*klagetråd*

Jeg har ikke gjort noen verdens ting de siste 3 dagene, har null gnist til å finne på noe. Trenger frisk luft men jeg orker ikke! Helt slapp og apatisk på en måte

Sånn har jeg hatt det i dag, skulle gjøre mye men har ikke energi til noen ting!

Var på rypejakt i dag i et terreng jeg anser som svært lettgått. Men fy søren hvor tungt det var. Ikke bare er jeg trøtt for tiden, men det føles som om den lille har tatt all kondisen min :wideyed::smiley-ashamed004

Gikk glipp av begynnelsen til skal vi danse :p:arghh:

Alt er tungt.. skulle rydde litt ute idag, andpusten som bare det.. har ikke den store kondisen altså, men så dårlig som idag er den virkelig ikke. Og prøver jeg å være aktiv,så får jeg magevondt og blir ekstra kvalm..

Får ikke sove... Luft som presser oppover i spiserøret, føles som jeg må rape konstant. Men får ikke til :yuck: Sykt ekkelt.

Jeg er så lei av at samboer ikke forstår at eg er så trøtt og hvorfor eg alltid sovner etter jobb :sorry:

Trøtt trøtt trøtt :sleep011
Sånn var det ikke i de to andre svangerskapene mine. Men nå, jeg er konstant trøtt. Sovner på sofaen hver kveld.
Ellers så er kvalmen ganske intens, mest første del av dagen, men ingen oppkast da. Bare skikkelig skikkelig dagen derpå kvalm.

Idag kastet jeg opp for første gang dette svangerskapet, på universitetet :arghh: Rakk heldigvis frem til do, og virka ikke som noen merka noe da det var såpass tidlig på dagen og seminaret enda ikke hadde startet. Var også en privat do med hel-lukket dør, så jeg hadde vasken på og var så stille som mulig :hilarious: Håper ikke det gjentas :hungover:

Dei siste dagane har eg vore så uggen, ingen matlyst. Heldigvis ikkje kasta opp endå. Vanligvis er eg eit matvrak. Håper virkelig det gir seg om ikkje lenge:(

Slitsomt å være så utrolig kvalm og kaste opp flere ganger om dagen, men samtidig være supersulten..!

Jeg er så lei av å ikke «kunne» spise ordentlig mat! Savner middagsmat ekstremt mye, og er skrubb sulten hele tiden. Jeg lever på frokostblandinger og druer og er dritt lei :shifty:

Jeg er så lei av å ikke «kunne» spise ordentlig mat! Savner middagsmat ekstremt mye, og er skrubb sulten hele tiden. Jeg lever på frokostblandinger og druer og er dritt lei :shifty:

Druer har vært min redning, tross uggen og ingen matlyst -alltid godt med druer <3

Var på rypejakt i dag i et terreng jeg anser som svært lettgått. Men fy søren hvor tungt det var. Ikke bare er jeg trøtt for tiden, men det føles som om den lille har tatt all kondisen min :wideyed::smiley-ashamed004

Samme her! Var på fjelltur i helgen, og gikk opp en topp vi pleier å gå på. 1400 moh.
Jeg har helt ok kondisjon, men nå var jeg så andpusten at jeg følte meg gammel!! Som om jeg ikke har trent på 2 år.
Har syklet noen ritt i sommer og trent jevnt, men nå blir jeg andpusten av å sykle til jobb.

Er det vanlig så tidlig?
Jeg så for meg at det blir slik når magen er stor jeg..

Samme her! Var på fjelltur i helgen, og gikk opp en topp vi pleier å gå på. 1400 moh.
Jeg har helt ok kondisjon, men nå var jeg så andpusten at jeg følte meg gammel!! Som om jeg ikke har trent på 2 år.
Har syklet noen ritt i sommer og trent jevnt, men nå blir jeg andpusten av å sykle til jobb.

Er det vanlig så tidlig?
Jeg så for meg at det blir slik når magen er stor jeg..

Det er helt normalt. Dessverre :p Som gravid får man økt blodvolum i kroppen, altså mere blod som hjertet må pumpe rundt i kroppen. Tror blodvolumet øker med rundt 50% (!) og da skal det mindre til før man blir andpusten.

Når du er på vei til å bli ordentlig kvalm og trenger mat, men ikke har lyst på noe eller orker å lage noe.... også kommer kvalmen for fullt da

Klager over stramme bukser, oppblåst mage og sliten uten å ha gjort noe spesielt!..

Forkjøla, vond hals, hoster, tett nese, hovne mandler, sykt hovent og ømt tannkjøtt pga en visdomstann som kommer, kvalm, sliten... Vanskelig å finne positiv energi om dagen :eek:

Back
Topp