Klagetråd!

Så utrolig kjip reaksjon. Skjønner godt du ble skuffet. Har ikke fått overveldende entusiasme jeg heller, men er vel mer redselen for at jeg skal miste igjen, men de bekymringene har jeg jo selv, hadde vært fint med noen positive vibber istedenfor.
Håper moren din tar til fornuft etterhvert:oops:

Vi får se :) Hun må jo nesten bare godta det. Jeg vet jo hun blir like glad i denne lille som i de to jeg allerede har. Men det har vært mye som har skjedd med meg de to siste årene. Så hun er bekymra. Men jeg vet vi kommer til å klare det :) Alt er såå mye bedre, og vi flytter i hus til sommeren, så det er jo flott :)
 
Dumme dumme dumme meg løp på isen igår når jeg hadde dårlig tid. Så da har jeg altså hatt min første natt med bekken smerter. Hadde kraftig bekken løsning på slutten forrige gang så planen er der det veldig pent nå. Grrr. Har nok med de andre sove problemene mine..snufs..nekter for at dette skal komme så tidlig. dette blir en artig lørdag.
 
Hufffff. Så lei kvalmen og oppkasting:yuck:..jeg kaster opp hver morgen og helt til jeg legger meg på kvelden. Jeg har vært 2 uker nå hjemme, kan ikke gå ut. 0 energi og har ingen lyst til å møte noen...hjelp meg å overleve de neste 4 uker til 12 uke.:confused:
 
Hadde veldig vondt i hoftene i natt. Håper ikke det er tidlig bekkenløsning. Kjenner igjen smertene fra sist :(
Ånei..opplever det samme vi. Jeg og kjenner det igjen. Er forberedt på få det igjen men ikke allerede nå. Nå vet jeg hva som utløste det så håper det blir helt bra og at om jeg tar all hensyn som går ann fremover at jeg slipper få plagene nå.
Har du prøvd bekken belte? Jeg tenker jeg skal lage meg en lang pute av en barne sove pose. Fylle den med en dyna. Synes vanlige små puter sklir så lett ut..
Håper vi slipper begge to. Klem
 
Vært våken mesteparten av nattan pga sykt barn med oppkast og feber og kolspust. Meget slitsom! Er så trøtt og får ikke lagt meg før nattan.

Heldigvis sitter vi rolig sammen i sofan å ser Barne-TV og filmer. :)
 
Møkklei av spotting!!!! Hadde tre dager blankt, uten antydning til farget.. og nå, i går kom det igjen!,i dag litt mer og med stikkende smerter som kom takvis.. en smule nervøs og anspent ja.. sikkert jinxa graviditeten siden jeg har fortalt dt til venninnene mine :P
 
Ånei..opplever det samme vi. Jeg og kjenner det igjen. Er forberedt på få det igjen men ikke allerede nå. Nå vet jeg hva som utløste det så håper det blir helt bra og at om jeg tar all hensyn som går ann fremover at jeg slipper få plagene nå.
Har du prøvd bekken belte? Jeg tenker jeg skal lage meg en lang pute av en barne sove pose. Fylle den med en dyna. Synes vanlige små puter sklir så lett ut..
Håper vi slipper begge to. Klem
Huff. Hvis det begynner allerede nå så blir dette et langt svangerskap :/ hva utløser det hos deg? Jeg merker det blir verre hvis jeg har stått mye iløpet av dagen. Men kan jo ikke sitte heletiden heller. Har ikke prøvd bekkenbelte nei. Får man kjøpt det på babybutikker? Husker sist svangerskap pleide jeg å legge en ammepute mellom knærne. En litt fast ammepute. Det hjalp litt om nettene. Ellers tenkte jeg å skaffe meg en u-pute. Ser helt fantastisk ut. Svigermor bruker det om nettene når hoftene verker.
 
Huff. Hvis det begynner allerede nå så blir dette et langt svangerskap :/ hva utløser det hos deg? Jeg merker det blir verre hvis jeg har stått mye iløpet av dagen. Men kan jo ikke sitte heletiden heller. Har ikke prøvd bekkenbelte nei. Får man kjøpt det på babybutikker? Husker sist svangerskap pleide jeg å legge en ammepute mellom knærne. En litt fast ammepute. Det hjalp litt om nettene. Ellers tenkte jeg å skaffe meg en u-pute. Ser helt fantastisk ut. Svigermor bruker det om nettene når hoftene verker.
Nå var det nok haste/løpeturen min på helse stasjonen min som trigget det men er kjempeglad for lå med "soveposeputa" i natt så bekkenet fikk hvile og kjenner ikke noe nå. Men skal ta det som en advarsel jeg skal passe godt på fremover.
Er jo endel år siden forrige svangerskap så husker ikke så godt, fikk det sent og intenst. Husker jeg ikke klarte stå så lenge så måtte ta ofte pauser. Hadde skli laken og tau til natt bordet for å komme meg på do på natta. jeg Googla endel igår og står mye av de samme rådene overalt. Spes det med holde beina mest mulig samlet uansett hva du gjør .
Hvis jeg blir sånn igjen har jeg lyst sjekke ut behandling enten med manuell terapi el akupunktur og evnt bekken belte. Tror de selges på apotek. Kanskje greit lese litt tester på de forskjellige først?
Kaanskje vi skulle lage en bekken tråd her?
Klem!
 
Prøvde bekken belte i tidligere svangerskap men det fungerte dårlig:( Skal kjøpe med sånn "pølsepute" for å ha mellom føtterne:) den skal vist fungere kjempe bra :)
 
Fml....presset meg gjennom siste arbeidsdag før jul, kvalm hele dagen og oppkast 3 ganger. Gikk tidligere hjem fordi jeg ikke orket mer. Kommer hjem til hundebæsj over hele baderomsgulvet, og til og med på badekaret og baderomsinnredningen! Ble ikke akkurat mindre kvalm av å måtte tørke det opp!
 
Skjønner ikke hvordan dette skal gå, å jobbe med denne kvalmen til jeg får mage.. spørs om det blir tidlig perm denne gangen også :( det var iiiikke noe jeg ønsket nå! Vil jobbe lengst mulig!!
 
Redd for at alt ikke er som det skal være. Har fortsatt ingen merkbare symptomer :( men tr er fremdeles borte vekk så det er nok sikkert noe på gang inni magen her
 
Jeg skulle gitt bra masse for et av pappas hjemmelagde rundstykker med FENALÅR på nå ... :p det er det beste jeg vet!!! Trodde ikke det skulle blir så vanskelig å styre unna... ;)
 
Hufffff. Så lei kvalmen og oppkasting:yuck:..jeg kaster opp hver morgen og helt til jeg legger meg på kvelden. Jeg har vært 2 uker nå hjemme, kan ikke gå ut. 0 energi og har ingen lyst til å møte noen...hjelp meg å overleve de neste 4 uker til 12 uke.:confused:
Stakkars deg!! Pass på så du ikke blir dehydrert i allefall! Det ble jeg med jenta, å var innlagt i uke 8.... satser på at det går bedre denne gangen.. masse masse god bedring med kvalmen din, og lykke til videre:woot:
 
Nå må jeg klage!!! Jeg døøøør av halsbrann!! Helt sinnsykt. Starter i magen, å brenner i hele systemet..:angryfire:angryfire:angryfire:angryfire
Et lite lyspunk; leste på google at mandler funker, og flax for meg kjøpte jeg mandler til julebaksten (men har ikke baket :schocked028), og jeg synes det funker litt:wtf::woot:

Takk, dagens utblåsning!
 
Back
Topp