Klagetråd

Krangel om graviditet, den kom brått på og er ikke planlagt.. Jeg er 32år og har ingen barn. Jeg føler dette er vår/min sjanse. Men har slitt mye med alvorlig depresjon og mild epilipsi. Gubben er livredd for at jeg blir værre med begge tilfeller..jeg føler det kan være noe å leve for nytt giv i livet. Det har vært et turbelnt forhold så MYE følelser oppe i det her. Har grått så mye i dag og vært sint. Er det forsvarlig å beholde denne lille spiren?
 
Idag känner jag att jag kunde flyttat in i denna tråden här... trött som ett svin. Hade massa jag hade lust å få gjort på fridagen min, men ikke gjort noenting! Ville sydd, skiftet på sengerne, vannet blomster... fick til å fixa naglarna och vasket to maskiner kläder, plus middag till ungarna. Resten av dagen har jag suttit på forum här och sovit. Gubben skal ha sitt fjärde barn men oppförer sig som att hormoner och trötthet är noe jag finner på för å kunna klaga... idag är jag lei. 2 og 3-åringen har varit griniga och fått kjeft och jag känner jag får lite panik! Vad tänkte vi egentligen när vi ville ha en til?! Gruer mig litt känner jag...sån det var dagens utblåsning :arghh:
 
Krangel om graviditet, den kom brått på og er ikke planlagt.. Jeg er 32år og har ingen barn. Jeg føler dette er vår/min sjanse. Men har slitt mye med alvorlig depresjon og mild epilipsi. Gubben er livredd for at jeg blir værre med begge tilfeller..jeg føler det kan være noe å leve for nytt giv i livet. Det har vært et turbelnt forhold så MYE følelser oppe i det her. Har grått så mye i dag og vært sint. Er det forsvarlig å beholde denne lille spiren?

åh det låter tufft :shy: Syns ni bör prata om det når det har roet sig litt. Vetat om graviditeten länge? Har samboern barn? Jag tycker du bör kontakta jordmor för en prat. Dem är som regel flinke til å lyssne, gi gode råd. Og mtp deprission så kan dem ”fange deg” så det förhoppningsvis inte blir värre i graviditeten/barseltiden. Stor klem og massa lycka til! Hoppas gubben snart ser muligheterna isteden for riskerne och att ni kan glede er tillsammans :Heartred
 
åh det låter tufft :shy: Syns ni bör prata om det når det har roet sig litt. Vetat om graviditeten länge? Har samboern barn? Jag tycker du bör kontakta jordmor för en prat. Dem är som regel flinke til å lyssne, gi gode råd. Og mtp deprission så kan dem ”fange deg” så det förhoppningsvis inte blir värre i graviditeten/barseltiden. Stor klem og massa lycka til! Hoppas gubben snart ser muligheterna isteden for riskerne och att ni kan glede er tillsammans :Heartred
Nei han har heller ikke barn. Takk for råd om jordmor og klem :) nei visst det i 3dager bare. Han har jo ville ha barn og jeg har aldri hatt lyst, men nå føles det helt anderledes så klart . Flaks i det hele er at jeg akuratt har trappet ned og av medesiner så er det bare epilisi medesinene men de må jeg jo gå på. Veldig stresset over det også..
 
Nei han har heller ikke barn. Takk for råd om jordmor og klem :) nei visst det i 3dager bare. Han har jo ville ha barn og jeg har aldri hatt lyst, men nå føles det helt anderledes så klart . Flaks i det hele er at jeg akuratt har trappet ned og av medesiner så er det bare epilisi medesinene men de må jeg jo gå på. Veldig stresset over det også..

er ju supert att du minskar på medisinerne da. Är ju ett godt tecken på att det går riktig vei. :Heartred Se till att ha ett godt stötteapparat runt dig med folk du kan prata med. Gubben må nesten få lite tid på sig. Det ÄR skummelt å ska bli forelder. Pröv å ikke stresse for mye runt det och la det synke in. Kanske boke ett TUL om noen uker och ta med samboern så han får se att det faktiskt är hans lilla baby inni där? :love017
 
Jeg er så trøtt etter jobb om dagen men føler meg ikke gravid og det gjør meg veldig redd. Dagene går også veeeeeelsig sakte.
 
Jeg er så trøtt etter jobb om dagen men føler meg ikke gravid og det gjør meg veldig redd. Dagene går også veeeeeelsig sakte.

Akkurat samme her [emoji53]
 
er ju supert att du minskar på medisinerne da. Är ju ett godt tecken på att det går riktig vei. :Heartred Se till att ha ett godt stötteapparat runt dig med folk du kan prata med. Gubben må nesten få lite tid på sig. Det ÄR skummelt å ska bli forelder. Pröv å ikke stresse for mye runt det och la det synke in. Kanske boke ett TUL om noen uker och ta med samboern så han får se att det faktiskt är hans lilla baby inni där? :love017
det kan jo være en mulighet, men jeg har ikke spesielt lyst på TUL tilfelle man skulle miste før uke 12 . Ja må nok bare synke inn. Er jo så klart redd jeg å men vi er voksne mennesker. Skal til lege i dag hos psykolog så får vi se om han har noe lurt å si he he
 
Hater automatisk svar på sykehuset. Skulle ringe i dag ang positiv test for å bli satt opp til time på TUL. «Vi ringer deg tilbake i løpet av 2 arbeidsdager» og dersom du ikke er i nærheten av telefonen akkurat når den ringer må du ringe tilbake og vente nye 2 arbeidsdager:wtf:
 
Hadde lang jobbdag i går, på to forskjellige jobbstedet, dro hjemmefra 07.30 og var ikke hjemme igjen Før 21.15. Kjenner den i dag for å si det sånn! Notat til meg selv: ikke si ja til mer jobb når du allerede har en vakt den dagen :yuck: Life of a ringevikar! Og seksdagersuke så får ikke hatt for på lørdag heller :( trenger å slappe av.
 
Plommesekken var ikke synlig på TUL. Var da 7+6, og jeg har livmor som sitter litt langt "bak" Skal på ny TUL mandag (8+6). Stresser litt for det.. Men vi så ett lite hjerte som banket fint :Heartred

Flyttet inn i nytt hus for en måned siden. Føler at vi aldri blir ferdig med innredningen :banghead:
 
Jeg fikk skikkelig støt i magen i går da jeg gikk med en boks og krasja den i dørkarmen. I dag er jeg hjemme fra jobb og kjenner på at jeg har vondt nederst i magen. Jeg håper lille reka kom godt utav det, men jeg engster meg.
 
Hatt vondt i hodet/bihulebetennelse i en og en halv uke, sammen med trøtthet fungerer jeg dårlig både på jobb og hjemme
 
Begynt på nattskift i dag:banghead: hodepine, trøtt og jæævlig.

Flaks at det bare er de to første som er så fæl
 
Klager over å være lys våken kl 04:00
 
Hva skjer med det, jeg våkner da også.
Sovner jo ikke igjen.
Vel.. Jeg sitter i bilen og venter på at den skal tine, jobb snart, kroppen bestemte seg vel for at jeg trengte tid på å våkne :p Fikk sove litt til, men ikke mye.
 
Back
Topp