Klagetråd!

Det er kjempe frustrerende. Jeg finner snart ikke noe som passer jeg heller. Ihvertfall ikke noe komfortabelt. Må vel snart gå på jobb i den stygge grå joggebuksa :p
Har ei eneste bukse som går på meg (utenom joggebuksa), og det er ei gravidbukse fra h&m. Må vel snart kjøpe et par til av samme type...klarer bare ikke stramme dongeribukser. Får dem ikke på meg heller da:D
 
Det er kjempe frustrerende. Jeg finner snart ikke noe som passer jeg heller. Ihvertfall ikke noe komfortabelt. Må vel snart gå på jobb i den stygge grå joggebuksa :p
Jaaaaa!det er grusomt,samtidig som man ikke viø at det skal vises og man vil ha det behagelig:santa
 
Det er kjempe frustrerende. Jeg finner snart ikke noe som passer jeg heller. Ihvertfall ikke noe komfortabelt. Må vel snart gå på jobb i den stygge grå joggebuksa :p
Hehe. Jeg har masse gravidklær fra før, alt jeg trenger så jeg slipper heldigvis den :)
 
Psyker meg opp....ikke bare bare smøre matpakker når det skvulper i halsen.
MEN. Er glad jeg er det og for har kjent så lite murring osv så noen gravid tegn er bra.
 
Min kjære hadde stekt egg i dag før jeg stod opp, så det var ikke en behagelig opplevelse å våkne i dag:depressed:
Begynner å bli vant til å være kvalm nå..
 
Men utrolig. .på den værste kvalme toppen tok jeg en bit brødskive og nå mye mindre. Begynner skjønne det rådet med å spise lite og ofte ☺Håper du får luftet godt ut Honningblomsten og att kvalmen blir mindre ☺ha en fin dag
 
Men utrolig. .på den værste kvalme toppen tok jeg en bit brødskive og nå mye mindre. Begynner skjønne det rådet med å spise lite og ofte ☺Håper du får luftet godt ut Honningblomsten og att kvalmen blir mindre ☺ha en fin dag

Takk :) Ha en fin dag du også :) Får prøve å få i meg noe mat å se om det hjelper litt :)
 
Har ei eneste bukse som går på meg (utenom joggebuksa), og det er ei gravidbukse fra h&m. Må vel snart kjøpe et par til av samme type...klarer bare ikke stramme dongeribukser. Får dem ikke på meg heller da:D
Jaaaaa!det er grusomt,samtidig som man ikke viø at det skal vises og man vil ha det behagelig:santa
Hehe. Jeg har masse gravidklær fra før, alt jeg trenger så jeg slipper heldigvis den :)
Får gå til innkjøp av mammaklær og tightser. Dongribukser er drepen akkurat nå. Heldigvis er gravidklær ganske nøytrale iforhold til det våre mødre måtte gå med :D
 
Jeg er trøtt hele tiden, 6-6 uker på veg. Jeg sover, drar på jobb, legger meg på sofaen, og sover igjen. Får litt trim da for jeg må jo tisse hver halvtime -_-
 
Føler jeg nyser ut ungen hver dag.. nyser mye!! Og sliter med å falle ordentlig i søvn.. og kjenner at jeg er smått kvalm er 5+0.. så venter vel at den skal komme for fult og... blææ, men godt å kjenne at man har symptomer. Hadde blitt gal av å ikke ha noen!
 
Flere som har vondt I ryggen? Stod midt I matlaging og plutselig slo det til I korsryggen..er bare 5+0 så syntes det er tidlig, men fy så vondt!
 
Flere som har vondt I ryggen? Stod midt I matlaging og plutselig slo det til I korsryggen..er bare 5+0 så syntes det er tidlig, men fy så vondt!
Jeg har også vondt i korsryggen! Får sånne stikninger som gjør kjempevondt. er 6+0.
 
Flere som har vondt I ryggen? Stod midt I matlaging og plutselig slo det til I korsryggen..er bare 5+0 så syntes det er tidlig, men fy så vondt!
Jeg har også vondt i korsryggen! Får sånne stikninger som gjør kjempevondt. er 6+0.
 
Sliten og irritert i dag! Allerede tungt å sitte på jobb og være uggen og trøtt, så skal jeg liksom prøve å få gjort noe fornuftig når jeg kommer hjem. De siste dagene har jeg måttet sove litt etter jobb, og rekker ingenting etterpå! Skjønner ikke hvordan jeg skal få noe klart til jul...:wideyed:

Også er jeg rimelig lei av late tenåringer (og en litt yngre) som roter, maser om å få ting og ikke gidder å gjøre noe de blir bedt om:mad: Må ta meg kraftig sammen for ikke å gå som ei kjeftesmelle dagen lang her:confused:

Sånn, det var dagens utblåsning, ble litt bedre allerede:D
 
Fader... jeg er drit sulten, spiser et par biter og blir kjempe mett.. Slitsomt. må jo lage mat hele dagen :(
 
Back
Topp