Klagetråd!

I know the feeling -_-
Jeg også. Trenger mye søvn til vanlig, men nå er det jo helt sykt. Skjønner ikke at det er mulig.

Fikk tips om at små høneblunder hjelper ganske mye. Har bare klart å prøve i dag, og er litt mindre trøtt.
Helt til nå ...:sleep011

Heelt forferdelig. Sov 30 min på sofaen nå. Men gud, jeg sovner snart i stående stilling..
 
Jeg er så lei og sliten av kvalmen..den blir verre hver eneste dag...hufffff jeg hater kvalmen:mad:
 
Håper det skal være sånn. Hvor langt er du på vei? Jeg er 5+6. Trøsten er at når jeg hadde sa så forsvant ikke ømme bryst før etter blødningen startet. Så det trenger ikke være noe galt nå.
Jeg er bare 3+4... Hos meg forsvant ømheten i brystene før blødningen kom, så jeg har vært redd. Men flere har sagt at det kan komme og gå, så jeg håper det stemmer.
 
Jeg er bare 3+4... Hos meg forsvant ømheten i brystene før blødningen kom, så jeg har vært redd. Men flere har sagt at det kan komme og gå, så jeg håper det stemmer.
Off ja. Men liker bedre å ha masse symptomer enn ingen. Det er uansett ikke så mye annet å gjøre enn å la tiden gå. Får svar på hcg prøve i morgen (tatt på fredag). Den steg iallfall fint i forrige uke :)
 
Er så ekstremt kvalm i kveld...føler jeg må spy om jeg rører på meg...noen som har tips for å bli kvitt kvalme?
 
Klage tråd?
Jo jeg bekymrer meg! Jobber bare kveld og er satt opp på masse jobb til jul, romjula og nyttår. Formen går nedover. Blir fote svimmel, kvalm, dritsulten, trøtt. Men ikke hele tiden. Det svinger så.. Så jeg aner jo ikke foran julen går. Er redd for at jeg skal bli sykemeldt rett før jul og st det skal gå utover andre på jobb som må jobbe i stedet for meg.
Jeg føler ikke jeg er dårlig nok. Jeg er tøff og gjør så godt jeg kan. Men er redd for at det skal gå gale dette her.. Aner ikke hvor formen er om 2 uker.

Ellers har jeg i dag oppdagd at jeg gråter for hver minste lille ting. Lettrørt, ja. Og jeg takler ikke egg!
 
Er så ekstremt kvalm i kveld...føler jeg må spy om jeg rører på meg...noen som har tips for å bli kvitt kvalme?
Klarer du ta en liten bit av ett grønt surt eple av og til? Kanskje liten salt kjeks? Håper det letner snart.
 
Liker ikke tungsinn.. som fort kommer når jeg sover dårlig. Men har jo og lest at nå og frem til uke 10 er det vanlig med masse humørsvigninger så ser frem til det letner. Jeg er jo egentlig glad ☺
 
Jeg er så lei av å ikke ha matlyst! Ingenting frister omtrent og det som frister smaker ikke noe godt. Dessuten endrer smaksløkene mine seg i rasende fart! Her om dagen smakte klementin godt, men idag smakte det appelsinskall og jeg brakk meg nesten :p
 
Jeg er så lei av å ikke ha matlyst! Ingenting frister omtrent og det som frister smaker ikke noe godt. Dessuten endrer smaksløkene mine seg i rasende fart! Her om dagen smakte klementin godt, men idag smakte det appelsinskall og jeg brakk meg nesten :p
Så enig! Sulten og lyst på et eller annet men ingenting frister. Det eneste jeg har lyst på er sushi, spiste det på lørdag og det var fantastisk godt til halvveis ut i måltidet da jeg ble bråkvalm:confused:
 
Så enig! Sulten og lyst på et eller annet men ingenting frister. Det eneste jeg har lyst på er sushi, spiste det på lørdag og det var fantastisk godt til halvveis ut i måltidet da jeg ble bråkvalm:confused:
Det er ikke lett i det hele tatt! Her om dagen hadde jeg SÅ lyst på wok med chop suey saus. Mannen laget det til meg, men når jeg smakte på det var det så grusomt at jeg måtte spytte ut maten igjen.
Men hva gjør man når ingenting frister annet enn akkurat den tingen? Må jo få i oss mat :p
 
Jeg er 7+1 og er kjempekvalm og kaster opp en del. Ble heldigvis sykemeldt i dag, for jeg klarer knapt å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen og prøve å få i meg litt og litt mat. Gjør jeg for mye kaster jeg bare opp.

Første gang jeg er gravid, og må inrømme at jeg ikke hadde forventet at kvalmen skulle bli så ille! :puke_l
Godt å ha et sted å klage da!
 
Jeg også. Trenger mye søvn til vanlig, men nå er det jo helt sykt. Skjønner ikke at det er mulig.

Fikk tips om at små høneblunder hjelper ganske mye. Har bare klart å prøve i dag, og er litt mindre trøtt.
Helt til nå ...:sleep011
Jeg sovna på sofaen etter jobb. Og våkna nå. Jeg får ikke gjort NOE fornuftig. Og er klar for senga :goodnight håper det går over snart, for det er så slitsomt :wacky:

Edit; så trøtt at jeg oppdaga nå at jeg hadde svart deg :banghead::angelic::oops:
 
Back
Topp