Klagetråd!

Får ikke sove om natta og maten smaker ikke som det skal... Og ja, blir snart gaaaaal av kvalmen :(

Har nesten ikke sovet i natt for kvalmen har tatt helt over.... helt grusomt... hadde egentlig jobb idag, men måtte ringe inn å si at jeg var syk... Har legetime nå kl 13.30 :/

Nå må jeg syte litt,hadde generelt en meget tøff dag på jobb,kommer hjem og da ringer gynekologen og sier at han har fått tilbakemelding på siste celleprøve at jeg må på sykehus og mest sannsynlig ta vevsprøve fordi det var for lite celler på prøven de fikk, er jeg heldig tar de bare nok en celleprøve men tviler på det når jeg først av ligger I stolen. Man kan jo begynne å blø så mye når man er gravid av vevsprøve, vil ikke:sorry:

Litt småskuffa.. bonusbarne mitt på 8 har kosa seg godt o dusjen i dag: fylt hele hårkur boksen min med vann. Yes! En stk hormonell dame i kveld. Sambo som ikke forstår meg at jeg ble lei meg, og sier at han bare er 8 år, kan ikke forvente at det ikke skal skje, og at det er min egen feul som ikke har plukket ut hårproduktene mine fra dusjen!!!!! Argh.. har ikke snakket med sambo mer i kveld. Er ikke sur på 8 åringen, men sambo som ikkr kan snakke med kidn sin og forklsre at sång ikke er lov og at hN burde si unnskyld eller spørre neste gNg hva det er før han slår seg løs. Men neida.. hadde det vært datteren vår, da hadde mina hatt en annen tone!

Litt småskuffa.. bonusbarne mitt på 8 har kosa seg godt o dusjen i dag: fylt hele hårkur boksen min med vann. Yes! En stk hormonell dame i kveld. Sambo som ikke forstår meg at jeg ble lei meg, og sier at han bare er 8 år, kan ikke forvente at det ikke skal skje, og at det er min egen feul som ikke har plukket ut hårproduktene mine fra dusjen!!!!! Argh.. har ikke snakket med sambo mer i kveld. Er ikke sur på 8 åringen, men sambo som ikkr kan snakke med kidn sin og forklsre at sång ikke er lov og at hN burde si unnskyld eller spørre neste gNg hva det er før han slår seg løs. Men neida.. hadde det vært datteren vår, da hadde mina hatt en annen tone!
Oi oi!! Jeg hadde klikka! Og jo, du kan forvente at en 8 åring IKKE skal gjøre sånn. Det vet til og med sønnen min på 5 at han ikke skal!

Oi oi!! Jeg hadde klikka! Og jo, du kan forvente at en 8 åring IKKE skal gjøre sånn. Det vet til og med sønnen min på 5 at han ikke skal!
Tusen takk for støtten!,
Føler meg som verdens verste stemamma som forventet bedre av han..men når sambo ikke støtter meg!,da blir jeg skuffa . er ikke første gang han har tømt hårproduktene mine i dusjen:(
Sambo sa i frustrasjon:« sånn, da har jeg ført over penger til deg» .
Såååå det gjør meg ikke akkurat gladere, heller motsatt! Lei av at han alltid skal støtte seg mot sønnen. Forstår jo at han gjør det, men når han sønnen gjør noe galt så synes jeg han kan snakke med han om det og ikke prøve å bote på det. Jaja.. føler sambo behandler meg mer som et barn enn sønnen enkelte ganger. Jj

Noen andre som klør på puppene?
Jeg klør veldig..blir helt rød og irritert.. Tror det har sammenheng med at de vokser. Jeg har rimelige store bryst fra før,så hadde håpt de ikke ble så mye større.. Hehe..
Irriterende og klør der i så fall..

