Klagetråd!

S
Jeg er så lei av å ikke ha matlyst! Ingenting frister omtrent og det som frister smaker ikke noe godt. Dessuten endrer smaksløkene mine seg i rasende fart! Her om dagen smakte klementin godt, men idag smakte det appelsinskall og jeg brakk meg nesten :p
Samme her... Har ikke lyst på mat.. Og hvertfall ikke lage den... Og siden jeg ikke har lyst på noe er det vanskelig å komme med ideer til hva gubben kan lage.
 
S Samme her... Har ikke lyst på mat.. Og hvertfall ikke lage den... Og siden jeg ikke har lyst på noe er det vanskelig å komme med ideer til hva gubben kan lage.
Ja, det også! Og mannen her hjemme er ikke veldig kreativ selv. Blir mye spørsmål om gryterett eller pasta med kjøttsaus :))
 
Ja, det også! Og mannen her hjemme er ikke veldig kreativ selv. Blir mye spørsmål om gryterett eller pasta med kjøttsaus :))
Her blir det gjerne pølser eller ferdigpizza om han må lage mat. Blæh!

Men han vil aller helst slippe å lage mat da. Han ringte meg her om dagen fordi han var sååååååå sulten. (Holdt faktisk på å sulte ihjel!) Jeg sa at han kunne begynne å lage mat, for jeg måtte innom en butikk for å kjøpe en julegave. Da var han brått ikke så sulten alikevel da... Så da ventet han til jeg kom hjem og laget mat til han.
 
Her blir det gjerne pølser eller ferdigpizza om han må lage mat. Blæh!

Men han vil aller helst slippe å lage mat da. Han ringte meg her om dagen fordi han var sååååååå sulten. (Holdt faktisk på å sulte ihjel!) Jeg sa at han kunne begynne å lage mat, for jeg måtte innom en butikk for å kjøpe en julegave. Da var han brått ikke så sulten alikevel da... Så da ventet han til jeg kom hjem og laget mat til han.
Hahah, jeg kjenner igjen det der så godt! I begynnelsen av forholdet vårt ringte mannen og klaget over at han sultet foran brødboksen. Nå er det han som lager mat og jeg slipper som regel unna :p Men jeg må finne ut hva vi skal ha til middag da, for det klarer han ikke finne ut av selv.
Innimellom så lurer jeg på hvordan mannfolka hadde klart seg uten oss kvinner :p
 
Jeg ligger fremdeles i senga for jeg vet kvalmen kommer med en gang jeg står opp. orker ikke reprise av gårsdagen. Har kjeks og yoghurt i senga da.

Har funnet ut at kvalmen blir bedre med veldig rolige morgener.
 
Såå lite energi.. Føler meg helt ubrukelig :(
Ser jo ikke ut her! Må bare ta meg sammen. Ungene kommer etterpå, så må nesten bare det.
 
Begynner allerede å bli lei og sliten av kvalmen....enda den er relativt mild ennå, har ikke kastet opp. Men den preger allikevel hele hverdagen og blir gradvis litt og litt verre:( Hadde glemt hvor ufyselig det er å være kvalm:wtf:
 
Jeg er ikke kvalm og har en enestående samboer, så burde ikke klage... MEN jeg er så konstant trøtt, små hormonell og ikke minst glemsk at eksamenslesing går helt i glemmeboka! Dusja i morges for å føle meg bedre, seriøst igjenklemte øyne av trøtthet, og når håret mitt hadde tørka så det ut som om jeg hadde gjort et mislykka forsøk på å style det. Årsak; glemte å skylle ut balsamen:p det er et tidsspørsmål før denne graviditeten blir avslørt... Glemmer det meste, konstant gjesping og svart under øynene og grining når svigerfar blir glad for å se deg :p Hurra :-D
 
Er så sulten men det er nesten umulig å få i seg mat på grunn av kvalmen. Håper virkelig dette letner snart. :( Kroppen har null energi.
 
Begynner allerede å bli lei og sliten av kvalmen....enda den er relativt mild ennå, har ikke kastet opp. Men den preger allikevel hele hverdagen og blir gradvis litt og litt verre:( Hadde glemt hvor ufyselig det er å være kvalm:wtf:
Jeg føler med deg. Enda jeg ikke kaster opp så er det fryktelig slitsomt å være kvalm. Uansett hva man gjør så blir man preget av den. Håper kvalmen din blir bedre fort ❤
 
Man vet man er gravid når man brekker seg hver gang man pusser tenner :p Hvis jeg prøver å pusse tunga så brekker jeg meg tvert!
 
Jeg kan ikke ha ting i munn, da brekker jeg meg. Idag skulle jeg løfte noe og puttet bankkortet i munn for å få hendene fri, brakk meg tvert :p Samme med tannpuss! Jeg kan ikke pusse de bakerste tennene uten å brekke meg og jeg må spytte hele tiden :p
 
Jeg er mest frustrert over trettheten. Burde ha bakt til jul,vasket over gulvene, osv, men jeg orker knapt annet enn å ligge i sofaen. Noen andre som synes at jula kommer ubeleilig i år:smiley-angry017
 
Jeg er mest frustrert over trettheten. Burde ha bakt til jul,vasket over gulvene, osv, men jeg orker knapt annet enn å ligge i sofaen. Noen andre som synes at jula kommer ubeleilig i år:smiley-angry017


Ja!! Ser ikke ut her!! Har ikke bakt en eneste julete kake:wideyed:. Glad vi skal bort i jula:hilarious:
 
Jeg er mest frustrert over trettheten. Burde ha bakt til jul,vasket over gulvene, osv, men jeg orker knapt annet enn å ligge i sofaen. Noen andre som synes at jula kommer ubeleilig i år:smiley-angry017
Syns den er veldig ubeleilig iår. Har fått kjøpt alle julegavene utenom to. Og de to er virkelit tunge å få kjøpt akkurat nå. For ikke å snakke om alt det sosiale som skjer. Folk er så glade og julestemte. Jeg vil bare sove :p
 
Har vært så kvalm, og spydd flere ganger de siste 3 dagene...vært på jobb full dag alle dagene, men får ikke gjort noe særlig annet enn å sitte der å prøve å virke normal ut...heldigvis har jeg bare 5 arbeidsdager igjen før juleferien så jeg kan bruke det lille jeg har av energi til noe som er litt kjekkere enn å barre konsentrere seg om å holde fasaden. Hvis jeg fortsatt er dårlig etter juleferien får jeg gi beskjed til sjefen, og være borte fra jobb på de verste dagene. Er jo meningsløst å bruke mye energi bare av å være på jobb, uten å få noe gjort.
 
Lurer fælt på hva som får oss til å drømme så absurde ting :D

Det kan du si! Har hatt så vanvittig mange rare drømmer den siste uka, vet nesten ikke hva jeg skal tro :D
 
Har sååå vondt i føttene!! :( sambo skulle massere... liten kort seanse med noe trykking.. en stk snurt hormonella ! Gikk å la meg heller.. gruer meg til jobb i morgen selv om jeg liker å jobbe.. heldigvis kort dag!
 
Back
Topp