Klagetråd!

Vokser allerede ut av dongribuksene mine :eek: what to do? Kjøpe nye like i et nr str eller kjøpe gravidbukse?
 
Vokser allerede ut av dongribuksene mine :eek: what to do? Kjøpe nye like i et nr str eller kjøpe gravidbukse?

Har ikke vokst ut enda selv, men har bestilt meg noen enkle gravidbukser...best å være føre var tenker jeg:p Så da vet du hva jeg ville gjort;)
 
Har ikke vokst ut enda selv, men har bestilt meg noen enkle gravidbukser...best å være føre var tenker jeg:p Så da vet du hva jeg ville gjort;)
Hehe, ja, kanskje jeg bare skal krype til korset, virker jo litt tidlig ut å hoppe i gravidbuksa i uke 5 :D, er nok mest oppblåst, men det går jo ikke over og er ubehagelig når det presser.
 
Åhhhh jeg hater kvalmen...den får meg til å bli sengeliggende og klar ikke å gjøre noe:(
 
Jeg klager litt på at jeg ikke har noen klær. Jeg er også oppblåst og ser ut som en elefant. Haha!
 
Zzz.... I dag er jeg super trøtt og sliten. Våknet "1000" ganger i natt... Gi meg litt energi til å komme meg gjennom arbeidsdagen.
 
Er såå trøtt i dag! Og til tider kjempe kvalm :( Føler meg såå ufresh..
Får bare fokusere på at jeg skal på ul på torsdag :) Gru/gleder meg :)
 
Passa veldig dårlig at en av ungene i barnehagen spydde over hele meg! Og jeg som må innom butikken også...,
 
Last edited:
Det var med et nødrop at jeg unngikk å hive alle klærne mine ut hverandradøren for jeg følte at ingenting i skapet passet meg!så hær er jeg visst lettere irritabel og oppblåst :laughing002
 
Det var med et nødrop at jeg unngikk å hive alle klærne mine ut hverandradøren for jeg følte at ingenting i skapet passet meg!så hær er jeg visst lettere irritabel og oppblåst :laughing002
Det er kjempe frustrerende. Jeg finner snart ikke noe som passer jeg heller. Ihvertfall ikke noe komfortabelt. Må vel snart gå på jobb i den stygge grå joggebuksa :p
 
Back
Topp