Ikke kvalm i dag og da føler jeg meg så klart ikke gravid med en gang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger våken en time eller to etter dass jeg og får liksom ikke soveSå lei av å bli liggende våken om natta etter å ha vært på toalettet....
Nå er jeg våken fordi jeg måtte låse opp døra for samboer som kom hjem og hadde glemt nøkkel.... og hadde egentlig just sovna ettt å ha ligget våken ei stund etter toalettbesøk
Hjalp ikke på at jentungen var oppe kjempe tidlig i dag.....Ligger våken en time eller to etter dass jeg og får liksom ikke sove
Er i Svinesund og skulle innom for å spise den beste kebaben jeg veit om, så er det faen meg stengt. Nesten så jeg griner.
Det er på gamle Svinesund, ved siden av tobaksvagnen. Kebaben er fantastisk, og de har gratis påfyll av drikke. Ikke er det spesielt dyrt hellerNå ble jeg nysgjerrig på hvor de har den kebaben.
Det er på gamle Svinesund, ved siden av tobaksvagnen. Kebaben er fantastisk, og de har gratis påfyll av drikke. Ikke er det spesielt dyrt heller
Lenger borte. Skal se om jeg finner ett bilde eller bedre beskrivelse.Er det liksom i samme bygget som Eurocash, eller er det lenger bortover der?
Lenger borte. Skal se om jeg finner ett bilde eller bedre beskrivelse.
Nei veit ikke, fant ikke noe. Men hvis du spør etter Tobaksvagnen, så er det på venstre sia. Er der vi alltid stopper for å spise. Helt ærlig, iblant vil jeg dit kun for kebaben!Kan ikke være så mange steder som selger kebab der borte.
Bekkenløsningen har begynt å gjøre vondt. Overlevelig foreløpig, håper det holder seg slik leeenge
Samme her.... krysser også fingrene for det ikke blir værre for da blir det lange mnd til juni...
Har du noen gode tips og råd??