Ååå. Håper den minste slipper unna! Her startet det med treåringen. Det spredte seg til oss andre inkludert mine foreldre. Lillegutt kommer seg etter 1.5 uke med oppkast og diare. Helt grusomtOff, spysjuken i hus.....virkelig noe herk..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå. Håper den minste slipper unna! Her startet det med treåringen. Det spredte seg til oss andre inkludert mine foreldre. Lillegutt kommer seg etter 1.5 uke med oppkast og diare. Helt grusomtOff, spysjuken i hus.....virkelig noe herk..
"Heldigvis" 3 åringen.. håper vi holder oss friske! Å spesielt lillemor!
Takker for omtanker!Hvordan gikk det??? Slapp lillemor unna?
Takk for det!Ååå. Håper den minste slipper unna! Her startet det med treåringen. Det spredte seg til oss andre inkludert mine foreldre. Lillegutt kommer seg etter 1.5 uke med oppkast og diare. Helt grusomtgod bedring til dere
![]()
Takker for omtanker!ingen av oss er blitt sjuke enda. Men holder på å vaske spy igjen no etter 3åringen stakkar.. akkurat etter 48t, spydde han utover heile senga... så da er det pån igjen
![]()
Skikkelig kjedelig :/ rare greier, men er vel sann som kan skje [emoji14] håper det er ferdig no!Så rart...det er jo ikke helt vanlig etter såpass lang tidhåper det var med den ene gangen..
Neida, spydde igjen no! Off... stakkar :/Skikkelig kjedelig :/ rare greier, men er vel sann som kan skje [emoji14] håper det er ferdig no!
Lille var ferdig med omgangssyke for en uke siden og i natt ble det min tur :/
Heldigvis ble samboeren hjemme for å ta vare på mini idag.
Så bra han ble hjemme, masse god bedringTusen takkÅh, grusomtSå bra han ble hjemme, masse god bedring
![]()
Lille var ferdig med omgangssyke for en uke siden og i natt ble det min tur :/
Heldigvis ble samboeren hjemme for å ta vare på mini idag.