Ikle får jeg sove ordentlig, halsbrannen er så vondt og idag er det julaften.
hadde håpa symptomene hadde vært borte i allefall i dag. Sånn at jeg slipper å avslører noe i kveld...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat sånn det er for meg også LilleØnskeSpireRedd for at alt ikke er som det skal være. Har fortsatt ingen merkbare symptomermen tr er fremdeles borte vekk så det er nok sikkert noe på gang inni magen her
Jeg har også tenkt på det, men det er visst bare individuelle forskjeller. Søsteren min som ikke ble dårlig Selv med tvillinger beroliget meg på detRedd for at alt ikke er som det skal være. Har fortsatt ingen merkbare symptomermen tr er fremdeles borte vekk så det er nok sikkert noe på gang inni magen her
Stakkars deg!! Pass på så du ikke blir dehydrert i allefall! Det ble jeg med jenta, å var innlagt i uke 8.... satser på at det går bedre denne gangen.. masse masse god bedring med kvalmen din, og lykke til videre![]()
Er ikke alle det er like lett å tenke sånn for desverre. Hadde jeg visst hvor dårlig jeg skulle bli både fysisk og psykisk av dette svangerskapet hadde jeg heller adoptert eller fått et fosterbarn. Er ganske irritert på alle som rosemaler det å være gravid for tiden. Så her ligger jeg da i sengen på julaften og har nettopp spist to tørre kjeks og en postafen. Våger ikke å bevege meg en cm før det har gått 2 timer i frykt for å spy opp det eneste håpet jeg har om å komme meg gjennom julefeiringen, postafen. Det er lov å klage synes jeg.Klager fordi klagetråden har dobbelt så mange kommentarer som jubeltråden...:/ Å slik skal det ikke være! So what om vi har litt vondter? Eller at vi ikke kjenner noen ting? Så lenge vi ikke får en kraftig blødning må vi tenke og tro at det er noe som vokser og gror inne i oss.
Et mirakel har skjedd og vi er gravide med enten en gutt eller ei jente (eller flere). Vi må juble damer! Tenk så fantastisk heldige vi er og det er så innmari verdt det!![]()
Selfølgelig er det lov til å klage av og til. Spesielt om kan ikke klarer å fungere som normalt gjennom dagen. Det jeg mente var at man trenger ikke å klage for absolutt alt. Har man ømme pupper for eksempel er jo dette noe å juble for. Brystene vokser pga hormoner og gjør seg klar for melk. Hvor fantastisk er ikke det?Er ikke alle det er like lett å tenke sånn for desverre. Hadde jeg visst hvor dårlig jeg skulle bli både fysisk og psykisk av dette svangerskapet hadde jeg heller adoptert eller fått et fosterbarn. Er ganske irritert på alle som rosemaler det å være gravid for tiden. Så her ligger jeg da i sengen på julaften og har nettopp spist to tørre kjeks og en postafen. Våger ikke å bevege meg en cm før det har gått 2 timer i frykt for å spy opp det eneste håpet jeg har om å komme meg gjennom julefeiringen, postafen. Det er lov å klage synes jeg.
Akkurat sånn det er for meg også LilleØnskeSpire![]()
Jeg har også tenkt på det, men det er visst bare individuelle forskjeller. Søsteren min som ikke ble dårlig Selv med tvillinger beroliget meg på det![]()
Hehe, ja...mannen har så lyst å ta på de, men får ikke røre de fordi de er så ømme. Men det plager meg ikke så mye. Men når kvalmen gjør at en ikke våger verken å spise, gå ut dørene og helst ikke lengre enn fra senga til sofaen så er det lov å klage synes jeg. Når folk begynner å få vite at jeg er gravid ( sikker noen som har mistanke allerede pga spying på jobb), skal jeg hvertfall ikke være en av de rosemalerene. Jeg skal si det sånn det er. At det rett og slett har vært noen jævlige uker, som jeg ikke unner noen.Selfølgelig er det lov til å klage av og til. Spesielt om kan ikke klarer å fungere som normalt gjennom dagen. Det jeg mente var at man trenger ikke å klage for absolutt alt. Har man ømme pupper for eksempel er jo dette noe å juble for. Brystene vokser pga hormoner og gjør seg klar for melk. Hvor fantastisk er ikke det?![]()
hehe. det er vell første og eneste gang du har vært glad for å være dårlig;PHaff
Godt å høre!men når jeg våknet i dag så var jeg skikkelig kvalm! så det bygger seg sikkert mer og mer opp
![]()
Da er vi to som er sinnsyk!!!! Jeg gråter for alt, eksploderer for ingenting, spesielt når jeg er sliten, noe jeg er hele tiden! Dette er ikke noe gøy!Er så utrolig hormonell at det ødelegger forholdet mitt!![]()
Tar meg nær av alt, og klikker i vinkel for den minste ting! Og gråter for alt.. Veldig slitsomt for både meg og min kjære. Føler meg helt SINNSYK!
Og er så kvalm og slitenIkke sikker på om jeg vil klage på det egentlig. Det er jo et vanlig svangerskapstegn, så er jo egentlig "glad" for å ha det. Men ingen tvil om at det er slitsomt. Spesielt når jeg har ungene.
hehe. det er vell første og eneste gang du har vært glad for å være dårlig;P

I dag føler jeg og for å klage litt. Begynner å bli lei av kvalmen, humøret er ikke akkurat på topp og tålmodigheten likeså. I dag morges skrek jeg til 4-åringen, fikk så dårlig samvittighet at jeg i grunn har grått mer eller mindre i hele dag
Sa unnskyld, men det hjelper ikke så mye. Blæh, møkkadag![]()
Føler veldig med deg !!! Gleder meg til andre trimester, da vil ting roe seg å alt blir bedre!(håper jeg)..
Akkurat nå dro sambo med guttungen på kino, mens jeg og 3 åringen ligger på sofaen å slapper av(hun sover).. prøver å nyte stillheten og roa.. ikke lett..
.
.