Tusen takk for støtten!,
Føler meg som verdens verste stemamma som forventet bedre av han..men når sambo ikke støtter meg!,da blir jeg skuffa . er ikke første gang han har tømt hårproduktene mine i dusjen:(
Sambo sa i frustrasjon:« sånn, da har jeg ført over penger til deg» .
Såååå det gjør meg ikke akkurat gladere, heller motsatt! Lei av at han alltid skal støtte seg mot sønnen. Forstår jo at han gjør det, men når han sønnen gjør noe galt så synes jeg han kan snakke med han om det og ikke prøve å bote på det. Jaja.. føler sambo behandler meg mer som et barn enn sønnen enkelte ganger. Jj
Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Er oppe i samme situasjon rett som det er :o
Litt slitsomt når du føler at du ikkje kan kjefte eller irettesette mere, siden det ikke er ditt barn. Jeg har det også slik mange ganger...
Her burde faren tatt det på en bedre måte synes jeg.
Håper det ordner seg ❤️

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Er oppe i samme situasjon rett som det er :o
Litt slitsomt når du føler at du ikkje kan kjefte eller irettesette mere, siden det ikke er ditt barn. Jeg har det også slik mange ganger...
Her burde faren tatt det på en bedre måte synes jeg.
Håper det ordner seg ❤️

Ja det ordnet seg. Fikk snakker med sambo, og han forstod meg da. Han var bare lei av suringen min å hormonelltrollet som jeg har vært denne uka pga dårlig form, så han ville bare løse problemer raskt enn å ta en diskusjon eller snakke med kidn når se to hadde hatt en fin og rolig kveld uten noe tull e.l .. så ønsket ikke han å ødelegge det pga en hårkur boks. Hehhe.. så forstår jo han også. Nå vet han hvert fall hva problemet var egentlig, og at hN skal huske neste gang å snakke med meg i stedet for å konkludere med noe og anta at det hjelper det han gjør :-)

Er så jævlig lei kvalme og oppkast! Har vært kvalm i snart 9 uker så hvorfor ikke toppe det med omgangssyke? :/

Jeg er lei tørre slimhinner i nesen. Knusktørt, og snørret tørker inn. Konstant tett i nesen, men kan ikke snyte det ut, da det er inntørket.
Må bruke papir og nesten grave ut store flak.. Hahahaha

Det er typisk graviditetstegn for meg. Men sist så fikk jeg en forkjølelsetetthet, og måtte bruke nesespray i flere mnd. Denne gangen er alt inntørka. Hahaha..
Mulig det er pga kulden ute.
Klager lilevell, er forferdelig frustererende.

Fikk råd fra legen om å prøve postafen mot kvalmen. Øynet et lite håp om å kunne sitte oppe å prate med familien, men den hjalp ikke :( :(

Jeg er lei av å blø neseblod! Ikke at jeg fossblør, men hver eneste morgen har jeg blod i nesa og akkurat i underkant. Det er ganske ekkelt, for å ikke snakke om blodsmaken jeg får i munn!

Noen andre som har dårlig samvittighet for partneren? Min man ønsker kos og sex.. Jeg der i mot..Hehe.. Absolutt ikke.. Men syntes synd i han som går og håper og venter.. jeg er redd for å blø osv etterpå... Og SÅ nyser jeg hele tiden.. Hehe..

Hufffff så kjedelig å vente.
- vente til at kvalmen gir seg.
-vente på at formen kommer tilbake så får man gjøre noe fornuftig.
-vente på Oul så man vet kjønn, så handling begynne.
- vente....

Men alt i alt er det gøy og spennende ☺

Noen andre som har dårlig samvittighet for partneren? Min man ønsker kos og sex.. Jeg der i mot..Hehe.. Absolutt ikke.. Men syntes synd i han som går og håper og venter.. jeg er redd for å blø osv etterpå... Og SÅ nyser jeg hele tiden.. Hehe..

Jeg er også der! Nyser ikke da :p

Blir en dårlig natt.. :( fått sånn lappetest for å sjekke allergier på ryggen.. Og om den faller av er hele trsten og ventetiden forgjeves, så kommer til å halvsove i natt...blææ!!!

En smule trøtt i dag.. lille gull med spysyken og diare fra kveld til 5 i natt.. sto opp halv 9.. litt lite søvn på oss :p heldigvis bedre i dag da.. men fysj så grusomt det er når de små kaster opp!

Back
Topp