Klagetråd!

Nei huff det fikk jeg også lyst på nå! :( :(
hvis du steker kjapt i panna for så å gjennomsteke i ovnen vil du kunne lage saftig biff selv om den er gjennomstekt. Elsker blodig biff selv så vet det er ikke det samme, men det er i allefall godt;)

hvis du steker kjapt i panna for så å gjennomsteke i ovnen vil du kunne lage saftig biff selv om den er gjennomstekt. Elsker blodig biff selv så vet det er ikke det samme, men det er i allefall godt;)
Da må jeg prøve det neste gang

Bekkenet miiiiiitt!!!! :smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017
Jeg er snart ikke gangfør.. er så lei av å ha vondt HELE tiden, 24/7... håper dette er noe som går over, om ikke blir dette et helsikes langt svangerskap!!!

Flere??

Bekkenet miiiiiitt!!!! :smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017
Jeg er snart ikke gangfør.. er så lei av å ha vondt HELE tiden, 24/7... håper dette er noe som går over, om ikke blir dette et helsikes langt svangerskap!!!

Flere??

Ja sliter også med bekkenet. Jeg er mer eller mindre sengeliggende pga kvalme så blir ikke så mye belastning enda. Men regner med et laaaangt svangerskap ja:dead:

Pottetett!!!!men det er ene og alene min feil, brukt nesespray for lenge og skal gjøre et tappert forsøk å venne meg av det. Føler jeg kveles (og det er vel bare en 12 timer siden forrige dose).

:O kjempe vondt i hoftene/korsryggen som strålet nedover rumpa og låret etter en tur med hundene. Aldri opplevd før..

Pottetett!!!!men det er ene og alene min feil, brukt nesespray for lenge og skal gjøre et tappert forsøk å venne meg av det. Føler jeg kveles (og det er vel bare en 12 timer siden forrige dose).
Jeg var tett fra uke 11 til fødsel sist svangerskap. Klarte ikke å gå uten otrivin.

Åååh! Konstant kvalm og kaster opp flere ganger om dagen.. gi meg styrke til å holde ut en siste nattevakt før noen dager med fri!! :hungover:

Jeg er ganske lei av å være kvalm fra jeg slår opp øynene til jeg legger meg omtrent! Føler det bare blir verre og verre.. Er i tillegg førstegangs så jeg har jo ikke så mye som en indikasjon på hvor lenge dette kan vare eller hva jeg kan forvente meg :p

Jeg er ganske lei av å være kvalm fra jeg slår opp øynene til jeg legger meg omtrent! Føler det bare blir verre og verre.. Er i tillegg førstegangs så jeg har jo ikke så mye som en indikasjon på hvor lenge dette kan vare eller hva jeg kan forvente meg :p

Samme her, føler med deg! :P

De siste ukene har jeg vært så ubeskrivelig trøtt at jeg stort sett bare har sovet når jeg har kommet hjem fra jobb. Det har ikke påvirket søvnen min på kvelden på noen som helst måte (som det gjorde før jeg ble gravid). Men hva skjer nå? Har ikke sovet noen ting på dagen de siste 2 dagene, og nå som jeg begynner på jobb igjen har jeg bare liggi og vridd meg hele natten! Helt umulig å sove. Tror jeg har fått ca 2 timer med søvn i natt. Trøtt.no!!!! :(

Jeg lå med beinet oppå mannen når vi skulle sove i går, det lå ganske høyt opp (sånn oppå brystet hans...ja jeg ligger rart, vet...)
Og så kom det, som lyn fra klar himmel- bang - bekkenløsning..... Jeg dro til meg beinet ganske kjapt, prøvde å strekke på meg, reise meg opp, pute mellom beina, gå litt...neeh, ingen ting hjalp... det var så vondt, og ble verre og verre.. strålte ned i begge beina.. Vi la oss i 22 tiden, men tror ikke jeg sovnet før 02tiden... Det er helt fint nå, men er faktisk redd for at det er kommet for å bli en stund... =(

De siste ukene har jeg vært så ubeskrivelig trøtt at jeg stort sett bare har sovet når jeg har kommet hjem fra jobb. Det har ikke påvirket søvnen min på kvelden på noen som helst måte (som det gjorde før jeg ble gravid). Men hva skjer nå? Har ikke sovet noen ting på dagen de siste 2 dagene, og nå som jeg begynner på jobb igjen har jeg bare liggi og vridd meg hele natten! Helt umulig å sove. Tror jeg har fått ca 2 timer med søvn i natt. Trøtt.no!!!! :(
Sliter med akkurat det samme! :( Håper vi får sove i natt, sånn at morgendagen blir lettere!

Maten smaker ikke godt.... (I dag heller...)

Sliter med akkurat det samme! :( Håper vi får sove i natt, sånn at morgendagen blir lettere!
Har klart å la være å sove etter jobb i dag, så krysser fingrene for en god natt søvn i natt

Back
Topp