Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legen sa i dag at det er vanlig at kroppen reagerer på natta, jeg er oppe å spyr, kaller meg sjæl nattspyeren hun erfarer at mange tror søvn er et problem i siste trimester men det er utbredt i første også pga kroppen prøver å skjønne hva som skjerVel.. Jeg sitter i bilen og venter på at den skal tine, jobb snart, kroppen bestemte seg vel for at jeg trengte tid på å våkne Fikk sove litt til, men ikke mye.
Det går nok braSå vondt i magen og dårlig følelse.. håper følelsen er grunnløs!
Husker det fra tidligere ja.. spydde som en gris natta langLegen sa i dag at det er vanlig at kroppen reagerer på natta, jeg er oppe å spyr, kaller meg sjæl nattspyeren hun erfarer at mange tror søvn er et problem i siste trimester men det er utbredt i første også pga kroppen prøver å skjønne hva som skjer
Håper det bare er livmoren som strekker på seg eller noeDet går nok bra
Legen sa i dag at det er vanlig at kroppen reagerer på natta, jeg er oppe å spyr, kaller meg sjæl nattspyeren hun erfarer at mange tror søvn er et problem i siste trimester men det er utbredt i første også pga kroppen prøver å skjønne hva som skjer
Har hatt smerter siden ikm er visst vanligHåper det bare er livmoren som strekker på seg eller noe
Håper det.Har hatt smerter siden ikm er visst vanlig
Huff, stakkars! Halsbetennelse er jo bare sååå vondt... masse god bedringKlager over sår hals igjen. Hoster opp masse slim og mista stemmen. Seks dager siden jeg ble frisk fra forrige runde halsbetennelse som da hadde vart fem uker
Signerer denne. Utilpass i egen kropp.Føler meg sååå ubekvem med kroppen nå, får panikk av at jeg går sakte, men sikkert opp i vekt av all spising (selv om det er sunn mat) Føler meg bare småtjukk og kvisete, langt ifra fin
Flere som sliter med det samme?