne zofran igår,men ser d står at d ikke anbefales under graviditeten...
Blødninger som har tatt seg opp i natt, kjempe deprimert, venter bare på at alt skal være over slik at jeg kan fortsette med livet
Samme her. Bare at hos meg hjalp det ikke på kvalmen ,ble kun ufattelig trøtt/neddopet..Prøvde afipran forrige svangerskap. Nå har jeg prøvd postafen og phenergan. Problemet er at jeg syns bivirkningene er så ille, så det blir som å velge mellom to onder liksom
Kvalmere en noensinne og jeg er 11+3... trodde det nå skulle gi seg snart
ER SÅ DRITT LEI. Har kasta opp 3 ganger allerede i dag Sitter nå med en saftis, men føler den snart kommer i retur også.. Må vel innom apoteket og bruke enda en 200-lapp på ny kvalmestillende.. Dyrt å være dårlig
Blødninger som har tatt seg opp i natt, kjempe deprimert, venter bare på at alt skal være over slik at jeg kan fortsette med livet
Kvalmestillende er sjukt dyrt!