Jeg har ikke gjort noen verdens ting de siste 3 dagene, har null gnist til å finne på noe. Trenger frisk luft men jeg orker ikke! Helt slapp og apatisk på en måte
Sånn har jeg hatt det i dag, skulle gjøre mye men har ikke energi til noen ting!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke gjort noen verdens ting de siste 3 dagene, har null gnist til å finne på noe. Trenger frisk luft men jeg orker ikke! Helt slapp og apatisk på en måte

Rakk heldigvis frem til do, og virka ikke som noen merka noe da det var såpass tidlig på dagen og seminaret enda ikke hadde startet. Var også en privat do med hel-lukket dør, så jeg hadde vasken på og var så stille som mulig
Håper ikke det gjentas 
Jeg er så lei av å ikke «kunne» spise ordentlig mat! Savner middagsmat ekstremt mye, og er skrubb sulten hele tiden. Jeg lever på frokostblandinger og druer og er dritt lei![]()
Var på rypejakt i dag i et terreng jeg anser som svært lettgått. Men fy søren hvor tungt det var. Ikke bare er jeg trøtt for tiden, men det føles som om den lille har tatt all kondisen min![]()
Samme her! Var på fjelltur i helgen, og gikk opp en topp vi pleier å gå på. 1400 moh.
Jeg har helt ok kondisjon, men nå var jeg så andpusten at jeg følte meg gammel!! Som om jeg ikke har trent på 2 år.
Har syklet noen ritt i sommer og trent jevnt, men nå blir jeg andpusten av å sykle til jobb.
Er det vanlig så tidlig?
Jeg så for meg at det blir slik når magen er stor jeg..
Druer er sykt godt for tiden, særlig de lillaDruer har vært min redning, tross uggen og ingen matlyst -alltid godt med druer <3