Klagetråd!

Drømte at jeg kjefta på gubben i natt. (Han hadde skylt en boks med matrester uten å tømme ut maten først. Han ville nemlig ikke ta i den fordi det var så klinete.) Det endte opp med at når jeg våknet på mårran var jeg drit sur... og kjempe sliten. Hvordan skal jeg orke å holde ut dagen? Jeg døøøør!
 
Tidligvakt i dag, som betyr at jeg må opp kl.04...tungt når man er gravid og hadde noe dårlig søvn i natt:o Bra jeg kan sove når vakta er ferdig:p
 
Arg! Skal til mine besteforeldre på lørdag, og vurderte å si det da istede for julaften. Men så kommer lillesøsterene mine og, og det er supert det altså.. Men dem skal ikke få vite noe enda da familien på dems side er glad i å snakke :/ så nå må jeg bare vente til julaften! Det er helt utmattende å holde det sjult for dem som betyr mest for meg!! Aff, måtte bare luftes litt! Trøst er at det er bare 7 dager til jul❤
 
Jeg har veldig med menssmerter og utflod idag. Jeg liker det ikke, spesielt siden det er lenge siden jeg har hatt så mye menssmerter.. Slutter man noen gang i bekymre seg? :p
 
Arg! Skal til mine besteforeldre på lørdag, og vurderte å si det da istede for julaften. Men så kommer lillesøsterene mine og, og det er supert det altså.. Men dem skal ikke få vite noe enda da familien på dems side er glad i å snakke :/ så nå må jeg bare vente til julaften! Det er helt utmattende å holde det sjult for dem som betyr mest for meg!! Aff, måtte bare luftes litt! Trøst er at det er bare 7 dager til jul❤
Forstår deg godt. Har også noen i familien som er veldig glad i å snakke
 
Jeg blir gal av mine to barn som krangler. :(

Gleder meg til dem blir storesøstre, og ikke minst får vite at jeg er gravid så de kanskje begynner å ta litt hensyn.
 
Hater når sambo ikkr klarer å holde 3 åringen våken etter bhg!!! Sovna sånn ca 2 timer forseint i kveld!! :!
 
Var nettopp ute å spiste med 6 vennepar av oss, jeg ble dårlig og
måtte takke raskt for oss etter middagen og jeg spydde påvei til bilen...koslig...har spydd hver dag hele uka...hvor lenge skal dette vare :o?
 
Våknet opp med den ryggsmerten i ene muskelen bake.. spyr snart av smerte.. å jeg som hr 3åringen hjemme fra bhg i dag også da! :( stress.. klarer ikke bevege meg skikkelig
 
Luktesansen min er helt ekstrem om dagen. Kan nesten ikke gå i butikken, fordi jeg synes alt og alle lukter vondt! :(
 
Kjære kom hjem med en ellers veldig hyggelig gave fra bedriften; et helt fenalår, røket laks og hvit vin. Såå lyst på alt jeg ikke kan spise, haha hoff!
 
Ja, æsj! Ho ene på jobben min kom nydusja i dag, og ho stinka sjampo lang vei. Orka ikke å sitte i nærheten av henne
Haha, huff. Jeg blir faktisk kvalm når samboeren min er nydusja. Shampoo og deodorant lukter forferdelig for tiden. Men alternativet er verre. Får få oss neseklyper :confused:
 
Spiste en blåbæryoghurt på morgenen i dag og den kom opp igjen i fart! Rakk ikke å treffe doen ordentlig så det blå blå sprut ut over badet. Herlig!

Lurer på om jeg har en ekstra følsom mage for om jeg kaster opp en gang på morgenen så er dagen ødelagt. Magen slår krøll på seg og jeg kommer ikke ovenpå igjen. Jeg skjønner meg ikke på de som kan kaste opp og så føle seg bra igjen litt senere. Jeg har virkelig prøvd men det funker bare ikke. Flere som har det som meg?

Må også klage litt på at mannen er borte i hele dag fra morgen til kveld og i hele morgen. Har en hyper valp som finner på alt mulig rart fordi han kjeder seg og jeg må bare ut på tur med han snart. Skulle bare ønske kroppen min fungerte!
 
Fortalte det til kommende mormor at jeg skal ha min tredje. Reaksjonen var skuffelse og bekymring. Redd for at det skal bli for mye for meg.
"Jeg har ikke noe fornuftig å si ang dette her", var svaret.
Kjenner at jeg er litt knust nå. Hver gang jeg merker at mamma tviler på meg så begynner jeg å tvile på meg selv :(

Første familiemedlemmet som får vite det. Regner ikke med noe bedre reaksjon fra noen av de andre.
 
Fortalte det til kommende mormor at jeg skal ha min tredje. Reaksjonen var skuffelse og bekymring. Redd for at det skal bli for mye for meg.
"Jeg har ikke noe fornuftig å si ang dette her", var svaret.
Kjenner at jeg er litt knust nå. Hver gang jeg merker at mamma tviler på meg så begynner jeg å tvile på meg selv :(

Første familiemedlemmet som får vite det. Regner ikke med noe bedre reaksjon fra noen av de andre.

Så utrolig kjip reaksjon. Skjønner godt du ble skuffet. Har ikke fått overveldende entusiasme jeg heller, men er vel mer redselen for at jeg skal miste igjen, men de bekymringene har jeg jo selv, hadde vært fint med noen positive vibber istedenfor.
Håper moren din tar til fornuft etterhvert:oops:
 
Har så vondt i ryggen og hoftene at jeg går som en høygravid gås! urk.. Bra man er hjemme og kan slippe å holde inn magen.. :p
 
Back
Topp