Klagetråd

Når mannfolket snorker så mye og høyt at du får lyst til å slå til han :eek::eek::eek:

Må stadig dytte borti her i løpet av natta og be han legge seg på sida ☺️
 
huff sån hade vi det förr og! Mannen blev utredet av leger och fick vist att han hade pustestopp i löpet av natten, maaaange! Så nu sover han med pustemaskin! ikke sån hysteriskt sexigt, men vem fan orkar ha sex ved leggetid uansett :laughing021 Varken han eller jag hade overlevd uten den! Nackdelen är att han till toder sover litt FOR godt och missar allt av nattlig aktivitet fra barnen. Men jag är hyggelig sån sett, siden jag gärna väcker han når jag är lei :p
 
huff sån hade vi det förr og! Mannen blev utredet av leger och fick vist att han hade pustestopp i löpet av natten, maaaange! Så nu sover han med pustemaskin! ikke sån hysteriskt sexigt, men vem fan orkar ha sex ved leggetid uansett :laughing021 Varken han eller jag hade overlevd uten den! Nackdelen är att han till toder sover litt FOR godt och missar allt av nattlig aktivitet fra barnen. Men jag är hyggelig sån sett, siden jag gärna väcker han når jag är lei :p
Han er utredet for det, men han har ikke nok pustestopp til å få den maskinen :(
 
Nej da er det inte så mycket å göra :sorry: Prövd noe reseptfrie medel på apoteket? Overvekt är ofta en bidragande faktor? Pröva å finna andra lösningar? :)
Han er ikke overvektig. Problemet er at tunga glir ned i halsen, og det er halsgurgling. Han sover med maske på for å lukke munnen og holde tunga på plass, men nå er han forskjøla og da funker det ikke helt. Vi kommer til å prøve litt forskjellig fra apoteket når han er frisk, siden jentungen skal sove på vårt rom.. Så enten må snorkinga stoppe, eller så må han sove på sofaen til vi får flytta om det vekker hu.
 
Han er ikke overvektig. Problemet er at tunga glir ned i halsen, og det er halsgurgling. Han sover med maske på for å lukke munnen og holde tunga på plass, men nå er han forskjøla og da funker det ikke helt. Vi kommer til å prøve litt forskjellig fra apoteket når han er frisk, siden jentungen skal sove på vårt rom.. Så enten må snorkinga stoppe, eller så må han sove på sofaen til vi får flytta om det vekker hu.

Aha. Kjedelig er det uansett! Här har aldrig barnen sovit sämre av snorkinga til gubben iaf, så hoppas det ordnar sig.
 
Har fått så sinnsykt vondt i ribbeina (?) Og bakover til ryggen på høyre side :grumpy: Det er ømt, og det kjennes ut som noen stikker meg med kniv der hvis jeg bøyer meg for langt frem.. Og det er kun på høyre side... :hungover:
Flere som har det slik ?:pompus:
 
Har fått så sinnsykt vondt i ribbeina (?) Og bakover til ryggen på høyre side :grumpy: Det er ømt, og det kjennes ut som noen stikker meg med kniv der hvis jeg bøyer meg for langt frem.. Og det er kun på høyre side... :hungover:
Flere som har det slik ?:pompus:

Jeg ville kontaktet jordmor eller føden. Det kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Elleeeer det kan være så uskyldig som at det er en liten en som tar mye plass.
 
Har fått så sinnsykt vondt i ribbeina (?) Og bakover til ryggen på høyre side :grumpy: Det er ømt, og det kjennes ut som noen stikker meg med kniv der hvis jeg bøyer meg for langt frem.. Og det er kun på høyre side... :hungover:
Flere som har det slik ?:pompus:

Jeg har det sånn. Har mild skoliose i ryggen (s-formet ryggrad) og slet med det samme i forrige svangerskap. Ungen holder seg bare på høyre side også, så får ikke noe fri fra de smertene heller akkurat. :p

Men som Ønskefrue sier så er det greit å sjekke blodtrykk og proteiner i urina, hos jordmor eller på føden, for det kan være tegn på svangerskapsforgiftning i noen tilfeller.
 
Huff.. venter bare på å bli ferdig nå. Slitsomme kynnere. Strålinger og stikkinger i underlivet og korsrygg. Søvnløse netter... Begynner å bli veldig sliten nå :(
 
Lille ligger å presser på urinblæra. Kjenner det godt når jeg går eller ligger på siden. Blæ.. kjedelig å gå på do hele tiden.
 
Har fått så sinnsykt vondt i ribbeina (?) Og bakover til ryggen på høyre side :grumpy: Det er ømt, og det kjennes ut som noen stikker meg med kniv der hvis jeg bøyer meg for langt frem.. Og det er kun på høyre side... :hungover:
Flere som har det slik ?:pompus:
Hvordan går det?
 
Det er lillegull som bestemmer over hvor mye jeg får tisse om gangen.. Jeg kan nærmest ha full blære, men virker som om han legger press på midten og bestemmer mengden selv :smiley-angry017 :laughing002
 
Kjenner jeg er sliten og begynner og bli lei og vil ha kroppen min tilbake :hilarious:
Men samtidig føler jeg at jeg ikke burde klage. Når denne baby har vært ønsket i mange år og ;)
 
Føler jeg må klage over at jeg har litt brun utflod hver dag i flere uker uten å finne ut hvorfor :wtf:
 
Back
Topp