Klagetråd

Så lei av å bli liggende våken om natta etter å ha vært på toalettet....
Nå er jeg våken fordi jeg måtte låse opp døra for samboer som kom hjem og hadde glemt nøkkel.... og hadde egentlig just sovna ettt å ha ligget våken ei stund etter toalettbesøk :(
 
Så lei av å bli liggende våken om natta etter å ha vært på toalettet....
Nå er jeg våken fordi jeg måtte låse opp døra for samboer som kom hjem og hadde glemt nøkkel.... og hadde egentlig just sovna ettt å ha ligget våken ei stund etter toalettbesøk :(
Ligger våken en time eller to etter dass jeg og :( får liksom ikke sove :(
 
Gutten på 2.5 fikk spysyke og høy feber inatt. Spøy ut hele gangen og badet. Jeg er utslått av 2,5t søvn og kraftig influensa.

Fml
 
Syns så synd i bikkja mi. Eg er så vond i kroppen etter jobb, at eg har måtte gitt opp å gå tur. Men så er kjæresten på trening og hunden ligg og kikker på meg med triste auger. Er eg som har pleid å gå mest tur med henne, så har dårlig samvittighet kvar dag nå:( Kan hende eg må ta meg ein tur likevell...
 
Bekkenløsningen har begynt å gjøre vondt. Overlevelig foreløpig, håper det holder seg slik leeenge
 
Bekkenløsningen har begynt å gjøre vondt. Overlevelig foreløpig, håper det holder seg slik leeenge

Samme her.... krysser også fingrene for det ikke blir værre for da blir det lange mnd til juni...

Har du noen gode tips og råd??
 
Våkner så mye om natta nå og er sulten eller må tisse :hungover: blir vel ikke bedre fremover heller tenker jeg Hehe
 
Samme her.... krysser også fingrene for det ikke blir værre for da blir det lange mnd til juni...

Har du noen gode tips og råd??

Bruker Bbhug-me konsekvent om nettene, selv om det ikke alltid frister og den tar stor plass i sengen. Ellers passer jeg på å ikke sitte i samme stilling for lenge, ikke sitte/ligge på gulv. Unngå å løfte på knærne når jeg tar på meg sko(sitter på en stol og tar på, står ikke og bøyer meg) og sist men ikke minst, gå inn og ut av bilen med føtterne samlet:D

Hvis andre har flere tips, fyr løs!
 
Blir så sykt utslitt når jeg ikke får sovet nok altså. Jobber kveld-tidlig litt for ofte, synes jeg. Nyttårsaften ble det søvn fra 02 til 07.30 og da bare :hungover: kvelden etter. Fikk sovet ut i dag igjen da, heldigvis.
 
Back
Topp