*klagetråd*

Jeg har gått ned 5,3 kg siden jeg ble gravid... Føler jeg ser så syk ut, bleik og innhul i ansiktet :( Tørr og kvisete hud. Hvor blir det av gløden liksom..? :bag:
 
Jeg har gått ned 5,3 kg siden jeg ble gravid... Føler jeg ser så syk ut, bleik og innhul i ansiktet :( Tørr og kvisete hud. Hvor blir det av gløden liksom..? :bag:
Skulle ønske vi kunne utveksle noen kg. Jeg har lagt på meg litt over 6 kg til nå. Jeg trenger dem virkelig ikke.
 
Er 11+4 idag, og føler kvalmen har tatt seg opp denne veka :( Eg blir så sliten av å gå å vere konstant uggen, det einaste som hjelper litt er å vere stappmett, på middag/ekstra god lunsj :woot: Eg håper så inderleg at det gir seg snart.
 
Er 11+4 idag, og føler kvalmen har tatt seg opp denne veka :( Eg blir så sliten av å gå å vere konstant uggen, det einaste som hjelper litt er å vere stappmett, på middag/ekstra god lunsj :woot: Eg håper så inderleg at det gir seg snart.
Føler med deg. Begynner å bli rimelig lei den kvalmen jeg også. For ikke snakke om å våkne lys våken på natten og ikke få sove igjen :(
12 uker i dag men fortsatt ganske redusert ja...prøvde meg en tur på senteret for å se etter noen julegaver men det kunne jeg bare glemme, måtte pent gå hjem igjen
 
Blitt sykemeldt pga oppkast.
Fikk resept på Zofran 100 TBL, prisen? 2200!
Så jeg har ikke råd nå.
 
Blitt sykemeldt pga oppkast.
Fikk resept på Zofran 100 TBL, prisen? 2200!
Så jeg har ikke råd nå.

Hva?? :eek: Det var litt av en pris!! :confused:
For min del hjalp det på kvalmen å bli sykemeldt, så krysser fingrene for deg også! Å ta det med med ro og fokusere på sin egen helse.
 
Blitt sykemeldt pga oppkast.
Fikk resept på Zofran 100 TBL, prisen? 2200!
Så jeg har ikke råd nå.

har du prøvd postafen mot kvalmen? Kan hjelpe litt før du har råd til zofran kanskje? Jeg har «berget» på postafen.. konstant kvalm og har kastet opp mye, men vil helst medisineres minst mulig ..

Helt syk sum ja... er ikke gratis å ha en graviditet med utfordringer.. lille her er fryseforsøk så hadde en god del utgifter tilknyttet det fra juli til oktober.. har ikke turt regne på det..
 
har du prøvd postafen mot kvalmen? Kan hjelpe litt før du har råd til zofran kanskje? Jeg har «berget» på postafen.. konstant kvalm og har kastet opp mye, men vil helst medisineres minst mulig ..

Helt syk sum ja... er ikke gratis å ha en graviditet med utfordringer.. lille her er fryseforsøk så hadde en god del utgifter tilknyttet det fra juli til oktober.. har ikke turt regne på det..

Har både Afipran og Postafen hjemme. Blir bare så ufattelig trøtt av Postafen og Afipran virket ikke så godt lenger. Håper det hjelper å senke aktivitetsnivået. Av erfaring er de værste ukene nå fremover før jeg kommer over kneika.
 
Har litt vondt nederst i magen og ganske mye slimete utflod i dag. Håper det ikke betyr noe galt.
 
har du prøvd postafen mot kvalmen? Kan hjelpe litt før du har råd til zofran kanskje? Jeg har «berget» på postafen.. konstant kvalm og har kastet opp mye, men vil helst medisineres minst mulig ..

Helt syk sum ja... er ikke gratis å ha en graviditet med utfordringer.. lille her er fryseforsøk så hadde en god del utgifter tilknyttet det fra juli til oktober.. har ikke turt regne på det..
Jeg har også en fra fryseren denne gangen. Mye billigere enn fersk da....
 
Jeg har også en fra fryseren denne gangen. Mye billigere enn fersk da....
Det er sant!! Selv om vårt ferskforsøk ikke var det dyreste, da vi slipp unna med kort protokoll og egentlig ikke hadde så mye medisinutgifter (sammenlignet med andre med ivf altså.. prisen er HØY uansett). Hadde dere mange forsøk før det gikk denne gangen?
 
Det er sant!! Selv om vårt ferskforsøk ikke var det dyreste, da vi slipp unna med kort protokoll og egentlig ikke hadde så mye medisinutgifter (sammenlignet med andre med ivf altså.. prisen er HØY uansett). Hadde dere mange forsøk før det gikk denne gangen?
Vi har ikke hatt noen feilede forsøk. Jeg hadde også kort protokoll og fikk ut 6 egg. De endte opp i 2 blastocyster. En fersk og en frys. 2 barn. Tok det privat, så ble dyrt. Hadde ikke tålmodighet for å vente på offentlig:)
 
Vi har ikke hatt noen feilede forsøk. Jeg hadde også kort protokoll og fikk ut 6 egg. De endte opp i 2 blastocyster. En fersk og en frys. 2 barn. Tok det privat, så ble dyrt. Hadde ikke tålmodighet for å vente på offentlig:)

Fikk ut 15 egg i 2015 jeg. Ferskforsøket gikk på første forsøk og nå hadde vi ett frys i april som ikke festet seg også satte vi inn det siste nå! Altså har det falt fra endel under tining bl.a... opplevde ikke lang ventetid i hele tatt vi selv om vi hadde offentlig. Første gang fikk vi time etter 1 mnd. 1 mnd etter første samtale testet vi positivt. Denne gangen fikk vi oppstart med søskenforsøk i kommende syklus ;)
 
Back
Topp