Klagetråd

Klager over oppblåst mage på kvelden... kommer til å slite med å skjule den på julebordet i slutten av uka [emoji53]
 
Min klage status i dag er at jeg er så slitenmagen er så oppblåst, hele kroppen verker rett og slett. Men tror det enkelt er av at jeg er for sliten for øyblikket
 
Phu. Her kommer det.
Er utslitt. Kvalm hele dagen, sover 16 t i døgnet, hodepine hver dag.

Og ikveld skulle mannen i bursdagsfest. Skulle være hjemme til 24, fordi han vet at han må opp med lillemor imorgen, pga jeg er så dårlig. Og han har enda ikke kommet hjem.. Og nå er klokka 02.51..
 
Løs mage! :wtf: Er det diaré eller et tegn på at fosteret ikke trenger så mye næring lenger? :hungover:
 
Phu. Her kommer det.
Er utslitt. Kvalm hele dagen, sover 16 t i døgnet, hodepine hver dag.

Og ikveld skulle mannen i bursdagsfest. Skulle være hjemme til 24, fordi han vet at han må opp med lillemor imorgen, pga jeg er så dårlig. Og han har enda ikke kommet hjem.. Og nå er klokka 02.51..

uff låter heftig! Åssen gick det för mannen? Kom han hem till slut? Tenker att det är inte ditt bekymmer om han er dålig, det har han valgt selv, och upp skal han ;)
 
uff låter heftig! Åssen gick det för mannen? Kom han hem till slut? Tenker att det är inte ditt bekymmer om han er dålig, det har han valgt selv, och upp skal han ;)

Han kom hjem 03:15. Gikk veldig greit.
Gryntet litt i dag tidlig, ville ikke opp. Så stod jeg opp, kastet opp i do, la meg igjen.. Så tok han poenget å stod opp :)
 
Han kom hjem 03:15. Gikk veldig greit.
Gryntet litt i dag tidlig, ville ikke opp. Så stod jeg opp, kastet opp i do, la meg igjen.. Så tok han poenget å stod opp :)

så bra! Da er det ju innafor! Hoppas formen din snart blir bättre. Måste vara ufattelig kjedelig å va så dålig!
 
så bra! Da er det ju innafor! Hoppas formen din snart blir bättre. Måste vara ufattelig kjedelig å va så dålig!

Takk :)
Men ja, det er tungt. Sult, kvalme, spiser bittelitt, kvalm igjen. Ensomhet når jeg ikke går på jobb, hodepine, sliten. Men jeg snegler meg gjennom det.. Og koser meg med datteren min, og Greys Anatomy de timene jeg føler meg sånn noenlunde..
 
Føler meg ikke gravid, i det hele tatt - og det bekymrer meg...
 
Ekstrem ulvehunger idag. Konstant sulten omg. :arghh:Sitter å dytter i meg baby gulerøtter og vann for å dempe det :hilarious:
 
Tiden går så sakte frem mot OUL og det å kunne kjenne daglig spark
 
Sinnsjuk hodeverk :( la meg i går i stedenfor å ta paracet, dunket i hele natt. Tok Paracet i dag tidlig, dunker forsatt :(
 
Back
Topp