Klagetråd

Bruker Bbhug-me konsekvent om nettene, selv om det ikke alltid frister og den tar stor plass i sengen. Ellers passer jeg på å ikke sitte i samme stilling for lenge, ikke sitte/ligge på gulv. Unngå å løfte på knærne når jeg tar på meg sko(sitter på en stol og tar på, står ikke og bøyer meg) og sist men ikke minst, gå inn og ut av bilen med føtterne samlet:D

Hvis andre har flere tips, fyr løs!

Legger jeg gjerne med bbhugme når jeg legger meg og så våkner jeg uten...

Har ikke vondt ved feks bevegelsene du beskriver, mer konstant verk i seteregionen...
 
Legger jeg gjerne med bbhugme når jeg legger meg og så våkner jeg uten...

Har ikke vondt ved feks bevegelsene du beskriver, mer konstant verk i seteregionen...
Er litt trasig, men legger den mellom meg og samboer i senga, da forsvinner den ikke:p
 
Blir så sykt utslitt når jeg ikke får sovet nok altså. Jobber kveld-tidlig litt for ofte, synes jeg. Nyttårsaften ble det søvn fra 02 til 07.30 og da bare :hungover: kvelden etter. Fikk sovet ut i dag igjen da, heldigvis.
Kan du få tilrettelegging med å slippe korte overbytter??
 
Føler med deg! Utrolig kjipt! Særlig når arb giver gir fryktelig korte og små krasse tilbakemeldinger ved innrapportert fravær
Veldig uprofft. Min sjef tok også opp "fraværet" mitt på en uformell samtale. Har ikke vært mye borte med meg selv, men en del dager med sykt barn. Helt ærlig blir jeg g veldig lite motivert av sånn :p
 
Føler med deg! Utrolig kjipt! Særlig når arb giver gir fryktelig korte og små krasse tilbakemeldinger ved innrapportert fravær
Veldig uprofft. Min sjef tok også opp "fraværet" mitt på en uformell samtale. Har ikke vært mye borte med meg selv, men en del dager med sykt barn. Helt ærlig blir jeg g veldig lite motivert av sånn :p
 
Hvorfor ikke alt nå som det tapper deg for energi?? Så slipper du bli heilt tom så du kanskje ikke orker jobbe så lenge??

Jeg har en ekstremt høy terskel for når jeg ber om sånt. :) Må føle at det er mer enn bare ganske slitsomt. Sånn er det bare. Jeg er den eneste på den arbeidsplassen som har jobba frem til 37 uker og har planer om det denne gangen også. Ber om tilrettelegging når jeg føler at jeg virkelig må. :)
 
Er så dritt lei av å ligge våken i sengen! Sovner ikke får 2-3 tiden. Også skal jeg opp 7:15! :hungover:
 
Æsj, har fått omgangssyke :sorry: Ikke så rart med tanke på at jeg har tørket spy fra guttungen i flere dager men likevel kjipt :grumpy:
 
Æsj, har fått omgangssyke :sorry: Ikke så rart med tanke på at jeg har tørket spy fra guttungen i flere dager men likevel kjipt :grumpy:

är såvidt jag vågar kommetere det, sån som det smitter! :hungover::hilarious: håper på en rask version och att du snart är i form igen!
 
Er så dritt lei av å ligge våken i sengen! Sovner ikke får 2-3 tiden. Også skal jeg opp 7:15! :hungover:

Også slitt mye med søvnen... ligger gjerne våken noen timer nesten hver natt eller våkner en time før jeg skal opp.....
 
Klager over at jeg sliter med hodepine.. Hver dag, nesten. Er nok mye dårlig søvn sin skyld.
 
er så trøtt,,,, vil bare sove heeeele dagen....
 
Nå vurderer jag starkt å gå ut i skogen och låta ulven spise meg.... Jag är så lei så jag bara hylgriner! Oppå förkylningen och dotter i öronen som nu har varit en månad, så har jag fått tandvärk!!! Kom igår och jag undrade om det var tänderna eller bihullerne, for det bulter liksom i halva huvudet... Fant ut senare på dagen att det är tänderna.... Legat sömnlös pga sån sinnsyk smerte och nå sitter jag och venter på att en lördagsåpen tannklinikk skal ringa mig opp. Nå kunde jag tänkt mig å ligga i kunstig koma til termin. Så här dåligt immunförsvar har jag aldrig opplevd! Sån, det var allt for nå...
 
Nå vurderer jag starkt å gå ut i skogen och låta ulven spise meg.... Jag är så lei så jag bara hylgriner! Oppå förkylningen och dotter i öronen som nu har varit en månad, så har jag fått tandvärk!!! Kom igår och jag undrade om det var tänderna eller bihullerne, for det bulter liksom i halva huvudet... Fant ut senare på dagen att det är tänderna.... Legat sömnlös pga sån sinnsyk smerte och nå sitter jag och venter på att en lördagsåpen tannklinikk skal ringa mig opp. Nå kunde jag tänkt mig å ligga i kunstig koma til termin. Så här dåligt immunförsvar har jag aldrig opplevd! Sån, det var allt for nå...
Uff, høres ikke godt ut! Håper du kommer raskt til og at du snart blir helt bra igjen! :Heartred
 
Back
Topp