Klagetråd

Jeg vil klage på at jeg er svimmel :wacky:
 
Eier ikke matlyst for tiden, og det jeg prøver å spise vokser i munnen.
 
Jeg vil klage fordi at når jeg endelig er sulten(skrubbsulten faktisk!), så tar jeg tre biter av maten som var det eneste som frister i huset før jeg begynner å brekke meg. Kvalm, fortsatt skrubbsulten, og kiwien jeg prøvde meg på etterpå smakte beskt :hungover:
 
Kvalm og synes d er så kjipt å være borte fra jobb når jeg ganske nylig ble ansatt.. :(
 
Klager for jeg ikke orker og gå mine gode lange turer og jeg får dårlig samvittighet overfor hundene (nei de lider ingen nød heller :hilarious: )
Langt i fra den formen jeg var , hater og være i dårlig form :confused:
 
Jeg klager på at dagene går så utroooolig kjapt når man ikke er gravid, men helt vanvittig seint når man er gravid! Helt vanvittig for et skifte det er!
 
Jeg har lyst å klage over at jeg ikke har noen særlig symptomer enda.. :bag:
Forige graviditet ble jeg kvalm, bekkenløsning og alt annet fra dag 1 av og siden det blir 19 måneder mellom nr 2 og nr 3 så er det lett å huske hvordan det var, men skal være glad for at kvalmen enda ikke er kommet :happy093
 
Når man ikke er i helt topp form tidlig på morningen, og man har vært på bade og sminket seg og er ferdig og øyet svir og renner pga har fått noe på det :confused:
 
Klager på at tida går sakte her og. Vil så gjerne komme fort dit hvor jeg kan fortelle familie, venner og jobben om graviditeten. "Fælt" og gå og holde på en slik hemmelighet. Men samtidig vil jeg vente til vi har vært på tidlig ultralyd i uke 11.
Det vil si 4 uker og 5 dager til :dead:
 
Klager fordi bekkene gjør så vondt allerede i uke 4 :grumpy: Og så er jeg veldig spent på hvor lenge jeg går denne gang før halsbrannen gjør sånn at jeg bare kan spise kokt ris :laughing002
 
Klager på at tida går sakte her og. Vil så gjerne komme fort dit hvor jeg kan fortelle familie, venner og jobben om graviditeten. "Fælt" og gå og holde på en slik hemmelighet. Men samtidig vil jeg vente til vi har vært på tidlig ultralyd i uke 11.
Det vil si 4 uker og 5 dager til :dead:
Jeg og skal på ultralyd i uke 11 :happy:
Jeg har så lyst å fortelle det til kollegaer, det er så mye som skjer på jobben som en graviditet vil påvirke og så går jeg her å later som ingenting :banghead: Tror jeg venter til uke 8 hvertfall.
 
Sur for at jeg ikke har gått på TUL enda. I morgen reiser jeg bort 2 uker på jobb.

Burde jo ha sjekket om det var liv før jeg reiser, så jeg slipper å bekymre meg for det på jobb. Eller så jeg slipper å ta så mye hensyn når jeg jobber, dersom det ikke hadde vært liv.
 
Jeg har såååååå vondt i hodet i dag :crybaby2
Glemte brillene hjemme da jeg dro på jobb så hodet mitt er helt ødelagt. Jeg får jo til alt uten dem, har lov å kjøre bil uten ødem også, men det er veldig slitsomt for hodet som må bruke så mye energi på å fokusere.
 
Føler meg sååå ubekvem med kroppen nå, får panikk av at jeg går sakte, men sikkert opp i vekt av all spising (selv om det er sunn mat) Føler meg bare småtjukk og kvisete, langt ifra fin :(
Flere som sliter med det samme?
 
Jeg er drittlei kviser allerede.
 
Back
Topp