Klagetråd

Nå vurderer jag starkt å gå ut i skogen och låta ulven spise meg.... Jag är så lei så jag bara hylgriner! Oppå förkylningen och dotter i öronen som nu har varit en månad, så har jag fått tandvärk!!! Kom igår och jag undrade om det var tänderna eller bihullerne, for det bulter liksom i halva huvudet... Fant ut senare på dagen att det är tänderna.... Legat sömnlös pga sån sinnsyk smerte och nå sitter jag och venter på att en lördagsåpen tannklinikk skal ringa mig opp. Nå kunde jag tänkt mig å ligga i kunstig koma til termin. Så här dåligt immunförsvar har jag aldrig opplevd! Sån, det var allt for nå...
Huff... God bedring!!
 
tack dere! Håper det går riktig vei nå. Gleder mig till jordmortime och få prata av sig lite på mandag. Få lite akupunktur och hoppas på en energiboost!
 
Veldig vondt i rumpa på venstre side i kveld. Har nok gått for mye i dag....
 
Dumme dumme dumme meg...!
Blir ikke mer idiot enn dette.. Prøvde å flytte og løfte på et stort hundebur og brukte høyre foten mens jeg holdt med hendene. Men jeg har jo tendens til bekkenløsning så må være forsiktig! Ble selvfølgelig så vondt at jeg ikke klarer å gå nå.. :( Takk for at det finnes klagetråd!
 
Dumme dumme dumme meg...!
Blir ikke mer idiot enn dette.. Prøvde å flytte og løfte på et stort hundebur og brukte høyre foten mens jeg holdt med hendene. Men jeg har jo tendens til bekkenløsning så må være forsiktig! Ble selvfølgelig så vondt at jeg ikke klarer å gå nå.. :( Takk for at det finnes klagetråd!

ååååh känner känslan!!! Den bevegelsen där är ju helt jääävlig!!! Hoppas du har mulighet ich få hvile resten av dagen! :Heartred
 
Vi driver å totalrenoverer huset vi kjøpte i Juni 2018, altså.. skjelettet på huset var det eneste som sto igjen. Vi er ferdige i Februar/ starten på Mars og kan flytte inn. Men har så sinnsykt dårlig samvittighet! Den forbanna bekkenløsningen sitter en stopper for at jeg kan gjøre noe der oppe, så sambo er mest der oppe, jeg må ha hjelp når vi skal vaske ut av leiligheten her, jeg må ha noen andre til å vaske oppe i nyhuset... Jeg kan bare stå å se på at andre bærer tingene ut av leiligheten og inn i huset... Jeg blir så forbanna, for jeg vil klare dette ! Fuck bekkenløsning!
 
Dere med bekkenplager, har dere fått sjekket det ikke er bekkenlåsninger dere er plaget av? Jeg ble plaget med det fra uke 13 denne gang og oppsøkte med det samme kiropraktor som kun jobber med gravide og barn, og nå fungerer jeg helt normalt. Dette gjorde jeg ikke sist svangerskap. Ble bare henvist til fysio som satte opp et generelt treningsprogram den gang - hjalp ikke en døyt på smertene.
 
Slenger meg på klage tråden :hilarious:
Og sier hei og velkommen til rennene nese og slappheten :banghead:
Jaja og slippe unna samboer har hatt 2 runder med og være syk, pluss svigermor som fikk en forskjølese mens hun var her :wacky:

Jaja få vell bare bli ferdig med det :wtf:
 
Tryna så det sang i trappa ute i går. Tryna fremover, men slo alt bortsett fra magen. Sykt stiv i høyre side av kroppen da. Strakk skuldra mi og nei, huff! Hadde sykt vondt i ryggen da jeg våknet, men gått litt over.
 
Hjeeelp Sååå j... Vondt i hue I hele dag.ser stjerner å hele pakka . Prøvd å sove og ta paracet hjalp ikke. Tips ?
 
Aldri hørt men verdt et forsøk! Tusen takk:Heartbigred

Det skal på en måte hjelpe blodkarene å trekke seg litt sammen, det øker blodgjennomstrømningen og det kan gi smertelindring. Kan hjelpe å holde noe kaldt mot panna også.
 
Betenelse i håndleddet, men de på apoteket mente jeg ikke skulle bruke Ibux gel eller voltaren gel..
Ikke vært hos legen, da na .... legen min sier jeg bare må gå sånn.. ikke noe å få gjort noe med.. ( men det sier ho om det meste:angryfire)
slitt med det av og på i mange år..
noen gode råd?
 
Betenelse i håndleddet, men de på apoteket mente jeg ikke skulle bruke Ibux gel eller voltaren gel..
Ikke vært hos legen, da na .... legen min sier jeg bare må gå sånn.. ikke noe å få gjort noe med.. ( men det sier ho om det meste:angryfire)
slitt med det av og på i mange år..
noen gode råd?
Prøvd å ise det? Evt varme? Er det hovent prøv en ispose. 20 min på, 10 min av, repeat.
 
Betenelse i håndleddet, men de på apoteket mente jeg ikke skulle bruke Ibux gel eller voltaren gel..
Ikke vært hos legen, da na .... legen min sier jeg bare må gå sånn.. ikke noe å få gjort noe med.. ( men det sier ho om det meste:angryfire)
slitt med det av og på i mange år..
noen gode råd?
Det er god grunn til st du ikke bør bruke ibux og voltaren. www.tryggmammamedisin.no/?page_id=433
Jeg har brukt håndleddstøtte som du får kjøpt på apoteket og synes det avlaster litt.
https://www.vitusapotek.no/smerte/m.../futuro-handleddstotte-onesize-1-stk/p/863430
 
Back
Topp