Klagetråd

Var på TUL i går, og det så ikke så bra ut :( skulle vært 7+2, men hun fant bare fostersekk tilsvarende uke 5.

Jordmora var veldig positiv og mente dette kunne vokse fint innen et par uker, siden alt så normalt ut til å være tidlig og at jeg ikke har blødd noe. Men jeg har ikke særlig trua :(

Måtte jo google, finner både bra og dårlige historier. Hos noen var alt normalt et par uker senere, hos andre var det ingen utvikling. Har fortsatt noe symptomer, litt kvalm innimellom, høy hvilepuls, trøtt, vonde pupper. Men tom fostersekk kan visst gi både normale symptomer og tilnærmet normal hcg-stigning, så det eneste jeg kan gjøre er egentlig å vente på neste UL om to uker. EVIG lenge til..!

Vurderer å sjekke hcg like vel, men får jo fortsatt ikke svar på det før over helga. Hvis det går galt hadde det vært fint å bli ferdig med det raskt. Jaja, bare å være tålmodig :dead:

Krysser fingrene for deg [emoji173]️
 
Var på TUL i går, og det så ikke så bra ut :( skulle vært 7+2, men hun fant bare fostersekk tilsvarende uke 5.

Jordmora var veldig positiv og mente dette kunne vokse fint innen et par uker, siden alt så normalt ut til å være tidlig og at jeg ikke har blødd noe. Men jeg har ikke særlig trua :(

Måtte jo google, finner både bra og dårlige historier. Hos noen var alt normalt et par uker senere, hos andre var det ingen utvikling. Har fortsatt noe symptomer, litt kvalm innimellom, høy hvilepuls, trøtt, vonde pupper. Men tom fostersekk kan visst gi både normale symptomer og tilnærmet normal hcg-stigning, så det eneste jeg kan gjøre er egentlig å vente på neste UL om to uker. EVIG lenge til..!

Vurderer å sjekke hcg like vel, men får jo fortsatt ikke svar på det før over helga. Hvis det går galt hadde det vært fint å bli ferdig med det raskt. Jaja, bare å være tålmodig :dead:
Huff.. forferdelig å leve sånn i uvitenheten da...krysser fingrene for at alt er som det skal:Heartred
 
åh stor klem!! så fryktelig påfrestande å måtte leva sån i uvissheten i TO uker!! krysser allt som krysses kan for att allt er bra! :Heartred
 
Kjenner eg gler meg til å kunne fungere i kvardagen igjen. Etter eg begynte på postafen har eg berre spydd 3-4 ganger, men blir no so slapp og trøtt. Ingen mat frister og eg søv/ligg på sofaen døgnet rundt.. Heldigvis er pappan i permisjon og tek seg av lillemor, men får no so dårlig samvittigheit :(
 
Er mindre kvalm enn tidligere, men får plutselig bare brekninger (uten oppkast). Fått det to ganger i dag med jentungen i bilen så ho lurer jo på hva som skjer [emoji85] siste ganga var middagen godt oppe
 
Jeg fryser! Og så er jeg helt ekstremt trøtt! Hjelper ikke at vesla fortsatt vekker meg 4 ganger hver natt (selvom vi endelig er nede i "bare" to amminger) før det er jobb fra 8-16 .. Kjenner at jeg synes livet er hardt for tiden :(

Halsbrannen har også blusset opp igjen - sukk.
 
Last edited:
Pusse tenner = brekke seg. Får la være med det da :depressed:
 
Brekker meg i dag [emoji53] allerede spist ett knekkebrød etter frokost for å prøve holde det i sjakk[emoji53]
 
Begynner få vondt i ryggen... kjenner det særlig på høyre siden
 
Begynner få vondt i ryggen... kjenner det særlig på høyre siden

Begynt å bekymre meg for det er ett dårlig tegn.... men ikke vondt heile tida men innimellom. Minner egentlig om sånn bekkenlåsningen begynte sist...
 
Sovna på sofaen mens jentungen så Barne-TV så nå ligger jeg her å få ikke sove [emoji53]
 
Flere som får kviser på ryggen? Får
Store vondt på ryggen, ofte nærme stropper av bher, også er det vondt å gå uten bh pga ømme pupper... :shy:
 
Flere som får kviser på ryggen? Får
Store vondt på ryggen, ofte nærme stropper av bher, også er det vondt å gå uten bh pga ømme pupper... :shy:

Har fått store saftige kviser på ryggen denne uka. Uæ! Har litt komplekser for det siden jeg var veldig plaget av det før. Håper det er for en periode og at de ikkje ekalerer. Kvisene er nå litt i nakken og rundt bhen!
 
Flere som får kviser på ryggen? Får
Store vondt på ryggen, ofte nærme stropper av bher, også er det vondt å gå uten bh pga ømme pupper... :shy:

Har fått store saftige kviser på ryggen denne uka. Uæ! Har litt komplekser for det siden jeg var veldig plaget av det før. Håper det er for en periode og at de ikkje ekalerer. Kvisene er nå litt i nakken og rundt bhen!
Jeg har dem MIDT. I. PANNA. :grumpy: har også skikkelig komplekser pga det, var et vaskeekte pizzafjes som yngre. Til vanlig har jeg på ryggen men ikke nå..
 
Back
Topp