Klagetråd

Hadde skikkelig grineutbrudd hos jordmor her om dagen. Hun spurte hvordan det gikk med meg, og tårene bare rant :smiley-angry017 Har kjørt meg ganske hardt både på jobb og skole ved siden av. At jeg er blitt helt utslitt... Det ble sykmelding på meg, så jeg får roet meg noen hakk... Og etter dette har jeg ligget rett ut og sovet i flere dager, tydeligvis behov for hvile :smiley-angelic006
 
Hadde skikkelig grineutbrudd hos jordmor her om dagen. Hun spurte hvordan det gikk med meg, og tårene bare rant :smiley-angry017 Har kjørt meg ganske hardt både på jobb og skole ved siden av. At jeg er blitt helt utslitt... Det ble sykmelding på meg, så jeg får roet meg noen hakk... Og etter dette har jeg ligget rett ut og sovet i flere dager, tydeligvis behov for hvile :smiley-angelic006
Huff bra du tar timeout! Jeg røyk på en skikkelig smell for et par år siden og det kostet meg 1 år med opptrening på å leve igjen. Så ikke press deg for mye :Heartred
 
Skal til dyrlegen med den ene hunden min idag, jeg arvet han etter min far døde i 15. Mulig avliving pga alderdom, kjenner det river i hjertet. Send meg styrke.. :banghead:
Måtte bare få d ut her, orker ikke snakke med noen om det face til face.
Takk for at dere er her, :Heartbigred
 
Skal til dyrlegen med den ene hunden min idag, jeg arvet han etter min far døde i 15. Mulig avliving pga alderdom, kjenner det river i hjertet. Send meg styrke.. :banghead:
Måtte bare få d ut her, orker ikke snakke med noen om det face til face.
Takk for at dere er her, :Heartbigred

ååååh sender dig en megastor styrkeklem!!! finns inget värre än å måtte miste disse fyrbente vennerne! :Heartbigred
 
Skal til dyrlegen med den ene hunden min idag, jeg arvet han etter min far døde i 15. Mulig avliving pga alderdom, kjenner det river i hjertet. Send meg styrke.. :banghead:
Måtte bare få d ut her, orker ikke snakke med noen om det face til face.
Takk for at dere er her, :Heartbigred

❤️ Ikke dyr selv men kan tenke det må være heilt forferdelig det du står i nå ❤️
 
Skal til dyrlegen med den ene hunden min idag, jeg arvet han etter min far døde i 15. Mulig avliving pga alderdom, kjenner det river i hjertet. Send meg styrke.. :banghead:
Måtte bare få d ut her, orker ikke snakke med noen om det face til face.
Takk for at dere er her, :Heartbigred

Føler med deg!!
 
Skal til dyrlegen med den ene hunden min idag, jeg arvet han etter min far døde i 15. Mulig avliving pga alderdom, kjenner det river i hjertet. Send meg styrke.. :banghead:
Måtte bare få d ut her, orker ikke snakke med noen om det face til face.
Takk for at dere er her, :Heartbigred
Så bra at dere tok det riktige valget det er jaggu ikke lett :Heartpinkfår vondt av deg det er jo "barna" våre.
 
Så bra at dere tok det riktige valget det er jaggu ikke lett :Heartpinkfår vondt av deg det er jo "barna" våre.
Uff ja, det er veldig vanskelig å bestemme seg.
Heldigvis så har vi veterinærer, og hun vi går til er så snill og omsorgsfull. Og det gjør godt for en emosjonell gravid.
 
Klager over kjæresten min som så ofte seier at eg "alltid gjer det", eller at eg "alltid gjer slik"... og så har det kanskje skjedd ein gong. Så irriterande! Og så skjønner han ikkje når eg blir sur når det slett ikkje stemmer det han seier:banghead::banghead:
 
Når man nesten en tvunget til og ta engangstønad i stedet for foreldre penger .. :banghead:
 
Når man burde tatt en dusj, men har rett og slett ikke krefter til det :yuck:
 
Back
Topp