Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oi oi!! Jeg hadde klikka! Og jo, du kan forvente at en 8 åring IKKE skal gjøre sånn. Det vet til og med sønnen min på 5 at han ikke skal!Litt småskuffa.. bonusbarne mitt på 8 har kosa seg godt o dusjen i dag: fylt hele hårkur boksen min med vann. Yes! En stk hormonell dame i kveld. Sambo som ikke forstår meg at jeg ble lei meg, og sier at han bare er 8 år, kan ikke forvente at det ikke skal skje, og at det er min egen feul som ikke har plukket ut hårproduktene mine fra dusjen!!!!! Argh.. har ikke snakket med sambo mer i kveld. Er ikke sur på 8 åringen, men sambo som ikkr kan snakke med kidn sin og forklsre at sång ikke er lov og at hN burde si unnskyld eller spørre neste gNg hva det er før han slår seg løs. Men neida.. hadde det vært datteren vår, da hadde mina hatt en annen tone!
Tusen takk for støtten!,Oi oi!! Jeg hadde klikka! Og jo, du kan forvente at en 8 åring IKKE skal gjøre sånn. Det vet til og med sønnen min på 5 at han ikke skal!
Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Er oppe i samme situasjon rett som det erTusen takk for støtten!,
Føler meg som verdens verste stemamma som forventet bedre av han..men når sambo ikke støtter meg!,da blir jeg skuffa . er ikke første gang han har tømt hårproduktene mine i dusjen![]()
Sambo sa i frustrasjon:« sånn, da har jeg ført over penger til deg» .
Såååå det gjør meg ikke akkurat gladere, heller motsatt! Lei av at han alltid skal støtte seg mot sønnen. Forstår jo at han gjør det, men når han sønnen gjør noe galt så synes jeg han kan snakke med han om det og ikke prøve å bote på det. Jaja.. føler sambo behandler meg mer som et barn enn sønnen enkelte ganger. Jj
Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Er oppe i samme situasjon rett som det er
Litt slitsomt når du føler at du ikkje kan kjefte eller irettesette mere, siden det ikke er ditt barn. Jeg har det også slik mange ganger...
Her burde faren tatt det på en bedre måte synes jeg.
Håper det ordner seg![]()
Signerer den altså! Denne kvalmen er drepen. Kan den ikke bare gi seg?Er så jævlig lei kvalme og oppkast! Har vært kvalm i snart 9 uker så hvorfor ikke toppe det med omgangssyke? :/
Noen andre som har dårlig samvittighet for partneren? Min man ønsker kos og sex.. Jeg der i mot..Hehe.. Absolutt ikke.. Men syntes synd i han som går og håper og venter.. jeg er redd for å blø osv etterpå... Og SÅ nyser jeg hele tiden.. Hehe..