Klagetråd?

Kvalmen har tatt overhånd her også nå :( Blitt akkurat som jeg var med guttungen, sliter med å få i meg mat de to første gangene jeg prøver å spise om dagen. Til morningen i dag så var det så vidt jeg fikk i meg 3 ritz kjeks før jeg skulle til legen, mens nå har jeg spist godt. Gleder meg til denna kvalmen går over! :)
 
Jeg klager over at dagene står stille for tiden, og så føler jeg at symptomene er nesten borte..livredd for at dette skal gå til grunne. Vil bare at dagene skal gå superfort til neste onsdag, for da skal vi på tidlig ul :)
 
Bah... hatt så vondt høyt oppe i magen (navlehøyde) på høyre side siste 6 timene... Legger meg på senga å leser og håper på å sove de av meg til i morgen. Åsså legge seg FØR sola har gått ned da... :D
 
Bah... hatt så vondt høyt oppe i magen (navlehøyde) på høyre side siste 6 timene... Legger meg på senga å leser og håper på å sove de av meg til i morgen. Åsså legge seg FØR sola har gått ned da... :D
 
...og ikke nok med det, nå klager jeg også på at jeg klarte å poste forrige innlegg ikke mindre en to ganger :D
 
Kvalmen har tatt overhånd her også nå :( Blitt akkurat som jeg var med guttungen, sliter med å få i meg mat de to første gangene jeg prøver å spise om dagen. Til morningen i dag så var det så vidt jeg fikk i meg 3 ritz kjeks før jeg skulle til legen, mens nå har jeg spist godt. Gleder meg til denna kvalmen går over! :)
Huff, er ikke noe særlig. Jeg fikk i meg to rista loffskiver i går og litt stekt ris. I dag har jeg ikke klart å spise noe ennå. Jeg skjønner at det ikke blir bedre, men klarer ikke å stå opp for å lage meg noe mat.
 
Huff, er ikke noe særlig. Jeg fikk i meg to rista loffskiver i går og litt stekt ris. I dag har jeg ikke klart å spise noe ennå. Jeg skjønner at det ikke blir bedre, men klarer ikke å stå opp for å lage meg noe mat.

Å uff, det er ikke noe godt :( Håper at formen din snart blir litt bedre, så du får i deg mat :)
 
Kvalmen har tatt fullstendig overhånd her og! Prøver å ikke klage, men når jeg blir utslitt av å følge tuppa til bussen (70 meter kAnskhe), og er så kvalm se jeg ligger 98 % av dagen så er det utrivelig . Kaster ikke opp heldigvis men får ikke i meg noe særlig verken mat eller drikke .
 
Jeg klager over Lutinus. Æsj for noe griseri, og i tillegg gjør det at det svir nedentil. Fem dager igjen nå, håper de går fort!!
 
Og da var spyinga igang ...
 
Klager over at lunta mi er forbasket kort i dag, alt minsten har funnet på i dag har irritert meg grønn :smiley-angry016
 
Klagetråd er bra, da slipper han her hjemme å høre på alt jeg ikke vil/kan si til noen andre enda!
I dag klager jeg på sykepleierne på fertilitetsklinikken som glemte å henvise meg til UL da jeg var i kontakt med dem forige fredag. Her går jeg med stress og bekymringer fra en annen verden, mens de hadde glemt meg! Heldigvis ringte jeg ned dit i dag for å spørre.. Håper henvisningen kan komme fort, slik at jeg har en dato å forholde meg til :happy:

Dessuten vil jeg klage på ømme bryster, brekninger, trøtthet og oppblåsthet, selv om jeg hadde blitt superbekymra om symptomene plutselig hadde gitt seg ;)
 
Stakkars deg:( Tror du det er hyperemesis?


Vet ikke.. Bare vært normalt kvalm i de andre sv skapene mine... Jeg er kvalm , sånn ille kvalm hele døgnet når jeg er våken. Om jeg ligger helt i ro så kan d roe seg. Får brekninget bare av å tenke på mat, får rett og slett ikke til og spise ei heller drikke :/ vært sånn siden mandag , og idag kasta jeg opp for første gang da..
 
Vet ikke.. Bare vært normalt kvalm i de andre sv skapene mine... Jeg er kvalm , sånn ille kvalm hele døgnet når jeg er våken. Om jeg ligger helt i ro så kan d roe seg. Får brekninget bare av å tenke på mat, får rett og slett ikke til og spise ei heller drikke :/ vært sånn siden mandag , og idag kasta jeg opp for første gang da..
Høres jo kanskje litt sånn ut da.:( Håper det bedrer seg! Om ikke kan du jo vurdere å dra til legen og få råd og hjelp.
 
Høres jo kanskje litt sånn ut da.:( Håper det bedrer seg! Om ikke kan du jo vurdere å dra til legen og få råd og hjelp.


Ja .... har time 1/6 men helt ærlig så vet jeg ikkr om jeg venter så lenge om d ikke bedrer seg i umiddelbar framtid
 
Ja .... har time 1/6 men helt ærlig så vet jeg ikkr om jeg venter så lenge om d ikke bedrer seg i umiddelbar framtid
Tror det er lurt å ta seg en tur før:) Kanskje du får komme inn i morgen allerede. Det skal jo ikke mange dagene til før man blir ganske uttørket og slapp.
 
Tror det er lurt å ta seg en tur før:) Kanskje du får komme inn i morgen allerede. Det skal jo ikke mange dagene til før man blir ganske uttørket og slapp.

Tror jeg skal få sambo til å stikke innom imorgen tidlig når han leverer gutten i bhg og høre om det går an å få sneket seg inn ja. Jeg holdt på å besvimt Igår når jeg reiste meg fra Sofan å da var jeg alene med barna :/ det er ekkelt . Heldigvis er de 6&8 år så de er litt selvstendig og vi har snakket mye før også om hva de skal gjøre hvis noe skjer meg (var alene med de før jeg møtte sambo) . Men allikevel .. Ekkelt :/
 
Tror jeg skal få sambo til å stikke innom imorgen tidlig når han leverer gutten i bhg og høre om det går an å få sneket seg inn ja. Jeg holdt på å besvimt Igår når jeg reiste meg fra Sofan å da var jeg alene med barna :/ det er ekkelt . Heldigvis er de 6&8 år så de er litt selvstendig og vi har snakket mye før også om hva de skal gjøre hvis noe skjer meg (var alene med de før jeg møtte sambo) . Men allikevel .. Ekkelt :/
Huff. Håper de tar deg inn❤️
 
Å fy flate så dårlig jeg er i kveld! Er helt sinnsykt kvalm og så vidt jeg får i meg litt drikke :( Og på 50 minutter nå så har jeg flydd på do 3 ganger fordi jeg var sikker på at jeg skulle kaste opp! Og når sambo måtte på do i stad, så måtte jeg finne fram bøtta sånn i tilfelle :( Kjennes ut som jeg har det helt oppi halsen, og hodet er sånn rart som det pleier å være før jeg kaster opp også :( Nå begynner det å ligne på svangerskapet jeg hadde med guttungen ja! :(
 
Back
Topp