Klagetråd

Sovna ikke før midnatt og lillemor synes det var en god ide å starte dagen samtidig som pappaen klokka halv fem :yuck: Ikke fikk jeg sovet lur sammen med henne heller siden de skulle komme på befaring og se på sofaen som det er noe galt med... Trøtt!

Vel.. Jeg sitter i bilen og venter på at den skal tine, jobb snart, kroppen bestemte seg vel for at jeg trengte tid på å våkne :p Fikk sove litt til, men ikke mye.
Legen sa i dag at det er vanlig at kroppen reagerer på natta, jeg er oppe å spyr, kaller meg sjæl nattspyeren :depressed: hun erfarer at mange tror søvn er et problem i siste trimester men det er utbredt i første også pga kroppen prøver å skjønne hva som skjer :angelic:

Legen sa i dag at det er vanlig at kroppen reagerer på natta, jeg er oppe å spyr, kaller meg sjæl nattspyeren :depressed: hun erfarer at mange tror søvn er et problem i siste trimester men det er utbredt i første også pga kroppen prøver å skjønne hva som skjer :angelic:
Husker det fra tidligere ja.. spydde som en gris natta lang

Idag savnet jeg kaffe skikkelig! Hadde kake på jobb og jeg måtte nøye meg med en halv kopp... luksusproblem:rolleyes:

Ja her ligger jeg våken kl 4 på natta og er kvalm[emoji12]

Får aldri innkalling til TUL.. Og med så lite symptomer er jeg livredd for at dette ender i ennå en SA.. :sorry:

Klager på hard mage = sår stump.. :rolleyes:

.. og jeg som akkurat er blitt kvitt blod og annet litt lenger fremme...:hungover:

Kjenner jeg er lei av og være i dårlig form :confused:
Savner og gå gode turer med hundene mine, no er det liksom snakk om bare Max 15 min..

Klager over sår hals igjen. Hoster opp masse slim og mista stemmen. Seks dager siden jeg ble frisk fra forrige runde halsbetennelse som da hadde vart fem uker :(

Lei av å være kvalm. Var bare uggen sist gang, men nå er det KVALME. Når jeg sitter rett eller bøyer meg. Spyr ikke(heldigvis). Kronisk bakrus dette (kvalm, trøtt, tørst). Men får vel bare være glad man har symptomer :p satse på det ikke blir verre så det går mer utover jobb eller holde det litt hemmelig en stund til. Vil vente med å fortelle det på jobb til jeg får innkallelse fra riksen.

Jeg er lei av å ha mangel på energi!! På grunn av det og kvalme har jeg ligget rett ut på sofaen i 12 dager! Stakkars ungen på 3 år som aldri får mamma tid fordi jeg ikke orker :( 7+6 i dag.. når vil energien komme tilbake?! Er så ille at jeg er sykemeldt fra jobb :dead:

Føler meg sååå ubekvem med kroppen nå, får panikk av at jeg går sakte, men sikkert opp i vekt av all spising (selv om det er sunn mat) Føler meg bare småtjukk og kvisete, langt ifra fin :(
Flere som sliter med det samme?
Signerer denne. Utilpass i egen kropp.

Back
Topp